Random Sunday #50 (Insanity Update)

S ponedeljkom sem zakorakala v nov, tretji teden Insanitya. Moram priznati, da se ponedeljka nisem veselila, ker je bil na vrsti Fit test, ki pa mi ni preveč pri srcu. Fit test je v bistvu namenjen temu, da preverjaš svoje izboljšanje skozi vadbo Insanity, ampak mi vaje niso preveč pri srcu. Ker se mi je zdelo, da sem naredila premalo, sem dodala še nekaj trebušnjakov (ampak ne tistih klasičnih, pač pa tistih, ki smo jih delali na aerobiki). Uf, torek je bil zahteven. Ne toliko zaradi vadbe, kot zaradi dejstva, da je bil tisti dan moj rojstni dan. Stalno so prihajale čestitke, telefon je brnel in zato se nikakor nisem mogla sto odstotno osredotočiti na vadbo. Mi je pa uspelo priti do konca. Zato pa je bila sreda toliko boljša. Čeprav sem se morala zjutraj prisiliti k vadbi, sem takoj po začetnih minutah ogrevanja začela uživati in pregurala skozi vadbo brez težav. Čeprav je bil na vrsti Pure Cardio, ki mi je najtežji, sem tokrat prišla skozi vadbo z res minimalnimi pavzami. Drugi del vadbe pa je bil Cardio Abs, ki mi je super za nadgraditev prejšnje vadbe. Svoje mišice in utrujeno telo sem čutila še ves dan, kar mi je dokazalo, da sem ta dan res dala vse od sebe. V četrtek ni bil moj dan. Zjutraj sem se vrgla v delo, ker me je res čakalo ogromno čiščenja, tako da sem lahko vadbo opravila šele pozno popoldne (kosilo imamo ob dveh, ko prideta brat in oče iz službe, s polnim želodcem pa ne telovadim, ker mi ne paše), ampak mi vadba popoldne ne ustreza. Sicer je bila na vrsti Cardio Recovery, ki je večinoma raztezanje, ampak mi ta vadba ni ena ljubših. Ugotovila sem, da imam raje vadbe, kjer se na polno prešvicam. V petek je bilo spet deževno vreme, kar ne vpliva preveč dobro name, tako da sem se komaj spravila k vadbi, ampak sem jo uspešno opravila. V soboto je bilo še huje. Najprej sem z mamo opravila uro in pol sprehoda s hitro hojo, potem pa še vadbo, skozi katero sem komaj pregurala, ker sem bila tako utrujena. Priznam, da sem bila potem skoraj ves dan lena.

Še ena stvar, ki mi ta teden ni najbolj v ponos, je prehrana. Prejšnja 2 tedna sem kar pazila, kaj in koliko sem pojedla, tokrat pa me je malce zaneslo, verjetno zaradi rojstnega dne. Čez vikend smo praznovali, kar je takoj pomenilo veliko hrane, tudi sladke. Privoščila sem si torto, vmes pa tudi kakšno sladkarijo, čeprav opažam, da se moje telo ne odziva dobro na čokolado, saj me je po nekaj pojedenih kockah začel boleti želodec. Če pomislim, da sem včasih lahko pojedla celo Milka čokolado, sem se verjetno res kar odvadila sladkarij.


S ponedeljkovo vadbo sem zakorakala v 4. teden in kljub temu, da se pri prehrani nisem najbolj držala, sem kar presrečna, da še nisem obupala. V ponedeljek sem spet naredila vaji Pure Cardio in Cardio Abs, ki postajata kar moji najljubši, saj se ne ponavljata. V torek sem iz različnih razlogov spet telovadila pozno popoldne in ponovno ugotovila, da mi telovadba takrat ne ustreza. Predvsem se mi zdi, da čutim v želodcu vse obroke, ki sem jih pojedla čez dan, tudi če že več ur nisem jedla, poleg tega pa sem dopoldne bolj motivirana. Za najslabši dan pa lahko razglasim sredo, ko sem preskočila vadbo. Preprosto sem bila ves dan preveč zaposlena z različnimi stvarmi (tako z osebnimi, kot za blog, o kateri pa več naslednji teden na moji FB strani), popoldne pa sem bila preveč utrujena, da bi telovadila, da niti ne omenjam konstantnega glavobola skozi ves dan. Mislim, da je krivo to, da sem v zadnjih nekaj dneh spila premalo vode, ker niti nisem čutila take žeje (tako pač vplivajo deževni dnevi name). V četrtek je bila spet na vrsti vadba Cardio Recovery, ki pa sem jo preskočila in namesto nje naredila Plyometric Cardio Circuit. Ker sem en dan prej izpustila vadbo, sem tokrat dala vse od sebe, ampak še vedno nimam dovolj kondicije, da bi lahko sledila hitrosti Shauna in njegovih ljudi, tako da sem si morala po prvem sklopu vaj vzeti nekaj minut pavze, ker sem bila tako zadihana. Kot dodatek sem tej vadbi naredila še 10-minutno vadbo za trebušnjake, ki sem jo našla na strani Fitness Blender. Petek je bil spet katastrofalen. Ni bil problem, da ne bi imela volje ali motivacije za telovadbo, ampak ravno, ko sem se spravljala k vadbi, smo izvedeli novico, da so v naši vasi oropali pošto. Za nameček se je ob naši hiši postavil še policaj, ki je zapisoval vse ljudi, ki so se peljali iz vasi, meni pa je bilo dogajanje zunaj bolj zanimivo, kot sama vadba. Kaj morem, sem pač baba. Ati bi mi rekel radovedni taček. Tako da je 40-minutna vadba Pure Cardio trajala uro pa pol na koncu. Cardio Abs sem imela namen narediti zvečer, ker se nisem mogla skoncentrirati, ampak sem imela tak glavobol, da ni bilo iz tega nič. V soboto sem spet telovadila kot zmešana in za dodatek naredila še Cardio Abs. Tokrat je prišla vadba na vrsto popoldne, kar pa mi sploh ni bil problem. Razmišljam, da mi mogoče enodnevne pavze vmes ustrezajo in zato naslednji dan lažje telovadim, kaj pa vem. Ampak sem si zadala cilj, da končam vadbo, tako da bom nadaljevala do konca, po tistem pa bom mogoče začela delati vadbe vsak drugi dan.


Ne morem ravno reči, da sem ponosna na zadnja dva tedna. Vmes so bile vaje, ki so mi šle odlično, ko sem dala od sebe res vse, dostikrat pa sem bila brez motivacije in sem se komaj privlekla skozi vadbo (čeprav nekje na sredini je potem začelo iti lažje). Najbolj sem jezna nase, ker sem začela pretiravati s prehrano. Na začetku sem se še dokaj držala tega, da nisem jedla sladkega, od mojega rojstnega dne pa je bilo skoraj vsak dan nekaj  - ali kakšen sladoled ali pogača. Druga stvar pa je, da sem po vadbi začela čutiti močno željo po energijskih pijačah. Ne vem, kaj je z mano, ampak vsak dan sem spila eno, kar niti ni fajn, glede na to, da ena vsebuje nemajhno količino cukra, tako da sem se odločila temu storiti konec in se jim odpovedati. Odpovedati se nameravam tudi vsemu ostalemu sladkemu, kar sem do sedaj jedla, se pravi sladoledu in pogačam (edini vikend, ko si lahko privoščim kaj sladkega, je čez 2 tedna, ko bom na bratrančevi poroki). V glavnem, prekiniti moram "pretiravanje" s prehrano, ker potem rezultati niso vidni, meni pa motivacija pada. Prva dva tedna je šlo s prehrano odlično, od rojstnega dne pa samo navzdol.

Kot sem že v prejšnjem postu rekla, se na začetku vadbe nisem izmerila, za kar mi je žal, sem se pa izmerila v začetku tretjega tedna, tako da bom končne rezultate primerjala s tem. Kar se samih kilogramov tiče, da sem v zadnjem mesecu izgubila 4 kg. Mogoče se ne zdi veliko, ampak zame je dovolj, raje grem počasi, ampak glavno je, da gre dol. Računam, da jih bom do konca Insanitya izgubila podobno število, celotna številka pa bo na koncu krasen rezultat za trud in motivacija še za naprej.

Malce se bojim jutrišnjega dne, ker sem se danes ves dan počutila katastrofalno, mislim, da sem se prehlad, in bojim se, da bo jutri huje, česar si pa res ne želim, ker želim nadaljevati z vadbo. Me pa malce tudi skrbi, ker so naslednji teden vsak dan iste vaje, da se bom hitro naveličala. Bomo videli. Več o naslednjem tednu in kako mi bo šlo v prihodnje s prehrano, pa čez 3 tedne, saj sem čez dva tedna čez vikend na poroki in dvomim, da bom imela kaj časa za blog, pa tudi pisati o več tednih skupaj kot samo o enem je bolj zanimivo. Hvala za pozornost!

Obe fotografiji sta prevzeti z interneta.

10 komentarjev

  1. Uf, ti pa si pridna, samo upam da te prehlad ne zajeme, ker to je najhujše, se mi je že kar nekajkrat zgodilo in vedno sem pol obupala z redno vadbo, ker se mi je zdelo da sem že spet na začetku... Ko se trudiš in si priden in vse potem pa te zdravje izda, samo se ne vdaj, ker mislim da so to samo preizkušnje.. Držim pesti (:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem bila bolna tri dni, ampak sem sedaj že ok. :) Z vadbo pa nadaljujem, sem se nekako navadila na njo. :) Hvala. :)

      Izbriši
  2. Uh, vem, kako je na začetku, ko nekako še nisi vajen, ampak ključno je, da vztrajaš ravno takrat, ko misliš, da ne moreš/nočeš! Baje, da ti stvar po 3 tednih postane navada :) In seveda, predstavljat si moraš, kakšen bo rezultat na koncu! Drugače pa bravo za motivacijo in telovadbo doma, nekateri se niti k temu ne spravijo, tako da kar pogumno!
    Glede sladkorja pa, po eni strani je dobro, če se potrudiš, da ga dlje časa sploh ne ješ, ker potem izgubiš željo po njem. Po drugi strani pa lahko ravno to odpovedovanje privede do nažiranja in posledično slabe vesti... Tako, da najbolje, da malo testiraš. Jaz si občasno privoščim kaj malega, in potem se POTRUDIM da neham ali pa grem stran. :D Meni zelo pomagajo tudi beljakovinski pudingi ali čokoladice (kupiš v športnih trgovinah), ki potešijo željo po sladkem. Srečno in veliko motivacije! T*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdaj delam vaje že 5. teden, tako da mi je nekako res postala navada, edino v torek sem bila zaradi prehlada tako brez energije, da sem spet izpustila vajo. Hvala za nasvete o proteinskih pudingih in čokoladah, mi bodo prav prišli, ker ugotavljam, da čisto brez cukra ne morem oz. brez sladkega, belega cukra res ne rabim. Sem si danes privoščila kornet, ampak mi je bil presladek, tako da moram na neke zdrave sladice prešaltati. :) Se pa kljub želji po sladkorju nisem prenažirala, tako da sem kar ponosna nase, ta teden mi gre s prehrano res dobro. :) Hvala ti za tale komentar. <3

      Izbriši
  3. Bravo! :) Po mojem ti gre super, jaz vedno obupam že po prvih nekaj dneh ker taka vodena vadba res ni preveč zame. Je pa super videti napredek :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaaaa...super,pridna pa ni pomembno kako ti je šlo. Vem kako ti je, ko pridejo težki dnevi ampak ja čez čas res postane navada. Sama imam še dobra 2 tedna in 4 dni vadbe Focusa T25 in imam že sedaj občutek, da bo potem nekaj manjkalo in razmišljam o drugih vadbah že sedaj, da malo menjam:) Sem ponosna nate, da lepo brodiš skozi vaje.:) Le pogumno naprej, najboljše bo takrat k pridejo rezultati, pa ni pomembno kakšni.Če ti bo domojega branja, sem spisala kako sem jaz prebrodla 2. del Focusa:):) Monika

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz že tudi razmišljam o drugih vadbah, pa sem komaj na sredini, hehe. :D Hvala ti. <3 Sem videla tvojo objavo in jo prebrala, super je. :D

      Izbriši
  5. 'Kaj morem, sem pač baba.' Pri temle sem se pa res dobro nasmejala :D
    Drugače pa pridna, glavno da še vztrajaš, tudi če si vzameš kakšen dan fraj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, pa veš, da je res. :D
      Hvala, Sanja. <3

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3