Ocena: L'Occitane serum za telo (Blogerka za en dan)

Danes objavljam še zadnjo oceno iz nagradne igre Blogerka za en dan, in sicer vam Jožica predstavlja L'occitane serum za telo. Vse, ki boste objavo komentirale, boste sodelovale v nagradni igri, namenjeni bralkam, čas za komentiranje ene ali pa več objav pa imate do nedelje do polnoči. V ponedeljek razglasim vse zmagovalke. 

Čao punce :) 
Za začetek ... me veseli, da se beremo. Moje ime je Jožica in odločila sem se, da z vami delim lepotno odkritje zadnjega leta. 
Vas že zanima o čem govorim? Govorim o SERUMU ZA TELO. Krasnem serumu. 
Ker sem velikaaa oboževalka L'Occitane in mi skorajda nobeden njihov izdelek ne uide, da bi se z njim seznanila, tudi tokrat ni bilo nič drugače. 
Serum je hitro pristal na moji wish listi in nič manj hitro na moji kozmetični mizici. 


Pri L'Occitane so izdelek opisali takole ; Lahka koncentrirana formula seruma za telo, obogatena z obnavljalnimi mandljevimi matičnimi celicami in vitaminom C, pomaga delovati proti 5 ključnim znakom staranja, kože ( suha in ohlapna koža, pomanjkanje prožnosti, gubice in nepravilnosti) ter zmanjša opaznost temnih madežev, ki jih je povzročila pretirana izpostavljenost soncu. Cvetlično pudrasta dišava svilnatega seruma ovije kožo telesa v prefinjeno ženstveno dišavno tančico. 

In kako bi izdelek opisala jaz ... Ko sem prvič v trgovini L'Occitane prijela v roke to čudovito stekleničko in malček seruma nanesla na roko se mi je zdelo, da vonjam nebesa. Ljubim vse kar diši, in z vonjem se me da resnično kupiti. Vonj tega prekrasnega seruma je ena izmed stvari, ki ga dela boljšega in privlačnejšega od ostalih serumov. Zaradi tiste pikice izdelka na moji roki, sem dokončno vedela, da bo moj.
Že naslednji dan sem se vrnila in ga kupila. Ko sem prišla domov, nisem mogla počakati do večera, pač pa sem skočila pod tuš kar sredi dneva in vseh opravil. ( Punce, saj vse vemo kako nov kos kozmetike nariše nasmeh na obraz in vzbudi metuljčke v trebuhu, kot da smo prvič zaljubljene.)
Po kopeli in pilingu (tudi ta je L'Occitane :P ) sem v dlan vzela za oreh veliko količino seruma in ga začela mazati. 
V namigih za uporabo na njihovi spletni strani piše, da ga naj začnemo nanašati od nog navzgor, ker pa cele noge niso moj problematični del, ki bi ga hotela učvrstiti sem začela šele pri stegnih, nadaljevala proti zadnjici, trebuhu in prsim. 



Ugotovitev: Serum se čudovito maže, je zelo lahek in se ne lepi. Po nanosu je treba počakati samo kakšno minutko, ali dve, pa se že lepo vpije. 
Koži se že po prvem nanosu pozna, da smo jo nebeško dobro razvajali. Sama  - iskreno -ogromnega rezultata oz. kakršnegakoli čudeža še nisem opazila, upam pa, da mi bo izdelek na dolgi rok prinesel kakšno lepotno nepravilnost manj. Ker je L'Occitane naravna kozmetika, je tudi veliko manj agresivna in zaradi tega kdaj tudi potrebna daljše uporabe, da pridemo do rezultatov. 
Medtem, ko svoj rezultat še čakam, pa lahko rečem, da sem prepričana, da bo serum dobra naložba za prihodnost. Ker menim, da si koža vse zapomni, sem prepričana, da takšne nege še dolgo ne bo pozabila. Lahko pa zagotovo trdim, da moja koža še nikoli ni bila tako mehka, gladka in po uporabi tudi zelo lepo napeta in sijoča. Telo se po serumu sveti in omamno diši. 
Za moje pojme je zaradi lahke teksture najbolj primeren za čas pomlad in poletje, ker je lahek, vlažilen in osvežujoče dišeč. Menim, da odlično ščiti tudi pred nastankom stri. 

Ocena: definitivno mu 5 ne uide. Vsaka druga ocena bi bila nepravična, saj je izdelek resnično upravičil moja pričakovanja. Res je, da sem se že sprijaznila, da nobena stvar ne bo čez noč odpravila mojega celulita ali ostalih nepravilnosti, pač pa bom za njegov neobstoj morala pošteno garati. Zato od izdelkov čudežev več ne pričakujem. Sprijaznim se z tistim, kar mi lahko dajo in to maksimalno izkoristim. Ta izdelek je moji koži dal izjemno nego, mehkobo, sijaj in nebeški vonj. Zagotovo ga bom še uporabljala :) 

Cena: 100 ml = 45,80 € 

Nakup: L'Occitane ima svojo spletno stran, preko katere je možno nakupiti njihove izdelke. Sicer pa so  trgovine razdeljene po celi Sloveniji. 

Za konec... večkrat berem in slišim, da punce v poplavi L'Occitane kozmetike ne vedo kaj izbrati, zato sem se odločila, da na koncu izpostavim še nekaj izdelkov, za katere menim, da resnično opravičijo svojo ceno in sloves in so (vsaj mene osebno) zelo prepričali. 

- Krema za roke s karitejevim maslom.
- Angelinik vlažilni gel za vitalnost kože.
- Izboljševalna esenca za obraz, popolna potonika.
  & seveda serum o katerem sem pisala.  
(Ker nisem vedela, da bom pisala ta blog ni na sliki vseh izdelkov, saj trenutno živim na dveh koncih). 

Pogojno.... 
- Parfumi. ( vonji so res čudoviti, posebni in naravni, vendar obstojnost ni tako zelo dobra).

Osebno pa me niso prepričala mila za telo, ker so mojo kožo popolnoma izsušila, in ji poleg lepega vonja niso nudila nič.

Hvala za vas čas, upam, da vam je bil prispevek všeč in veliko dobrih kozmetičnih nakupov še naprej. 

Lep dan, Jožica :) 

34 komentarjev

  1. Lepo napisano, mi je všeč dodatek na koncu, vsi izdelki, ki so te do sedaj anvdušili :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepsa hvala.
      lp, Jožica

      Izbriši
  2. jožica se je super potrudla s svojo oceno, hvala za info glede mil, pa ravno sem si želala kupiti enega, pa mislim, da ga kar preskočim:):)):)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, potrudila sem se napisati cimbolj tocno in jasno :)
      Glede mil sama resnicno nimam dobrih izkusenj....+ jim dajem zaradi vonja, ampak po uporabi je koza tako suha, da jo moram prekriti z kaksnim oljem in vonj tako izgine....
      Meni niso vsec, zagotovo pa se najde nekdo katermu so :)
      Lp, Jožica

      Izbriši
  3. Izjemno dobra ocena , gledam ta serum že dolgo in se zna zgoditi, da ga zaradi te ocene tudi kupim.
    pohvalno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super,da te je ocena tako prepricala.
      upam da te serum nebo razocaral.
      Ker pa je tako zelo dober, pa mislim, da se to skoraj da ne more zgoditi :)
      Lepo uporabo, Jožica

      Izbriši
  4. Zelo lepo napisana objava, ne predolga in z res lepim izrazanjem. Vsec mi je bil tudi zadnji del o izdelkih, ki so vredni nakupa in drugih ki so razocarali. Super:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lepa hvala in pozdravčki :)
      Jožica

      Izbriši
  5. Nisem blogerka, samo koliko sem spremljala ocene mi je tale najbolj top
    Lep besedni zaklad, sploh pa zadnji del o izdelkih', ki so vredni nakupa ali ne.
    Mislim da je konec objave marsikateri punci odgovoril na kaksno dilemo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala za prelep komentar in lp.
      Jožica

      Izbriši
  6. Sama imam milo za roke s tem vonjem in se strinjam s tabo, vonj je res nebeški

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Me veseli, lepo uporabo :)
      Jožica

      Izbriši
  7. Zelo lepo napisano :) Dobro je dobit nasvet kaj kupiti pri določeni znamki od nekoga, ki je preizkusil že veliko stvari. Ko sem brskala po njihovi trgovini sem si ravno tako zaželela to njihovo famozno kremo za roke in seveda enega od parfumov. Res božansko dišijo. Tudi tale serum za telo se odlično sliši. Sploh nisem vedela, da obstajajo tudi serumi za telo:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Parfumi so res prekrasni, enkrat so v omejeni izdaji izsli slivovi cvetovi in to je dalec najboljsi parfum, kar sem jih kdaj imela.
      Pa tudi zadnji, ki je prisel na police me je popolnoma ocaral in zacaral, ter je ze moj spremljevalec...
      Serum se ne samo slisi odlicno, ampak je tudi zares odlicen :)
      Hvala, Jožica

      Izbriši
  8. Super objava! Kar ne morem verjeti, da nisem preizkusila še nič od te znamke. Sedaj si še bolj želim izboljševalno esenco za obraz, popolna potonika. :) Tanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Esenca je res čudovita, vonj pa kot tale serum....božanski.
      mislim, da je ta znamka must have vsake punce ��
      Hvala in lp, Jožica

      Izbriši
  9. Wau zelo lepo napisano :D Tale serum mene preganja že kar nekaj časa, pa zavlačujem z nakupm :$ Oobžujem pa njihove kreme za roke :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim, da bo nakup upravičen in želim prijetno uporabo ! :)
      Tudi jaz imam rada mini kremice, čeprav sem še vedno večja oboževalke ta velike karitejeve :)
      Lp, Jožica

      Izbriši
  10. Super objava, iz napisanega kar veje navdušenje L'Occitane izdelkom oz. izdelki. Jaz si sicer to znamko privoščim bolj redko, bolj za dušo, bom pa imela v mislih tvoja priporočila za naslednji nakup :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, res sem navdušena nad L'Occitane izdelki.
      Upam da pride seznamcek prav in hvala za lepe besede.
      Jožica

      Izbriši
  11. Čudovito napisano :D Moram res pohvalit zadnji del!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala za lepe besede :)
      Jožica

      Izbriši
  12. Supeeeer objava, mislim da bom ko se financno postavim na noge posegla po temle serumu, zraven pa vzela se ta tvoj mini seznamcek ;)
    Vidi se da si poznavalka in mislim,da te je kar verodostojno upostevati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super.
      Hvala za lepe besede.
      No, to so seveda samo moje izkušnje, res pa je, da sem izdelke preverila in dodobra preizkusila preden sem jih začela javno hvaliti.
      Sicer pa pri L'Occitane tezko najdes izdelek, s katerim bi popolnoma zgresil.
      Vsak ima kaksno dobro lastnost, cetudi se vcasih najde tudi kaksna manj dobra.
      Upam, da dobro izberes in da bos zadovoljna :)
      Lp, Jožica

      Izbriši
  13. Mene je ocena zelo prepričala, objava je super, dobro se znajdeš v pisanju in lepo bi te bilo še kdaj brati :)
    Neža

    OdgovoriIzbriši
  14. Lepo napisano, super predlogi za nakupe v L'Occitanu! :) Vsekakor pa si takih izdelkov še dolgo ne bom privoščila, ker jih moja denarnica res nebi prenesla :D Morda nekoč, ko bo izdelek zame bolj cenovno dostopen :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, tudi sama sicer nimam bajne plače, ampak se raje odrečem čemu drugemu v zameno za kaksen L'Occitane izdelek, saj sem sama povsem navdusena in zvesta uporabnica.
      Kar damo na kozo je enako temu kar damo v usta, zato pri izdelkih res pazim
      Upam, da si kmalu privoscis kaj lepega :)
      Lp, Jožica

      Izbriši
  15. Res mi je všeč, da si dodala še seznam ostalih stvari, ki so ti všeč :)
    Pa moram priznati, da mi je kar malo žal, da je to že zadnja objava v tej nagradni igri. Res je bilo zanimivo brati vse ocene, tako da Taja - še enkrat vse pohvale za super idejo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      To se mi je zdel res dober zakljucek :)
      Ki sicer ni povezan s samo objava, pa vendar vidim, da je bil lepo sprejet.
      Se strinjam....super , zabavna in ustvarjalna nagradna igra ;)
      Jožica

      Izbriši
  16. Zanimiva in dobra objava! Obožujem njihove izdelke in karitejevo kremo za roke ne zamenjam za nič na svetu! :) Well done <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sva na istem.
      Ena je vedno v torbici, druga pa na polički :P
      Hvala :)
      Jožica

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3