Review and Swatches: Bourjois Sweet Kiss Lipglosses

Bourjois recently released Sweet Kiss lipglosses and when these came by mail, the month of testing lipglosses started for me. I’m not the biggest fan of lipglosses, I much prefer lipsticks, especially those with matte finish, but there are qualities I appreciate by lipglosses – non stickiness and hydration. I usually wear them when I don’t wear makeup, because they hydrate my lips or I sometimes also wear them applied over lipstick to achieve higher shine (if I’m in the mood for it).

In Sweet Kiss collection there are 6 new shades that have non-sticky and light formula, are hydrating (they even promise hydration for 10 hours, but I’d say this is exaggeration), nourishing and shiny. The secret ingredient of these glosses is plant “Crambe Abyssinia” – its oil makes sure that glosses are shiny and transparent. 



Lipglosses come in a nice fancy plastic packaging in the colour of each shade. These have a brush applicator, which isn’t my favourite, because by my experience a nice and even application of lipgloss with a brush is harder than with doe foot applicator. The same experience I had here, because on edges of my lips I applied too much product, which I had to blend with fingers or with completely clean brush applicator. Otherwise lipglosses glide nicely on lips and they feel so light, like I wouldn’t wear anything. They are moisturizing, but not for long. I tried shades 03 As De Pink (a very light pink nude shade) and 06 Carton Rouge (dark red shade). Both disappeared from my lips in less than two hours and also moisturizing feeling didn’t last longer. Of course these are not food and drink proof lipglosses (a bit fancier saying that they don’t survive eating and drinking :D). These are sheer glosses, but they give nice colour to the lips. They are shiny, but again not as glossy on lips as Catrice Fluid Lipsticks (which are actually glosses). I especially like to use As De Pink on my lips when I’m not wearing makeup, because it’s like my lips but better shade and I can use it instead of  a lipbalm.


 Bourjois 03 As De Pink

Bourjois 06 Carton Rouge.

Bourjois Sweet Kiss lipglosses contain 5,7 ml and cost around 12 €, it depends where you buy them. They are available at Müller, DM and some drugstores Tuš. These are actually quite good glosses – they are shiny, moisturizing, non-sticky, feel light on lips, but they don’t hydrate lips for 10 hours, so don’t expect that. However, despite all positive qualities I’m not sure these are worth 12 €. At least not to me. If you’re a fan of lipglosses and you’re willing to pay so much money you’re probably going to love these, but I personally would probably choose cheaper glosses in the store (for example Essence or Catrice). Also, I’m a bigger fan of Bourjois La Laque collection, just because I prefer product with stronger colour payoff and doe foot applicator. I also find La Laque glosses more hydrating than Sweet Kiss glosses.

Have you tried glosses from Sweet Kiss collection? How do you like them? Thank you for reading!
*PR product

17 komentarjev

  1. Joj ne vem, če bi dala toliko za tale glosek, mi res ni všeč aplikator, npr. Missha neon tint gloss SPF15 ima podoben aplikator in brez ogledalca ga sploh ne morem nekak normalno nanest, pa mi je drgače všeč tekstura in res fino vlaži, pa sem ga zadnji mesec skos uporabljala, ampak sem kar malce si s prsti pomagala in razmazala. Tile barvi so mi lepi ampak bi res izbrala kej cenejšega:). Si pa lepa v obeh odtenkih:)*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Meni je 12 € malce preveč za glos, bi se raje potem že za šminko odločila.:)

      Izbriši
  2. Lip glos je zagotovo nekaj za kar bi porabila najmanj denarja. Se spomnim, da je to prvi izdelek vsake najstnice in z razlogom, ker je res zelo poceni. Ta je predrag, za nekaj tako preprostega :)
    As De Pink ti res paše!:) Mogoče še bolj zato, ker te nisem navajena z nude ustnicami ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To pa se čisto strinjam, mislim, da je bil moj prvi makeup izdelek tudi glos. :)
      Za blog si dostikrat res raje nanesem žive barve, ampak zadnjič si me videla tudi brez vsega. :)

      Izbriši
  3. Oba ti super pristojita! Meni je pri te glosi všeč samo ena stvar - aplikator ;) Drugače pa dam raje denar za kaj drugega - kakšno šminko recimo =P Nisem največji fan lip glosov =)
    Xoxo, Nyx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Evo, vidiš, jaz bi pa raje spužvast aplikator, meni bolj ustreza, je pa seveda to stvar preference. :)

      Izbriši
  4. tudi jas sem kupla odtenek 03, ker mi je ful všeč da je nežno roza barve. Isto kot ti, pa ne ne maram čopiča, ful je težko z njim nanašat, sploh v kotičkih ustnicah. Pa se mi zdi da tudi barva ni nekaj preveč opazna na ustnicah, ... sicer pa tudi cena ni najlepša, tako da nakupa verjetno nebom ponovila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz pa opažam, da mi je 03 ravno zato všeč, ker barva ni toliko opazna in ga lahko nosim tudi, če nimam makeupa in ne izstopa. :)

      Izbriši
    2. jas sem se pa nekak naveličala teh nude šmink.... zaj sem ugotovila, da mi paše kaka bolj živa barva, predvsem sem na lovu sedaj za kakimi jesenskimi barvami. Sem ravno včeraj kupla essence xxxl mat lip glos v odtenku berry cream, in je ful lepa barva.

      Izbriši
  5. Vidiš, jaz sem občutno bolj navdušena nad temi kot La Laque, se mi zdi da so ti dokaj dobro pigmentirani (sploh za nude odtenke). Ti pa oba pašeta. Cene še nisem preverila, ampak je res dokaj visoka :/ Skoraj dobiš njihov puder.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako smo si različne. Stvar okusa. :) Jaz sem ceno zadnjič v Müllerju preverjala in me je malo šokirala. Dejansko bi se v tem primeru res raje za puder/podlago odločila, ker nad temi sem navdušena. :)

      Izbriši
  6. Lepi odtenki in nasploh imam rada Bourjois ampak me ne prepričajo dovolj da bi dala malo manj kot 14 e za glos... pa zdaj sem že v bolj jesenskem vzdušju, me poletne zadeve ne zanimajo več toliko:P Sta pa lepa odtenka, sploh As De Pink ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz tudi obožujem Boujois kot znamko, ampak tudi mene glosi za to ceno ne prepričajo.
      Meni se pa zdijo glosi izdelki za celo leto, ne samo poletje. :D

      Izbriši
  7. Lepa odtenka. Sama sem sicer tudi dobila nekaj v test, in se mi res zdita dobro pigmentirana za glosse. Se pa strinjam da je cena zasoljena. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lepa sta, ampak meni se za to ceno bolj splača kupiti La Laque, ker so meni tisti bolj všeč.

      Izbriši
  8. Nimam srca, da bi dala 13€ za gloss. Potem mi še La laque lepše zgledajo, ampak tudi tistih nisem kupila (čeprav imajo tudi zame všečne odtenek), ker se še mi vedno zdi pretirano. Pri šminkah pa ne oklevam toliko. :P
    Ti pa res pašeta, sploh ta prvi. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Meni je prvi všeč, ker ga lahko nosim tudi brez mejkapa in ni tako zelo opazen. Opažam, da moram imeti sama zelo suhe ustnice, ker vse druge blogerke pravijo, da sta vlažilna po več ur. :)
      Drugače pa mislim, da nas je večina itak večja ljubiteljica šmink kot glosov. :)

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3