Johnny Organic Antioxidant (Blogerka za en dan)

V sklopu nagradne igre Blogerka za en dan danes objavljam oceno Rebeke, ki je ocenila Johnny Organic Antioxidant. Vse punce, ki boste komentirale objavo, pa sodelujete tudi za prisrčno nagrado.

Živjo punce :)
V veliko čast in prav posebno veselje si štejem, da je čudovita blogerka Taya (Taya- My Little Beauty World) košček svojega pestrega bloga namenila tudi ostalim puncam, ki (še) nimamo bloga, pa vseeno rade testiramo kozmetiko, jo pohvalimo ali pa pograjamo, vsekakor pa povemo svoje objektivno mnenje in oceno. V poplavi kozmetičnih sredstev je težko najti dobro kozmetiko, ko pa jo najdeš, je mnenje o njej krasno širiti… Dober glas, seže v deveto vas!

Pred tremi meseci sem v roke prejela svoj prvi Johnny Orgazmus Antioxidant (roza paketek). Ker sem si ga zelo dolgo želela je bilo navdušenje nepopisno.


In zakaj je Johnny tako poseben?
Johnny je organski, 100% naraven in brez umetnih dodatkov, je ekološki, čist, presen in ni testiran na živalih. Je hrana za našo kožo. Lahko se ga uporablja na dva načina. Kot piling ali maska za obraz. S kože odstrani staro suho povrhnjico in za seboj pusti svež in mladosten videz… za nameček pa je še slovenski. ( To ne omenjam zaradi nacionalizma, pač pa zaradi podpore naši ljubi deželici in ljudem, ki ustvarjajo krasne produkte in dokazujejo, da je tudi domače lahko odlično).


Sama sem ga začela uporabljati kot masko, in sicer zato, ker imam goro pilingov, z maskami pa nisem tako založena. Najprej sem prebrala navodila na zadnji strani in potem vrečko pazljivo odprla. Vonj, ki se je iz vrečke razlegel je bil omamen. (Johnny diši po kakavu, sicer pa vsebuje še ostala super živila, ki vsebujejo pomembne antioksidante.) V skodelico sem vsula eno čajno žličko prahu in pomešala z eno čajno žličko vode. Nastala je gosta, dišeča in temna zmes. To zmes sem začela nanašati, na očiščen obraz, kar je ostalo sem nanesla tudi na predel vratu. Začetni občutek je bil čuden, zelo čuden. Obraz mi je začelo po kakšnih treh minutah zategovali in skeleti. Ker sem alergik, sem skoraj zagnala preplah, ampak sem se pomirila, ko sem se zavedla,da  imam na zalogi celo škatlico tablet za alergijo, in če me pod črno podlogo pričaka koprivast obraz bom to hitro rešila. Nategovanje kože se je po nekaj minutah umirilo, začutila sem rahlo toploto in prijeten občutek. Obloga se je strdila. Masko sem za prvič na obrazu pustila 15 minut, čeprav je rečeno, da je z vsako minuto bolj učinkovita. Potem sem jo začela spirati s toplo vodo. PRESENEČENJE! Pod oblogo me ni pričakala rdeča in razdražena, pač pa mehka, gladka in sijoča koža. Takoj sem vedela, da je izdelek res neverjeten, vreden svoje promocije in nakupa. V trenutku se mi je prikupil in postal moj ritual, katerega se držim vsako nedeljo, da se v nov teden odpravim sijoča, mladostna in brez nepravilnosti na svoji koži. Zdaj ga imam na koži tudi do 30 minut. Kljub uporabi 1x – 2x tedensko še vedno nisem porabila svoje prve vrečke, čeprav me čaka že druga. Poleg sem si kupila še Johnny piling za telo, katerega še nisem uporabljala, mislim pa, da ne bom razočarana.


Antioxidant dobi od mene oceno 5, ker je moji koži dejansko pokazal kaj pomeni razvajanje, negovanje in osvežitev. Z njim sem izredno zadovoljna, ker imam rada naravne stvari, ki hranijo mojo kožo in ji ne škodijo. Embalaža na prvi pogled ni preveč priročna, ampak zaradi traku, ki jo po vsaki uporabi zapre ni zelo problematična.
Vsem puncam, ki imate težave s kožo, ogrci in ostalimi nepravilnostmi ga toplo priporočam. V testiranje sem ga dala tudi mami in sestri in obe sta bili že po prvi uporabi navdušeni nad tem čudom. Mislim, da lahko na prste ene roke preštejem izdelke, ki so me pustili brez besed in on je zraven.  Upravičeno lahko trdim, da je Johnny res tip, ki zadovolji vsako žensko ;)
In še cena… za en paket Johnny Organic Antioxidanta boste odšteli 12,95 €.
Želim vam lepo uporabo in pozitivno izkušnjo, kot je moja.

S prisrčnimi pozdravi, Rebeka. 

42 komentarjev

  1. Morm probat tole znamko, me že nekaj časa zanima. Hvala za oceno, Rebeka :))

    OdgovoriIzbriši
  2. U, to pa sploh nisem vedela, da je tole slovenska znamka. Zdaj me še bolj mika sprobat tole, pa še same pozitivne ocene prebiram :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, tudi jaz še nisem zasledila kaj slabega ;)
      Upam, da bo se bo izkazal! :)

      Izbriši
  3. Uau, čudovito :) Zelo dobro napisano, pa res mi je všeč izdelek, upam da ga bom lahko kdaj poskusila!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za lepe komplimente :)
      Upam, da te navduši :)

      Izbriši
  4. Tole znamko non stop videvam po Instagramu in že nekaj časa premišljujem, če bi kaj preizkusila. Si me prepričala! Samo da ostale maske najprej porabim. :D

    Sandra - The Puzzle of Sandra's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Supeeeer :)
      Upam, da Johnny upraviči moje komplimente namenjene njemu :)

      Izbriši
  5. Že nekaj časa uporabljam samo zeleno glino in moram reči da sem se je kar malo naveličala. Se mi zdi, da ne deluje več tako zelo dobro ali sem se pa že tako navadila, da imam občutek da ne deluje. Se mi zdi da si me prepričala v nakup, zdaj moram samo najti stran kjer se jo kupi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zasledila sem jo tudi v Nami v Lj, če ti je tako bolj priročno ! :)
      Lepo uporabo in upam, da navduši ! :)

      Izbriši
  6. Super objava, jaz tudi nisem vedela, da je slovenski izdelek oz. slovenska znamka. Sliši se zanimivo, predvsem sem slišala pohvale, tako da zgleda da je vredno poskusiti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kar se mene tiče je vredno ! :)
      Morda ti ne bo koristila, ampak naravno kakor je pa verjetno tudi škodila ne ! :)

      Izbriši
  7. Tole masko sem dobila v Dashboxu in me je tudi navdušila, vonj odličen za nas čokoholike. Res pusti fino očiščeno in sijočo kožo :) zdaj me še zelena maska mika :D
    Pa super spisana objava ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super, tole masko imam tudi sama doma, ampak je še nisem uspela preizkusiti. Ob tako pozitivni oceni in navdušenju jo bom pa kar hitro začela uporabljat tudi sama :) Super objava!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako si se to dobro spomnila :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Super objava, imas smisel za pisanje :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Zabavno spisano in branje je prav prijetno :)
    Ni suhoparno,pa še zelo dobro so podane izkušnje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super komplimenti.
      Najlepša hvala

      Izbriši
  12. deluje zelo zanimivo in z odličnimi rezultati, bo treba sprobat, sploh če je vonj po čokoladi, še ena bonus točka :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vonj je res omamen, tako zelo, da malce maske tudi poskusila...
      Velika napaka, ker nikaaaakor ni za jest..
      Pa tudi če nas še tako mika :( :P

      Izbriši
  13. Čeprav se temu upiram, vidim da bom morala slej ko prej tudi jaz sprobati te izdelke, glede na to kako jih vsi hvalijo! Super objava! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ana, meni osebno je maska res všeč in saj veš... če ne poskusiš ne veš.
      Upam da boš zadovoljna kot jaz.
      Rebeka :)

      Izbriši
  14. Super ocena :)
    Bilo bi fajn, če bi imela svoj blog, ker maš dober način pisanja pa zanimivo te je brat ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Morda pa se kdaj res opogumim :)

      Izbriši
  15. Tale izdelek imam že nekaj časa na WishListi, pa se držim nazaj ... ampak po takšni oceni me še bolj mika! ;)

    Rebeka, le hitro se opogumi in prični pisati - meni je žal, da nisem začela že pred leti, ko sem sanjala o tem. :)
    Živimo samo enkrat, in če te to osrečuje - piši. Ljudje bodo pa vedno obrekovali. ;) To sem si rekla sama tisti dan, ko sem se KONČNO opogumila pred letom dni. :)

    Srečno! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim, da bi bilo dobro, če se iz wish liste premakne na poličko v kopalnici ;)
      Mislim, da nebo razočaral ! :)
      Sicer pa hvala za lepe želje in spodbudne besede ;) :)
      Lp

      Izbriši
  16. Super ocena, zanimivo branje.
    Mene si pritegnila k nakupu Johnny.ja in zagotovo se bo kaj kmalu bohotil na moji polički ! :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Se strinjam z vsemi ... Lepo napisana objava in sam izdelek ... Moram ga sprovat!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res priporočam :)
      Pa hvala za kompliment :)

      Izbriši
  18. Ful dobro napisana objava, sploh tisto glede alergije me je dodobra nasmejalo, saj se najdem v tem :))
    Zdi se mi pohvalno kako si opisala vse podrobnosti uporabe in ucinke
    Meni osebno zelo vsecna ocena ! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oo, najlepša hvala :)
      Ja, jaz se vseh novih izdelkov lotevam zelo počasi in previdno, da nebi slučajno povzročili prevelike zmede moji koži.
      :)

      Izbriši
  19. Zelo lepo napisano, slike so zelo lepe. Pohvalno!
    Toliko časa že berem same fajn stvari o teh maskah, da bom morala res probati tudi tole. Je treba podpirati slovenske znamke. :) Tanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam ;)
      Cena, kvaliteta in izvor . Vse se poklapa :)

      Izbriši
  20. Zelo lepo spisana objava, podrobna, pa vseeno ne prevec dolga:)
    Johnny bo ravno zaradi nje postal tudi moj spremljevalec, takoj ko ga kje najdem ;) :)
    Hvala. Neža

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lepo uporabo želim ;)
      In hvala :)

      Izbriši
  21. A tole je slovensko? Tega pa nisem vedela - verjetno me je zavedlo ime ;) Si pa že dalj časa želim preizkusit njihove izdelke in tale post me je samo še bolj prepričal ;)
    Xoxo, Nyx

    OdgovoriIzbriši
  22. Tudi jaz imam zeleno in Sem zelo zadovoljna :) 👍👌👀👏

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3