FOTD: Colourful Look with Maybelline


Few weeks ago Maybelline invited me to collaborate in a special contest Queen of MYN. My job was to create a Colour Authority Look with Maybelline products and of course I couldn't say no to this invitation. I got a package of Maybelline goodies and this turquoise-purple look is the look I came up with. I'm really happy how it came out. Eyeshadows I used are Permanent Taupe in crease, Turquoise Forever all over the lid and Endless Purple in crease. Under my eyes I mixed Turquoise Forever and Endless Purple. The lipstick is in the shade Crazy Pink and it's really pretty pink. Of course, nail must be in a matching pink shade - I used nail polish 83. What I really liked from the goodies I got is Affinitone Mineral foundation, which is very light on the skin and it doesn't emphasize dry parts. The only problem I had with it is a tiny bit too dark shade for me. Mascara I used is The Colossal Go Extreme Very Black mascara.


Draga dekleta, na Facebook strani Maybelline New York - Slovenija trenutno poteka nagradna igra Queen of MYN, kjer si lahko v aplikaciji prenesete vodič za makeup look, ki sem ga ustvarila, ga poustvarite in se potegujete za luštne nagrade. Sama se prav veselim vseh makeup lookov. Mislim, da se splača sodelovati, ker so nagrade res lepe. 


How do you like this look? Thank you for reading!
*sponsored post

23 komentarjev

  1. Kako ti uspe, da tvoji nohti vedno zgledajo tako perfect? oO
    Drugače pa super makeup. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro vprašanje. Zadnje čase so res bolj zdravi kot ponavadi. Po moje precej pomaga zdrava prehrana, vitanim B pa kakšen dobre utrjevalec. :D
      Hvala. :)

      Izbriši
  2. Ok, tebi itak vsi looki odlično pašejo, ampak ta ti še EXTRA lepo paše in bi ga pomoje morala večkrat nositi sploh spomladi/poleti.:)) modro naličene oči in roha šminka ti super poživijo obraz.<3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ga zagotovo bom, ker nisem mogla verjeti, da mi je mejkap zdržal, brez da bi mi zlezel v gubo, pa sploh nisem fiksirala s senčili v prahu. :D

      Izbriši
  3. Mislim, da ti na nek način ''sloviš'' po čudovitih mejkap lookih. Men so res všeč, ker so tok barviti, zanimivi! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Valentina, to je lepo slišati. <3

      Izbriši
  4. Omg, tok so dejansko pigmentirana ta sencila? Ju3 kupim! :)
    Tebi pase cisto vse, kar si das na obraz, ker vedno ves kako kaj pase skupaj <3
    Se bom potrudila ustvariti taksen look ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sicer je en sloj malce manj pigmentiran, tu sem jih nadgradila, sem pa bila presenečena, ker sploh niso zlezla v gubo, pa jih nisem fiksirala s senčilom v prahu, poleg tega pa je malce trajalo, da sem jih odstranila. Res so me presenetila pri vprašanju obstojnosti. :D

      Izbriši
  5. I love your looks so much! No matter if you do neutral or colorful it is always so perfect!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you so much, it's so nice to hear that. <3

      Izbriši
  6. Lak in šminka sta mi prelepa in res se lepo kombinirata z barvami na očeh. You should be called the queen of colourful makeup and blending *gives you a crown* :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, Mateja, ti pa s svojimi komentarji vedno poskrbiš, da popolnioma zardim. Najlepša ti hvala, si mi res polepšala jutro. <3

      Izbriši
  7. Great look! Follow for follow?

    http://ilovemanythings.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Šminka je čudovita. Barva in sijaj sta fantastična, a je tudi obstojna? A lesk obstane kakšno urico ali po 15min izgine?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šminka je res lepa. A veš, da je sploh nisem nosila še tako, kot je treba? Sem jo samo za fotkanje uporabila, potem pa sem si makeup odstranila, ker sem delala Insanity vadbo. Jo bom ta teden malce potestirala, pa ti javim, kako je z leskom. :)

      Izbriši
  9. Krasen mejkap, modra senčila ti res zelo pašejo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Irena. :) Moram reči, da sem zaradi tega res srečnica, ker obožujem modro. :)

      Izbriši
  10. ful luštno, igrivo, vihravo, poletno, zapeljivo, všečno :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Prečudovit mejkap in super ti paše, res si nadarjena za ustvarjanje :) Še več takih lookov prosim, da če že sama ne znam lahko vsaj pri tebi občudujem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Zagotovo pridejo, ker sem zadnje čase res navdihnjena za ustvarjanje. :D

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3