FOTD: Creating with Sleek

Two of my favourite palettes from Sleek are Acid and Curacao. Why? Because they contain colorful eyeshadows and they allow me to create crazy and bold looks. It's been a long time since I last created something crazy, so I decided to play with two of my favourite colors, turquoise from Curacao palette and yellow neon from Acid palette, and in the end I created the look you see on photos. 


With the exception of eyes I was mostly using products that I chose for my 2015 makeup challenge. My creativity inspires me to use makeup products I want to use up or hit the pan on, otherwise I'm not even sure I'd wear makeup so often. 

Have you noticed, how photos always expose those little mistakes you do but you don't notice in person? I only see now, how crazy bold my eyebrows are and that my eyeliner line looks drunk. Anyway, I love this look, although always when I do something like that I listen at home what the hell is wrong with me and why am I again that colorful? Family, you don't understand the power of makeup. Makeup equals happiness. 


Products I used:
*Face
- Fleur de Sante makeup primer
- Makeup Revolution The One 01 foundation
- Catrice Nude Illusion Nude Ivory foundation
- Artistry Exact Fit Cream
- Catrice Velvet Finish Velvet Ivory concealer
- Maybelline Anti-Age Effect Fair concealer
- Sleek Face Form kit (bronzer)
- Catrice Mandy-rine

*Eyes
- NYX High Definition eyeshadow base
- NYX Milk
- Sleek Curacao palette (Martini, Blue Hawaiian, Espresso Martini)
- Sleek Acid (neon yellow, dark blue)
- Essence Liquid Ink High Shine eyeliner
- Essence Lash Princess mascara
- Toyoko longlasting eyeliner 508
- Born Pretty Store false lashes
- Essence How to Make Brows Wow (Love Brunettes for brows)

*Lips
- Catrice Beautifying lip smoother Apricot Cream


Tell me, what do you think about my yellow and blue makeup? Thank you for reading!

34 komentarjev

  1. Waaau, kak si huda. :) Res ti paše. <3
    Barve, barve, tebi res super pristajajo; jaz bi zgledala kot strašilo.. :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Na srečo, drugače ne vem, kako bi lahko ustvarjala, ker res obožujem barve. :)

      Izbriši
  2. Waaaau, svetovni makeup! :) res ti noro dobro uspevajo barvni looki, vedno uskladiš barve, da ne izgleda klovnsko :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Še enkrat moram komentirat da je noro dober make up in ti super paše <3
    Dejansko barve privlečejo pogled in vso pozornost, tako da se "pijani eyeliner" sploh ne opazi če ne prebereš teksta, ki si ga napisala :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. <3
      Čisto sem ven iz tega, da bi znala nanesti raven eyeliner, kot mi je prej uspevalo, pa ga imenujem pijani, hehe. :D

      Izbriši
  4. Hudo dober MU. Zelo so mi všeč te divje barve in iskreno nisem opazila ničesar drugega kot te čudovite barve. Well done! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole je pa res barvito, prav žarijo oči:). Lepa kombinacija, ti paše;) Me spominja na pavja peresa:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :D Evo, vidiš, sama se sploh nisem spomnila na pavja peresa. :)

      Izbriši
  6. Divje ampak super kul! Temnejša senčka nad veko lepo "umiri" look in zgleda prav nosljiv :D Bravo da ti uspe kaj takega :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Kakšna nora kombinacija, ampak ti paše! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. I love it! That neon yellow is insane!

    OdgovoriIzbriši
  9. wow, odlično <3
    dobijem i ja slične komentare od svoje mame, ne brini ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Haha, nas pač ne razumejo. :P

      Izbriši
  10. Prav crazy kreativno! Izjemno ti paše, kar en tak special občutek imam ko gledam te slike :) Če je to pijan liner, sem jaz potem zadeta all the time :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Joj, tvoji komentarji me vedno tako nasmejejo. <3 Your line is great. :D

      Izbriši
  11. Ful lepo! So mi noro všeč barvni makeup-i, pa se nikoli ne spravim sama kakšnega naredit, pri meni al je temen al pa nude. A to se namažeš samo za fotografije al dejansko za makeup za okoli hodit? Ne obsojam, ampak me res zanima. Ker mi noro dobro zgleda ;) Vem pa kako je, ko te vsi okoli čudno gledajo, ko se malo močneje namažeš. Moj mi jamra, že ko se mažem =P
    xoxo, Nyx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Odvisno. Ponavadi se namažem za fotke, ampak potem hodim taka ves dan okoli, razen če imam res kak pomemben dogodek (npr. sestanek, razgovor ipd., potem si makeup odstranim). Ker drugače nosim očala in očala ful skrijejo divji videz oči. :)

      Izbriši
  12. This makeup look is amazing!! I love the pop of neon yellow in the inner corner! :) x

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasne barve, čisto pomladne :) In vedno občudujem tvojo ustvarjalnost :)

    OdgovoriIzbriši
  14. this is so bright and fun, I love it!

    OdgovoriIzbriši
  15. Ful lepo res, kombinacija in vse :) Pa ravno iz teh dveh Sleek paletk ki jih nimam :P No saj imam precej podobnih odtenkov :) Tvoji makeup look -i so vedno super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Saj Sleek se včasih tudi ponavlja, tako da je možno, da v kateri od tvojih palet tudi so taki odtenki. :D

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3