Dare!

Today's post won't be a review or that kind of post, but it will be a rambling post with few thoughts about makeup. I often get questions or statements about makeup under my makeup posts or makeup photos on social media. For example: I wish I had your makeup skills. Colours look so good on you, but horrible on me. You do your makeup so good. I admire you, I could never do something like that ...

I decided to write this post, because I want to say to you: you can do it too. Do you think I was born with makeup skills? No, I learned everything I know about makeup on Youtube and on blogs. And I practiced. A lot. It maybe has something to do with a talent, at least by other people, but not so much by me. Everything I know today I learned in past few years. Six years ago, before I started to blog, I didn't wear foundation. When I bought my first one, it was two shades too dark for me, but I didn't realize that and I still wore it. My makeup was one eyeshadow on eyes, matched to my clothes, and few years old mascara on lashes (I know, crazy, how uninformed I was). I didn't have a clue that I can use more than one eyeshadow on eyes, I didn't have idea what smoky eyes are, and I rather don't even talk about my blending skills at the beginning. Eyeliner? Wow, that was an interesting journey. Even a three-year old could do a straighter line on paper as I did on eyes. But every new makeup look was a new practice for me, with every look I learned something and with every look I got better. With years and with every new look my confidence grew and it grew so much that now I can dare to wear colours on eyes, even in public, and create more artistic makeup looks.

I made few photo comparisons to show you, how much my makeup skills got better since I started to blog. Everything I achieved, I achieved with practice. And with experimentation. The most important thing about makeup is practice. If you don't do it okay for the first time, don't worry, makeup is not a permanent thing, you can remove it and start again. That is how I do it. If I’m not satisfied with my makeup, it’ll never end up on my blog. If I have time I’ll remove it and do it again, if not I’ll wear it and try to recreate it another day, or I do something else.



I'm ashamed sometimes, when I look back at my old photos, because they are so strange and my makeup is so ... horrible. But in the end of the day, these are my beginnings and that was the way I did my makeup back then. With these photos I wanted to show you, how much you can achieve, if you try and do it. After all, in your room nobody sees you and nobody will ever know the mistakes you did, the colours you tried and didn't suit you, the technique you tried for the first time and it didn't turned out well. 


The idea of this post isn't being smart or anything, but I hope I did inspire any of you who say you want to try colourful makeup or a new, different technique, but in the end you don't, because (put here the reason, why) - to try, to play with makeup, to create. For the end I'm leaving you with few of my more artistic and creative makeup looks.

Have you noticed, how I like to pose with my hand on my face lately? :D

Thank you for reading!

33 komentarjev

  1. Super objava, razlika je res očitna. :)
    Sicer pa kakor pravijo, vaja dela mojstra.
    Moram pa povedati, da se meni niti tvoji začetni makeup ne zdijo grozni, sicer pa smo sami do sebe ponavadi bolj kritični, vem kako je to. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. <3
      Res je, vaja dela mojstra in vsak je lahko z vsakim novim makeup boljši. :)
      Res? Meni pa so grozni. Žal nimam nobene slike bližine obraza, ko sem nosila samo še maskaro in eno senčilo ali pa napačno podlago, bi potem dala tisto zraven, da bi bila razlika bolj vidna. :)

      Izbriši
  2. Bravo, tukaj se res vidi kako zelo si se izboljšala! Le tako naprej (Y) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. <3 Se tudi meni zdi, da je napredek kar viden. :)

      Izbriši
  3. so true! I'm only just starting to realise how important blending eye shadow is lol after years of wearing make up I'm still not great at it and am still learning! loved your butterfly look! http://maybemayhemmakeup.blogspot.com.au/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you, Tara. :)
      I agree, blending makes a huge difference.
      Practice makes perfect, you'll see that you'll reach that point when you'll be completely satisfied with your blending skills. :)

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Hvala, me veseli, da ti je všeč. :)

      Izbriši
  5. Se pa zelo lepo vidi, kako si napredovala od začetka pa vse do sedaj. Pa ne mislim s tem povedat, da mi začetni makeup ni bil všeč, ampak za moje pojme lahko sedaj brez problema rečem, da si umetnica, ko pride do make-upa :) Lahko povem tudi, da si mi v navdih kadar sprobavam, malo bolj pisane in ne vsakdanje looke. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) A veš, da je meni moj začetni makeup kar grozen. Oziroma, bolj groza me je tega, kaj sem včasih objavljala na blogu. :/
      Vedno rada slišim, da sem komu v navdih. Zame je makeup umetnost in mislim, da se nihče ne bi smel bati eksperimentiranja, niti ga ljudje ne bi smeli čudno gledati, če preizkusi kaj drugačnega. :D

      Izbriši
  6. Res si umetnica, se strinjam z Anjo, tvoje ustvarjanje je kot slikanje platna, se pa pridružujem mnenju, da se tudi tvoj začetni make up meni zdi čisto super, lušten in simpatičen, bolj bi rekla da je razlika v drznosti oz. kombinaciji barv in eksperimentiranju, všeč pa sta mi v bistvu obe varianti - tako bolj preprost iz npr. leta 2012, kot fenomenalno barvno prelivanje in igranje z vzorci ter motivi iz 2015 ali 2014 npr. :)

    Vsekakor drži, praksa je na prvem mestu! Evo primer: jaz sem stara 28, pa make up sicer nosim že od konca osnovne šole, še bolj od začetka srednje, se pravi nekje od 15. leta, ampak vseeno sem tehnike ličenja izpopolnila šele v zadnjih cca. 3 letih: največ sem se naučila prav prek Youtubov in blogov, prej pa sem uporabljala eno senčilo, po navadi mi ni niti pasalo, navadno svetlejše barve, maskaro ter glos.. in to je to ;). Tako da je, make up je prostor za svobodo in igranje, zbrišeš ga vedno lahko ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) A veš, da sem namerno izbirala bolj barvne in drzne looke? Lahko bi izbrala tudi nevtralne, pri katerih mislim, da sem tudi napredovala, ampak se mi zdi, da ti barvni looki bolje pokažejo to, kar sem hotela povedati. Mislim pa, da imaš prav, da sem v zadnjem času res postala bolj drzna. Verjetno ima to kaj opraviti tudi s samozavestjo, ki mi je na srečo več ne primanjkuje kot včasih. :)

      Mislim, da je najina zgodba kar podobna. To, kar vidiš na najnovejših fotkah, je moja tehnika ličenja pri 27, čeprav se tudi jaz ličim že od osnovne šole - seveda je bil takrat glaven črn svinčnik in maskara, pozneje sem odkrila senčila, ampak vse, kar sem se naučila, je tudi iz Youtuba in iz blogov. Pa seveda veliko vaje in eksperimentiranja je bilo potrebnega. :)

      Izbriši
    2. Se strinjam, barvni looki to vsekakor boljše prikažejo in kapo dol za tako spretnost!
      O pa res hihi, pa imave res podobno zgodbo ličenja :)

      Izbriši
  7. Super post! Ampak truth to be told, tudi na začetku je izgledalo lepo! Zdaj pač izgleda super ;) Jaz priznam, da obožujem make up, ampak večinoma sem prelena zanj ;) Sploh za kak bolj barvit izgled pa nimam poguma, da bi ga pa naredila za slikanje, mi je pa ful škoda - in časa in izdelkov =P Se bom izboljšala, ker res uživam, ko se mažem - ampak takrat, ko imam čas in dejansko lahko kaj naredim ;)
    Xoxo, Nyx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Meni pa moj začetni makeup ni všeč, ampak nekje sem morala začeti, right? :)
      Saj jaz makeup tudi ne nosim vsak dan oz. zelo pogosto zelo preprostega, imam pa dneve, ko imam ogromno željo po ustvarjanju, zame je makeup sprostitev, spravlja me v dobro voljo in dejansko mi vedno, ko gre kaj narobe, ustvarjanje pomaga. :)

      Izbriši
  8. wau tole pa je napredek pa pol. čeprav tudi tvoji začetki niso slabi. joj ko se spomnem mojih prvih poskusov z makeupom, sploh eyeliner. ravno zadnič sem našla sliko ko sem imela prvič eyeliner. katastrofa haha.
    so pa te slike res dokaz da vaja dela mojstra, čeprav sem 100% da je pri tebi še nekaj talenta. ker takšne makeupe ko pa pri tebi vidim. nenormalno! (in good way ofc) le tako naprej

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A celo imaš sliko? Jaz se ne spomnim, če sem svoj prvi poskus nanosa eyelinerja dokumentirala.
      Hvala. :) Sama sicer dvomim, da je kaj talenta, ampak bolj verjamem, da je veliko v tem, da imam ogromno veselja in ljubezni do makeupa. :)

      Izbriši
  9. Lepo napisano! Je pa neverjetno kako si napredovala, zdaj lahko z lahkoto rečeš da si mojstrica barvitih make up lookov! :) Meni si za vzgled, ob tvoji objavah si zmeraj rečem: To bom pa sprobala! in potem, ko si vzamem čas zase, se sproščam z ustvarjanjem pa čeprav potem z mavrico na očeh samo po stanovanju hodim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. <3 Joj, to je pa tako lepo slišati. <3 In točno to je namen te objave. :)

      Izbriši
  10. Even I see a big difference in my makeup now and when I started my blog and I don't even do crazy looks and practice as much as you do. So I agree with anything you said. Practice makes it perfect!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. If I wouldn't have a blog I probably wouldn't be as crazy about makeup as I am. And I probably wouldn't notice the difference as I do it now.
      I'm glad you agree with me. :)

      Izbriši
  11. uzivanje! hvala na lepim slikama.sve su divne

    OdgovoriIzbriši
  12. Wauuu kako si se izboljšala :O kar ne morem verjeti! :) Čeprav, ko gledam sliko iz leta 2012 ... jaz še na tej stopnji nisem :( Prehodi mi delajo težave, če pa ti ne pa potem lep dovršen zaključek :/ Ti bi res morala organizirati kakšno mejkap delavnico v prihodnosti :P

    OdgovoriIzbriši
  13. Jop 2015 je zmagovalni:) prosim organiziraj tečaj za splošno znanje in jst pridem prva:), hihi. Krasna objava in mislim, da boš samo še boljša.

    OdgovoriIzbriši
  14. you've grown so much. i personally did not like this old makeup looks, but i noticed your spirit. plus, your eyebrows are so much nicer right now - never go back ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Mislim, da smo bili / ali smo vsi enkrat na tej točki, ko ne vemo kaj delamo. Jaz sploh ne bi upala privlečt na plan mojih starih slik- ne iz bloga, ampak iz telefona in fotoaparata. Učenje je del življenja, prav tako napake. In na napakah se učimo. Res sem vesela te tvoje objave, ker marsikdo misli, da je to nekomu danu, ampak je 90% vaje. Smešno mi je, ko kdo trdi, da ona pa nikoli ne bo naredila tak eyeliner. Pa jo vprašam kolikokrat je pa že probala? Pa reče enkrat, al pa trikrat. Sploh se ne more pričakovat, da boš v nečem dober, če tega ne pakticiraš. Potem vedno rečem, ko boš 200x probala, ti bo pa tudi uspelo. :)
    Res odlična objava in meni se prav tako zdi, da nisi prej bila nič kaj bolj "grozna", samo zdaj si več upaš z barvami in umetnostjo ;)

    OdgovoriIzbriši
  16. super mi je ovako pozitivan post i stav :D i potpuno se slazem samo puno prakse :)

    OdgovoriIzbriši

  17. Love your style you look gorgeous!Share collocation more popular fashion accessories!
    louisvuittonlvbag http://www.2015baglvlouisvuitton.com
    cocobag
    lvbagukshop   http://www.chanelshandbagoutlet.com
    hollisteroutletestore
    heygoodtimes   http://www.2015handbagshops.com
    louisvuittonshop
    handbagshops http://www.shopchichandbag.com
    shoplvbags   

    OdgovoriIzbriši
  18. Draga Tatjana...prav zato te občudujem in obožujem, ker si vztrajna, vsestranska in vedno znova navdušuješ. Razlika med leti je očitna! Kar tako naprej! :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Tako kot je že ena pred menoj napisala, že prej ni bilo slabo. oziroma si si vsaj upala. Je pa res, da je razlika očitna, tako v senčenju, kot fotografiranju in poziranju - tiste roka prav paše zraven. In tile novi tematski makeupi, ki so malo večji kot običajni so tudi top.!

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3