Spring Nail Polish Choices

Spring has officially started and that usually means that girls start wearing brighter shades on nails. Well, I personally wear brighter shades all the time, but today I want to share with you my five favourite nail polishes that are perfect for sunny and warm spring days. I chose the same polishes as for spring tag that was going on on Instagram some time ago. The decision wasn’t even that hard, I have to say, probably because lately I was buying a lot of darker shades and I kind of stop wearing those and went over to brighter shades. 


Deborah Milano 10 Coral Flash
Coral is not one of my favourite shades only by blushes but also by nail polishes. Deborah Milano Gel Effect nail polishes have such a friendly formula to apply, not to mention the wide brush, and they leave a glossy finish. 10 is opaque in two coats. It dries a bit darker on nails than in the bottle, but it’s such a lovely shade.  

Models Own Chrome Cerise
Pink is not my shade, not at all, but the chrome effect makes Cerise completely unique and beautiful. I’m wearing it constantly on my nails, because it dries quickly and I don’t need a top coat. I usually apply two coats. This probably isn’t the most spring shade, but I really love to wear it.

Spring nail polish color sheme isn’t complete without a blue shade. I chose Crazy Beauty, which is a bright blue cream shade with an amazing formula that goes on nails smoothly and it’s opaque in two coats. 

Although its formula is not the nicest, (S)wimbledon is an amazing and noticeable shade. I always get compliments when I’m wearing this polish. It’s opaque in two coats and the new Catrice brush is also a good addition to this love in the bottle. 

This is the prettiest mint green nail polish with a nice pigmented formula. It’s opaque in two coats. I can’t wait to get more tanned skin because this polish will look amazing with it. This one was a part of LE collection, but in some DM’s you can still find it. 



Deborah Milano 10 Coral Flash

Models Own Chrome Cerise

P2 Crazy Beauty

Catrice (S)wimbledon

Essence Always on my Mint

Which are your favourite shades for spring? Thank you for reading!

34 komentarjev

  1. O Swimbeldon je krasen! Na tvojem tenu kože vsi izpadejo zelo zelo lepo. Recimo ta prvi od Deborah je na meni čisto oranžen. Oz malo koralen. Bah. Sem upala, da bo na meni takšen, kot je na tebi in eni moji kolegici. Pa ni. :P

    Pretty post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ful je odvisno od polti. Jaz imam res to srečo, da mi marsikateri odtenek pristaja.
      Hvala. :)

      Izbriši
  2. Tale p2 mi je najbolj všeč :) super lepi swatchi, kot vedno ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super odtenke si izbrala <3 Models own je zaradi finiša prav poseben, ampak najlepši mi je pa Swimbledon :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Se mi zdi, da je tale zelenko marsikateri najlepši. :D

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Mam občutek, da bo kmalu zmanjkalo tega Catrice laka v trgovini, haha. :P

      Izbriši
  5. Well, now I need all of them :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasni odtenki ♥ Catrice (S)wimbledon je top!

    OdgovoriIzbriši
  7. Oooh tale Deborah lak, kakšna lepa barva!

    OdgovoriIzbriši
  8. P2 Crazy Beauty is stunning! ♥

    OdgovoriIzbriši
  9. Vsi so mi super, živahni in pomladni še posebej pa Catrice in Deborah ^-^
    Tale objava je super poživila tale deževen dan :)

    OdgovoriIzbriši
  10. swimbledon je tudi meni zelo všeč! mogoče malo manj, odkar imam svojega doma in se mi odkruši že po enem dnevu, ampak barva je še vedno top!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf, če bi jaz gledala na krušenje, verjetno sploh lakov ne bi nosila, ker se mi vsi tako hitro okrušijo. Barva je pa res top. :)

      Izbriši
  11. super izbor p2 je naravno najbolji :D uopce nisam pristrana XD

    OdgovoriIzbriši
  12. Deborah in Catrice zmagata! Že sem si rekla, da ne bom kupovala novih lakov in naredila čistko starih lakov, vendar me tale swimbledon zeeelo mika :) koliko je obstojen na tebi? Če prav razumem, je v redni prodaji? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je v redni prodaji, na mojih nohtih je pa vsak lak obstojen kak dan, največ dva, tako da jaz nisem pravo merilo za obstojnost določenega laka, žal.

      Izbriši
  13. meni so vsi krasni, še posebej pa P2 in Models own :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Models Own prav poseben. <3

      Izbriši
  14. Danes sem šla mimo Always on my Mint v novomeškem DM-u. Pa še popust sem imela 30 %, what is wrong with me, lol. (S)wimbledon in 10 Coral Flash sta tudi prelepa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Always on my Mint bi ti bil všeč. Coral Flash ti pa priporočam, za Deborah itak veš, da imajo odlično formulo. :)

      Izbriši
  15. Uffffff kar slinčka :D
    Deborah, Catrice <3 zmagata <3

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3