Nega rok z Dvorcem Trebnik

Nega kože na rokah je poleti enako pomembna kot nega kože celotnega telesa in obraza, žal pa so pri meni roke tiste, ki so poleti najbolj zanemarjene. Pozimi si nikoli ne pozabim navlažiti rok, ker so stalno suhe in me suha koža moti, poleti pa je seveda stanje boljše, vendar zaradi stalne izpostavljenosti raznim dejavnikom (npr. voda, rokavice itd.) koža na rokah trpi in si seveda zasluži posebno nego.

Čez dan rada uporabim losjon za roke ali pa kremo z lahko teksturo, za nočno nego pa raje uporabim kaj bolj hranilnega. Kot tak se je odlično izkazal kremni gel z vonjem kokosa znamke Dvorec Trebnik. Izdelek, zapakiran v plastično pakiranje s pumpico, je osnovan na dragocenih oljih in obogaten z vonjem kokosa. Vsebuje kokosovo in mandljevo olje, ki vlažita kožo na rokah, olje pšeničnih kalčkov, ki ščiti pred vremenskimi vplivi in olje ameriškega slamnika, ki spodbuja obnovo kože. 


Rjava lahka kremasta tekstura kreme se hitro vpije kožo in občutek vlažilnosti daje že ob prvem stiku s kožo, vendar pa na začetku pušča masten film na koži in to je glavni razlog, zakaj sem jo začela uporabljati pred spanjem. Ta masten film izgine po kakih 10 minutah, koža pa ostane mehka, navlažena in nahranjena. Zaradi suhe kože sem imela en čas težave z rano na členku na desni roki, odkar pa uporabljam tole kremo, se te težave več ne pojavljajo. En pritisk na pumpico da dovolj izdelka, da si namažem obe roki, če pa želim malce več nege, pred spanjem uporabim dve pumpici in zjutraj se zbudim z mehkimi in navlaženimi rokami. Vonj po kokosu je malce umeten, ampak precej nemoteč in meni osebno dokaj všečen, saj obožujem izdelke z vonjem po kokosu. Na rokah se obdrži še lep čas po nanosu. Edino, kar si želim, je malce večje pakiranje, saj sem ga na začetku ob redni uporabi večkrat na dan v dveh tednih porabila skoraj pol, kar je še eden od razlogov, da sem ga začela uporabljati zvečer. 150 ml stane 3,83 €. Izdelke Dvorca Trebnik lahko kupite v skoraj vsakem Mercatorju, čeprav se mi zdi ponudba manjša kot na spletni strani www.trebnik.com. Npr. te kreme za roke v našem Mercatorju nisem našla.


Do sedaj sem imela glede znamke Dvorec Trebnik precej mešane občutke, saj sem pred tem preizkusila balzam za lase, ki je bil, milo rečeno, eden najslabših izdelkov, ki sem jih preizkusila, saj sem imela po uporabi slamnate lase, in šampon z aloe vero, ki pa se je super obnesel, saj je lepo očistil lase. Te linije ni več na voljo, od soblogerk pa slišim, da so precej izboljšali kvaliteto izdelkov, tako da me zelo mika preizkusiti izdelke za nego las in gele za tuširanje.

Če ste ljubiteljice izdelkov z vonjem po kokosu, vam priporočam tole kremo, saj super neguje kožo na rokah, čeprav jo sama raje uporabljam za nočno nego zaradi mastnega filma, ki ga pušča na začetku. Zelo sem radovedna, kako se bo obnesla pozimi, vendar bom tole pakiranje do takrat verjetno že porabila in bom morala kupiti novega. Bi me pa zelo veselilo, če bi imel Dvorec Trebnik v ponudbi tudi kreme za roke v tubicah, ki so najbolj priročne za prenašanje v torbici.

Ste že preizkusile izdelke znamke Dvorec Trebnik, katere bi mi priporočale? Hvala za pozornost!
*PR izdelek

16 komentarjev

  1. Meni je od Dvorec Trebnik zelo dobra linija Rakitovec. Sploh gel za tuširanje in olje za tuširanje (nekaj stvari pa še mam, ki jih moram dobro potestirat). :)) Meni se zdijo lepo vlažilni, ampak je pa res, da moja koža ni kaj dosti suha, razen po nogah, pa še to (poleti) minimalno. Pa linija kamilica mi zeloo diši, imam eno mleko in je zelo vlažilno, ker pusti en tak sloj. :)
    Joj, ta izdelek se sliši super, bi mi verjetno odgovarjal za pozimi, ker poleti nimam nikakršnih težav z rokami, ali pa res res redko (trkam na les :D). Tak da gre na mojo to-buy listo, bi ga kupila že zaradi vonja. :P Majo pa še baje gel za tuširanje z vonjem kokosa, kar bom tudi mogla nabavit. :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Linija Rakitovec me kar mika, ker jo punce tako hvalite. Sama tudi nimam težav s pretirano suho kožo, razen pozimi na obrazu. Za gel za tuširanje z vonjem kokosa pa vem, moram pogledati, če je pri nas, da ga kupim. :)

      Izbriši
  2. Tole izgleda zanimivo, vonj bi me verjetno potegnil.
    Sicer pa podpiram naše, Dvorec Trebnik je zadnje čase res in, vedno bolj mi je všeč.
    Linija Rakitovec zmaga-se ti splača pogledat, sploh masažno olje in oljni gel za prhanje- nasploh vsi oljni geli za prhranje (sama imam še rožmarin in sivko)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je všeč, da so spremenili embalažo, izgleda dosti boljše kot prejšnja. Pa thumbs up, da so jih pripeljali v manjše Mercatorje, čeprav je izbira manjša, ker si jih lahko v živo ogledujem in kaj vzamem. :)
      Sem pa opazila, da zadnje čase tudi jaz vse bolj posegam po izdelkih domačih znamk.

      Izbriši
  3. UH se fino bere:),sama sem imel aiz te kolekcije aloe vero gel za roke, ki takrat še ni bil na pumpico, in mi je bil všeč po efektu, vonj mi je pa bil mogoče malo preveč močan. sama ogromno uporabljam njihove izdelke, kolekcija rakitovec mi je npr. res zelo dobra, moogče je res malo specifičen vonj, ki rabi , da se ga navadiš ampak potem je super. Sploh milo za roke mi je fino, oljni gel, mleko, masažno olje, ki ga bom pozimi imela kar za navadno olje, krema za roke v tubici je tudi debest, res nahrani, vlaži, občutek mehkobe, sem pa uporabljala še precej drugih izdelkov, kolekcija sivka, le ta mi ima mogoče malo izrazitejši vonj in sem rabla precej časa da sem se privadla, mogoče šampon za lase rakitovec za suhe lase, se mi zdi da sem imel azelo hitro mastno lasišče, čeprav konic pa ni dodatno izsušil, oz. jih naredil slamnate. mi je pa všeč kamilica, ker je zelo nežne kolekcija. Sama jih zelo podpiram in si kupujem njihove izdelke npr. ko je kak kuponček -25% v Merkatorju:), ali pa kaka akcija na spletu, kjer res imajo večjo izbiro. So pa zelo polepšali embalaže, ki so res ful lepe in tudi kvalitetne*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za tole izčrpno poročilo. :) Sama bom verjetno kolekcijo sivke preskočila, ker mi vonj po sivki ni preveč všeč, ampak nekaj iz kolekcije rakitovec pa res moram probati, ker vse tako hvalite. Me že ma, da bi kar zdajle skočila v trgovino, a je žal zaprta. :)
      Se pa strinjam, embalaža res deluje zelo kvalitetno. :)

      Izbriši
  4. O carsko, tole bi pa rada sprobala.

    Jaz ne morem živeti brez krem za roke, to je pri meni MUST.

    In od Trebnika so mi načeloma stvari super, tako da moram najti tole :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kreme za roke so tudi zame must, ampak poleti tolikokrat pozabim na njih, če jih nimam ravno pri roki. :(

      Izbriši
  5. Fajn se bere :) Imam podobne težave. Še posebej pozimi ja, roke so res čisto izsušene. Potem so tu še kakšna mila za roke, ki jih dodatno izsušijo, rokavice, čistila ... Sem pa ravno zadnjič bila na njihovi spletni strani in sem brala malo o tem izdelku. Mislim, da si ga bom naslednjič kupila, sem pa pred kratkim kupila L'Occitane kremico, njihove mi res do zdaj najbolj ustrezajo. Ko jo porabim bom pa zavila h Dvorcu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je L'Occitane krema super sedaj za poleti, ampak nekako se mi zdi, da mi bo premalo za pozimi, za tole kremo Dvorca Trebnik pa imam občutek, da se bo pozimi super obnesla, si bom morala nanaviti še eno. :)

      Izbriši
  6. Včasih sem uporabljala veliko njihovih izdelkov, potem sem pa začela eksperimentirati in sem čisto pozabila na to znamko. Vidim da so v zadnjem času uvedli veliko novih izdelkov, ki jih bom morala preizkusiti, krema za roke je na vrhu spiska, bom pa najbrž najprej preizkusila sivkino

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sama ne maram preveč vonja po sivki, ampak mislim, da nad kremo za roke ne boš razočarana. :)

      Izbriši
  7. Joj to pa je nekaj zame:) Sploh imam rada kreme z bolj mastnim občutkom in seveda kokos:D Škoda, da ni v vseh Mercatorjih, moram malo pogledat če je kje v Murski.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Glede na to, da ima naš Mercator v Turnišču stojalo, ga boš verjetno našla v vseh Mercatorjih v MS, mogoče tudi celo to kremo. ;)

      Izbriši
  8. Tale krema se pa bere kot bi bila narejena zame :) Moram porabit še kar nekaj krem, ampak gre pa tale na "wishlisto"

    OdgovoriIzbriši
  9. Obožujem kreme za roke s pumpico (khm...Balea ;) ). Na žalost kokos ni vonj zame, bom pa definitivno prečekirala njihove stvari =)
    Xoxo, Nyx

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3