Random Sunday #52 (Konec Insanitya in rezultati)

A veš tisto, ko napišeš ves post v Word, ga želiš shraniti, potem pa se Word naenkrat odloči, da ne bo deloval in izbriše vse, kar so do sedaj napisal? In to že drugič. Najraje bi vrgla računalnik skozi okno, se stisnila v kot in jokala od jeze. Mislim, resno, kaj mu ni jasno. Nekaj se trudiš narediti, potem te pa tehnologija zajebe. Zadnje čase pišem objave v Word, ker mi je tako lažje, ampak ugotavljam, da bom očitno morala spet začeti pisati direkt v Blogger, preden dobim živčni zlom (raje ne bi o tem, kako me tehnologija zajebava zadnje čase, ko ure in ure vložim v kakšno delo za blog). To objavo pišem sedaj že drugič. Insanity je za mano in ker se že začela z objavami, je prav, da končam. Sicer sem pisala zadnji mesec razmišljanja o vadbi in počutja po njej skorajda vsakodnevno, ampak zaradi smotanega Worda mi je ostalo samo to, kar sem zapisala peti in prve dni šestega tedna, tako da bom danes skušala pisati po spominu o zadnjih nekaj tednih in deliti z vami, kako mi je šel Insanity.


5. teden
Ne morem verjeti, da je skorajda polovica Insanitya za mano. Sem kar ponosna nase, da še nisem odnehala. Peti teden je bila na vrsti vadba Core Cardio&Balance, ki je nekakšna recovery vadba, vendar pa to vseeno ne pomeni, da med vadbo počivaš na lovorikah, ampak se kar precej razgibaš. V celoti mi je bila vadba kar všeč, tudi nove vaje, ki sem jih delala prvič, so mi bile všeč, edino ugotovila sem, da imam zelo malo moči v rokah in da težko delam vaje, ki se osredotočajo predvsem na roke. Ta teden sem izpustila vadbo dvakrat, in sicer v torek in soboto. Vadbe nisem izpustila zato, ker se mi ne bi dalo telovaditi, ampak v torek je bil moj nivo energije res na čisti ničli. Kot sem napisala v prejšnjem postu, sem v nedeljo zbolela in prehlad ter z njim slabo počutje sta se me držala nekaj dni. V ponedeljek sem se še nekako uspela prisiliti k vadbi, v torek pa že ni več šlo. Na srečo sem bila potem v sredo že malo boljša, tako da sem spet lahko pregurala skozi tistih 40 min vadbe. V soboto pa sem vadbo izpustila zaradi menstrualnih težav. Odkar sem nehala jemati kontracepcijske tablete, so se težave s krči in močnim krvavenjem vrnile in tako mi je v soboto od aktivnosti pasal zgolj kakšen lahek sprehod. Se pa moram pohvaliti, da sem se tokrat res pazila pri prehrani in sem jedla normalne obroke brez prenajedanja. Sicer se nisem držala čisto stran od sladkorja, ampak je bilo res malo na dan, npr. en kornet, ki sem ga pol tako ali tako delila s psom ali pa kakšen grižljaj pogače, ki sem jo morala na vsak način preizkusiti, da bi naredila mamo srečno.

6. teden
V ponedeljek so se spet začele intenzivnejše vaje in prva je bila na vrsti Max Interval Circuit. Omg, med vadbo sem mislila, da bom umrla. Po novem so vadbe kakšnih 15 do 20 minut daljše, poleg tega pa še intenzivnejše. Komaj sem prigurala skozi vadbo, da ne omenjam, da me je sredi vadbe začela močno boleti glava. Verjetno je bilo povezano s tem, da sem eno uro pred vadbo kosila travo, sonce pa je bilo že dokaj visoko na nebu in zunaj je bilo vroče. Nekako vročine ne prenašam najboljše in verjetno je vadba oz. dodaten napor samo spodbudil glavobol. Poleg tega pa se mi je zdelo, kot da zadnjih 5 tednov sploh nisem delala nič, kot da se nisem razgibavala. V torek je bil na vrsti Max Interval Plyo, vendar ni bilo nič lažje. Moram priznati, da ko že mislim, da težjih vaj ne more biti, me Shaun vedno s čim preseneti. Le kdo za vraga si je izmislil stranske sklece? Raje ne omenjam, da ne morem narediti niti enega. Zdaj šele vidim, zakaj se ta vadba imenuje Insanity vadba. Drugače ni bilo niti naslednje dni tega tedna. Večina vaj je bila novih, tako da je bil ta teden namenjen spoznavanju novih vaj in res so bile dosti dosti težje kot prvi mesec. Poleg tega pa je ta teden minil v znamenju bratrančeve poroke. Kljub temu da sem preživela kar nekaj dni pri njih, sem se vseeno skušala držati urnika in opraviti vadbe. Na žalost pa sem vadbo preskočila v soboto, ker preprosto ni bilo časa. Zjutraj sem že vstala ob 6h, saj sem se zgodaj naročila k frizerju, ker sem potem ličila bratovo punco, ki je bila družica, in še sebe, pri bratrancu pa smo se začeli zbirati že ob 10, tako da je šlo vse bolj na knap. Moram priznati, da mi ta sobota ni bila ravno najbolj po godu (čeprav sem se imela zelo lepo), ker mi je čisto zmešala urnik. Zajtrk sem opravila ob pol sedmih, potem sem imela kosilo šele ob enih, večerja pa je prišla na vrsto šele po sedmi uri zvečer (da ne govorim, da je trajala do zgodnjih jutranjih ur) in to mi ni preveč pasalo, saj sem se navadila jesti manjše obroke na vsake tri ure, tako da sem bila vmes kar malo lačna. Sem pa skušala to, kar sem pojedla za večerjo, pokuriti tako, da sem celo noč preplesala.

7. teden
Kljub temu da sem se na poroki kar prekršila (predvsem s sladkim), pa mi to na srečo ni pokvarilo rezultatov, tako da je bila motivacija za vadbo v ponedeljek na višku. To je trajalo ves teden, čeprav mi je začela motivacija proti koncu tedna upadati. Sicer sem vaje do petka pridno opravljala, v soboto pa svoje lene riti nikakor nisem mogla pripraviti do tega, da bi opravila vadbo, tako da sem ta dan preskočila. Sem se pa ta teden že precej navadila na vaje drugega meseca in sem jih lažje opravljala kot na začetku, edino zdeti se mi je začelo, da so malce predolge. V petek sem namesto petkove vaje opravila sobotno Core Cardio&Balance, ki je bila vadba 5. tedna in presenečeno ugotovila, da mi je postala vadba kar lahka. Ok, sicer sem se še vedno zelo zadihala, ampak če v 5. tednu katere vaje nisem mogla delati tako dolgo kot oni, je bilo tu ravno nasprotno.

8. teden
Dva tedna pred koncem Insanitya mi je motivacija padla na čisto ničlo. V začetku tedna sem se komajda spravila k vadbi. Prav prisiliti sem se morala, da sem pritisnila »play« na vadbi, ki je bila tisti dan na vrsti. Na začetku sem se komaj vlekla skozi vaje, ampak ko sem prišla nekje do sredine, je že šlo.  V četrtek sem imela tak strašen glavobol, da sem mislila preskočiti vadbo, ampak moje telo je zahtevalo gibanje, zato sem se vseeno odločila poskusiti. Najprej sem začela z vadbo Max Recovery, ki je bila tisti dan na vrsti, ampak mi ni odgovarjala, zato sem si raje dala gor krajšo vadbo Cardio Abs. Sicer sem poskoke delala z rezervo, mi je pa teh 15 minut vadbe vseeno pasalo in sem bila kar vesela, da sem jih opravila. Za razliko od začetka tedna pa sem imela konec tedna za Insanity dosti več volje in tako uspešno opravila petkovo in sobotno vadbo.

9. teden
Ta teden je bil čisto kontra od prejšnjega, motivacija za gibanje vsak dan na vrhuncu, mogoče tudi zato, ker sem se zavedala, da je zadnji teden. Sicer sem ta teden delala vaje vsak dan zvečer, ker je bilo čez dan res vroče, zjutraj takoj, ko sem vstala, pa se mi ni dalo, pa tudi takoj po zajtrku mi vadba ne paše. Ta teden sem tudi ugotovila, da sem pridobila precej kondicije in da sem veliko lažje opravljala vaje kot na začetku, edino ena ura vaj mi je predolgo, paše mi nekje tam do 45 minut, tako da sem si včasih vadbe kar skrajšala in nisem naredila čisto vseh ponovitev. Sem pa bila ta teden pridna in niti enega dneva nisem izpustila. :)


Rezultati 
Na žalost se takoj na začetku nisem izmerila, le stehtala, pa tudi pofotkati sem se pozabila, ker sem se vrgla v telovadbo in sem o tem začela razmišljati pozneje, tako da bom primerjala rezultate zadnjega meseca in pol (razen teže). Prvič sem se izmerila 18. 5. 2015, za rezultate po vadbi pa 5. 7. 2015 (en dan po koncu Insanitya).

Teža: - 7,5 kg (od začetka Insanitya, od 18. 5. 2015 pa -5,5)

Meritve od 18. 5. – 5. 7. 2015
Prsi: -4 cm
Boki: -5 cm
Pas: -5 cm
Roke: -2 cm
Stegno: -6 cm

Najmanj mi je uspelo zmanjšati obseg rok, ampak me to sploh ne čudi, ker imam zelo malo moči v rokah in sem imela kar velike težave pri vajah, ki so se osredotočale na roke (govorim predvsem o vajah, vezanih na sklece). Na začetku Insanitya mi je uspelo narediti zgolj en sklec, medtem ko sem sčasoma pridobila na moči in jih lahko naredim že več, ampak vseeno sem veliko vaj, vezanih na roke, izpustila, sploh kakšne low plank vaje ipd. Mi je pa sedaj dragi prinesel uteži in bom poskušala najti kakšne vaje za roke z njimi, da malce pridobim na moči. Čeprav glede rezultatov nisem čisto razočarana, ampak kar precej vesela, ker si niti v sanjah ne bi upala trditi, da mi bo uspelo toliko shujšati. To, da sem največ centimetrov izgubila na stegnih, me pa sploh ne čudi, ker so mi vaje za noge po navadi najljubše in jih tudi najlažje ter najraje opravljam.

Insanity vadbo sem kar vzljubila, čeprav mi vse vaje niso bile všeč. Čisto sem izključila Fit test, tako da vam ne morem poročati, kako so se izboljšali moji rezultati, ampak nekako se mi jo je zdelo brez veze delati, sem se raje osredotočila na druge vadbe. Prvi mesec mi je bila najljubša vaja Pure Cardio, ki mi je bila na začetku najhujša, najmanj všeč pa Plyometric Cardio Circuit. Drugi mesec mi je bila najljubša vaja Max Interval Circuit, najmanj všeč pa Max Interval Plyo.

Ananasova sladica (recept), postrv s kuhano zelenjavo, avokadov mousse/puding, bananine palačinke s sadjem in medom.

Moram reči, da sem dejansko zelo ponosna nase. Uspelo mi je dokončati Insanity, kar zase ne bi nikoli pričakovala, ker sem ga že dvakrat začela in obakrat obupala že prvi mesec. Sicer sem izpustila 5 dni, ampak vsaj nisem obupala in sem nadaljevala. Poleg tega sem precej začela paziti pri prehrani – povečala število obrokov (prej sem vedno imela le 3), zmanjšala obseg enega obroka, iz prehrane črtala sladko, belo moko, bel kruh, ki sem ga prej oboževala, testenine (ki sem jih nadomestila s polnozrnatimi), vključila več sadja in zelenjave ipd. Dejansko sem prav vesela poletja, pa ne zaradi vročine, ki jo sovražim, ampak zaradi vse okusne zelenjave, ki jo gojimo doma na vrtu in ki jo lahko jem kadarkoli. Ok, sicer si občasno kaj sladkega še privoščim, npr. ob poroki ali rojstnih dneh pojem kakšno pogačo ali kos torte in v teh vročih dneh si tudi privoščim kakšen sladoled, ampak na splošno se mi sladko ne lušta več tako kot včasih in jaz sem bila včasih res hud sladkosned, ni minil dan, da ne bi pojedla kakšne čokolade. Včasih sem imela pri prehrani kar malce krizo, ker se mi ni dalo kuhati in sem si raje kaj na hitro pripravila (kakšno solato), potem pa jedla dokaj podobno nekaj dni, ali pa sem se zvečer najedla ob šestih, sedmih, potem pa bila pokonci do polnoči in mi je ob devetih že tako krulilo, da bi lahko marsikaj požrla, sem si pa na srečo vbila v glavo, da takrat več ne jem, ker sem prepričana, da bi pojedla kak prigrizek, in raje spijem kozarec vode. Ker sem se kar navadila na 5 manjših obrokov na dan, imam namen vztrajati pri tem in tudi še naprej bolj zdravo jesti.

Sicer sem razmišljala, da bi si vzela kak teden fraj, mogoče občasno naredila kako vadbo, potem pa spet začela z Insanityem ali pa vadbo Focus T25, vendar so imele punce, ki so mi govorile, da se telo navadi na gibanje in vsakodnevno vadbo, prav in imam občutek, da bo moje telo to pogrešalo, zato se zna zgoditi, da začnem z novo serijo že v ponedeljek. Sicer se še nisem odločila, s katero vadbo bom začela, bom pa seveda o njej poročala tudi na blogu.

Hvala za pozornost!

P. S. Žal nimam fotk prej in potem, ker kot sem rekla, na začetku nisem niti razmišljala o tem, da bi se poslikala in primerjala fotke prej in potem, se bom pa potrudila in jih posnela sedaj pred novo vadbo in potem po koncu vadbe. 

Viri fotografij: 1, 2

20 komentarjev

  1. Super objava.:D Čestitam za vztrajnost! Tudi meni se je že večkrat zgodilo, da sem pisala objavo, potem pa se računalnik preprosto odloči, da bo preizkušal moje živce :). Priporočam, da poskusiš windows live writter, če še nisi. Zaenkrat mi ni še ničesar izbrisal. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Nisem vedela za ta program, bom preverila. ;)

      Izbriši
  2. Bravooo! Kar tako naprej, s čimerkoli se boš začela zdaj ukvarjati. :) Meni je prav čudno, če ne migam par dni zapored. Že veš, kakšno vadbo boš izbrala? Če nimaš idej, pobrskaj malo po Fitness Blenderju in boš ziher kaj našla.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Razmišljam, da bi ponovila Insanity ali pa naredila Focus T25. Verjetno kar slednjo, ker je kratka, ampak vseeno intenzivna. :D

      Izbriši
    2. Late reply is late. \o/ Ja, jaz bi v tem primeru tudi bila za Focus T25. Rajši odtelovadim en krajši HIIT in imam potem mir, kot pa da se v tej vročini še ekstra potim 45 minut. :D

      Izbriši
  3. Čestitke za tako lep dosežek! Res si lahko ponosna sama nase, da si bila tako vztrajan kot tudi motivirana. Za takšne rezultate si res morala garati, zato ti res čestitam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bi te pa še želela vprašati, kje je mogoče najtri free Insanity program? Namreč, nameravam se tudi sama vzeti v roke :)

      Izbriši
    2. Jaz sem T25 najdla na kickass torrents ali thepiratebay :) Pa tut ful ostalih vadb je :D

      Izbriši
    3. Hvala. :D Seveda, za vsak rezultat je treba garati. :D Včasih se mi res ni dalo in sem že bila na tem, da obupam, a se nisem dala. :)
      Poskusi Partis ali torrent.si (sta slovenska, se pa moraš prej registrirati) ali pa, kot ti je Manca napisala, Kickass ali thepiratebay. :D

      Izbriši
  4. Čestitke :) Res je lepo videt rezultate in motivacijo ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :D Dejansko mi ti rezultati dajejo še več motivacije, ker vidim, da je to, kar delam, res uspešno. :)

      Izbriši
  5. Waw čestitam za napredek in predvsem vztrajnost! Zanima me, katere kontracepcijske si imela in če ni preveč oseben razlog, zakaj si jih nehala jemati? Meni KT sicer niso ublažile bolečin in krčev, imam pa po prenehanju jemanja bistveno močnejše krvavitve kot sem jih imela, kljub temu, da je že od takrat minilo več kot pol leta. Tako, da najbrž bo tako ostalo tudi v prihodnje. Mogoče jemlješ katere tablete za ublažitev krčev?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. <3 Sedaj lahko rečem, da sem res ponosna nase. V bistvu sem se odločila prenehati jemati kontracepcijske tablete, ker sva se z dragim začela pogovarjati o otroku, ampak še vseeno ne delava na tem. ;) Jaz sem imela pred KT prvi dan vedno ful močne krče in vsaj dvakrat močnejšo krvavitev kot med jemanjem, ko sem jih jemala, krčev skorajda ni bilo, dva meseca po jemanju je bilo tudi še v redu, sedaj pa imam spet močnejše krče, pa tudi PMS začnem čuditi dosti prej, med jemanjem kake 3 dni, sedaj pa že več kot en teden prej (spremembe razpoloženja, glavoboli itd.). Drugače pa ne jemljem nobenih tablet, mogoče kak Nalgesin. če je že sila. Nekako imam v glavi, da se nočem preveč navaditi na tablete, ne vem, od česa to (mogoče od babice, ki stalno žre Lekadol proti glavobolu, sedaj pa ga je telo že tako navajeno, da itak nič ne pomaga). Po navadi potem preležim tisti dan, ko je hudo, pa tudi kakšen sprehod mi pomaga. :D

      Izbriši
    2. Glede tablet sem sama ista, vendar zato, ker sem v preteklosti tudi po 6 lekadolov na dan spila, dokler mi ni bilo dovolj in sem ugotovila, da je boljše, da tisti dan preležim, če je mogoče ali pa pač potrpim v upanju, da bo drugi dan boljše :) sama opažam, da sedaj, ko jih ne jemljem več, mi obvezno en teden prej udarijo mozolji po obrazu, če pa 2 tedna pred menstruacijo jem zelo sladko, mi udari močen PMS in ogromna želja po sladkem, če pa takrat jem normalno hrano, sem ok in PMS skorajda ne čutim.

      Izbriši
  6. Čestitke za vztrajnost in lepe rezultate :)
    Močni krči so kar velika nadloga :/ meni je najbolj pomagala kardio vadba (ko sem še veselo trenirala :) ), ko se je telo pregrelo in lepo prešvicalo krčev nisem čutila in sem bila kot prerojena in pa posledično tudi boljše volje. Je pa res da je težko začeti in vztrajati v vadbi zaradi krčev :/
    Sicer pa sama tudi že nekaj časa razmišljam da se je zopet potrebno spraviti v tek in mi je tale tvoja objava v veliko inspiracijo :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke, to pa ni kar tako. Upam, da tudi meni enkrat uspe. Vsaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  8. nisam bas puno pratila tijek tvog vjezbanja al cestitke za rezultate :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke za vztrajnost :) Če želiš preizkusit še kakšno ne tako HIT vadbo, ti definitivno priporočam Yoga with Adriene, meni je zakon :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitam za vstrajnost! Tudi sama imam namen začeti z insanityem :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Wow, bravo, čestitam! Občudujem vse, ki imate samodisciplino črtati slabo hrano z jedilnika in se posvetiti enemu programu vadbe. Jaz sicer s tem ne bi imela težav - plesne treninge imam vsaj dvakrat na teden, dvakrat na teden poskušam tudi teči, ampak hrana ... joj, hrana me zmeraj zaštiha. In to sladko, samo da je cukr, res sem sugar junkie. In potem kilogrami ne gredo nikamor, tudi če redno migam.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3