Fifth Blogiversary and a Giveaway

Today I have a very special post for a special occasion for you. On February 1 2010 a story of Taya My Little Beauty World started. That day I opened a blog, with a different name and a different purpose, but soon it grew into this little place of my happiness. My blog and I grew a lot in those five years. Sometimes when I look back at my old posts and photos I just want to run somewhere and hide, because they are horrible, but then I’m thinking no one has a perfect start or even is perfect. That old photos prove and show, how much my blog grew and how much I learned. Blogging is something that makes me happy and although I did have few unpleasant experiences, my blog brought me a huge amount of good things. In these five years I met a lot of great and nice girls, with some of them I chat only on social media, but some of them I also managed to meet in person. I want to thank to all of you who read my blog for all of your support, nice comments and advices when I need them. Often you’re the one that make my day better with your comments and your words are proof that it was worth to put a lot of time and effort into posts, because you like them. I wanted to write much more today, but I don’t feel very inspired, so I will go straight to today’s giveaway. But before that I have a special announcement.

I didn’t want to celebrate my fifth blogiversary only with a giveaway, I wanted to do something special, and so I invited few fellow bloggers as guest bloggers on my blog. Five bloggers for fifth blogiversary. From Monday till Friday you’re going to read five posts from five great bloggers that I personally love and admire. I hope you’re going to love the idea of hosting fellow bloggers here on my place as much as I do. There are still some bloggers, especially Slovenian ones, that I want to host on my blog in the future, so if you’re going to like this idea I’m probably going to do something similar for my birthday this year. J

Prize 1

You will win:
* Makeup Revolution Iconic blush bronze and brighten rave
* Makeup Revolution Ultra Aqua Brow Tint Medium
* Makeup Revolution Pro Stippling brush F103

I want to thank Ličila.si for sponsoring this prize. Rules are simple. Anyone can enter, you just have to leave me your email. To enter the giveaway fill the Rafflecofter form. The giveaway will end on February 28 at Midnight (CET).

a Rafflecopter giveaway
Prize 2

You will win:
* Essence An Unforgettable Kiss duo blush 02 Pink Me
* Essence An Unforgettable Kiss lipstick 02 Pink Me
* Essence Ticket to Paradise Dive with Me to the Island eyeshadow
* Essence Hidden Stories Mauve-Llous Fairy

The rules are the same as above. Fill the Rafflecopter form to enter the giveaway. Anyone can enter. The giveaway will end on February 28 at Midnight (CET).

a Rafflecopter giveaway
There will be two winners (one for prize one, one for prize two). I will announce them on my blog and after I'll contact them they'll have 48 hours to answer on my email or I will choose another winner(s). If you like both prizes you can fill Rafflecopter form for both prizes, but of course you can't win both. Good luck to all of you!

76 komentarjev

  1. this are some amazing prizes to win - so I'm entering :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepe nagradice!! Še posebej 1.!!! Že stiskam pestke :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Happy February to all!Thanks for the opportunity!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke za obletnico, 5 let posvečanja svojega časa blogu in pisanje čudovitih objavic je res pohvale vredno! Želim ti še vsaj toliko energije in novih idej tudi v prihodnje, saj sem tudi sama ena izmed tistih, ki zelo rade prebiramo tvoj blog :) Sodelujem tudi v giweawayih, ki sta res očarljiva, še posebej Makeup Revolution, ki me je čisto prevzel! :) Pozdravček, Maja*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša ti hvala, Maja. <3 Bralci ste tisti, ki potrjujete, da tega ne delam zaman. :)

      Izbriši
  5. Lepe nagrade :-) Še posebej Makeup Revolution izdelki :-) upam na srečo :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Waw, 5 let! To pa je že občudovanja vredno, čestitke :) Ti želim še obilo navdiha za tako dobre objave še v prihodnjih letih. xx
    Se pa že veselim prebiranja vseh guest postov :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke za obletnico in blogganje tak dolgo časa ... pohvalno :)

    OdgovoriIzbriši
  8. 5 let, to pa je...:D čestitam! Meni je super gledat tvoj nail art, še posebej zato, ker jaz za to nimam živcev in talenta, ampak mi ja zakon videt lepe nohte na drugih :) Drugače pa mi je všeč večina postov, ker se na tvoje ocene da zanesti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Aida, to pa je res lepo slišati. :)

      Izbriši
  9. I would love to see DIY projects and hauls!

    OdgovoriIzbriši
  10. First off I wanna congratulate you! 5 years - this is amazing! And you have done such a great job with your blog, it is still one of my favorites to read! I love your review posts ( which are the reason I purchased a lot of cool things - so thanks!) and the posts with nail art and matching make-up! Keep up the good work and keep on blogging for many, many more years <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you, Theodora. <3 Matching nails and manicures are one of my favourite posts to do, I hope I'll soon have enough time to do them more often. :)

      Izbriši
  11. OMG 5 years?? Congratulations! :D I love the idea of guest blogging, it keeps things fresh.

    OdgovoriIzbriši
  12. Iskrene čestitke, Tatjana! Želim ti veliko dobrih idej in uspehov, tvoj blog pa bom z veseljem spremljala še naprej :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Waw že 5 let! Čestitke in še na mnogo let bloganja :) komaj čakam da preberem vse guest poste :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Congratulations for the 5 years!! :D I love to read your make-up looks/tutorials and your reviews!

    OdgovoriIzbriši
  15. Čestitke za petko :D še na veliko let, dobrih postov in izjemnjega ustvarjanja :) najbolj so mi pa všeč tvoji barviti in posebni make upi, pa tut nail art, ki je vedno zanimiv in inovativen :)

    OdgovoriIzbriši
  16. anamarija1990@gmail.com01. februar 2015 21:38

    Čestitke za obletnico! :) Blog mi je zelo všeč in ga bom zagotovo spremljala še naprej. :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Čestitke ob obletnici! Mislim, da si slediva najmanj 4 leta, če ne več :) Si ena izmed redkih blogov s tako dolgim stažem, ki ohranja veliko oz. predvsem drugstore vsebino, kar zelo cenim, pa da ne omenjam te tvoje neusahljive kreativnost kar se tiče manikur in mejkapa. Da bi imela čim več navdiha za prihodnje objave :) Še enkrat bom rekla - super ideja z guest posti. Zelo lepo, da vedno podpiraš tudi druge blogerke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz se ne spomnim, kako sem našla tvoj blog, ampak mislim, da je bilo kmalu po nastanku in od takrat te z veseljem spremljam. Drogerijska kozmetika pa je že od nekdaj tista, s katero sem čisto obsedena, dvomim, da se bo to spremenilo. :) Gostiti druge blogerke na mojem blogu pa se mi zdi super ideja, ki jo z veseljem počnem in dejansko mi je kar žal, ker sem morala izpustiti nekaj meni zelo ljubih blogerk, ampak sem se bala, da bi bilo mogoče več kot 5 postov preveč. Ampak resno razmišljam, da bi zadevo ponovila spet maja z drugimi blogerkami. :)

      Izbriši
  18. Čestitke za 5 let<3 V prihodnje ti želim še veliko kreativnosti, da bomo lahko občudovale tvoje kreacije <3

    OdgovoriIzbriši
  19. Congratulations on those 5 years!

    OdgovoriIzbriši
  20. Čestitke za 5 let! Ti si bila ena izmed prvih slo bloggerk ki sem jih odkrila, in sem vedno znova navdušena nad tvojimi manikurami, ker so vedno čudovite in izvirne, pa tudi nad tvojimi makeup looki, ker se mi zdi, da si upaš malo več kot ostale :D
    Tvoje poste vedno z veseljem preberem, in se že veselim nadaljnih objav!! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Barve so tiste, ki me navdušujejo in rada ustvarjam z njimi, si pa res želim, da bi bilo več slovenskih blogerk, ki bi objavljale barvite/nenosljive makeupe. Ena takih, ki v tem res rula, je Deja. :)

      Izbriši
  21. Preskacem darivanje,i zelim ti sretan 5 blogorođendan,i neka ih bude jos puno ♡♡♡♡♡

    OdgovoriIzbriši
  22. Iskrene čestitke! 5 let je pa kar uff, ful veliko :) Še naprej ti želim veliko kreativnosti, čudovitih idej za manikure in vsega kar si sama želiš!

    OdgovoriIzbriši
  23. Čestitke za 5 let, odlično ti gre, imaš enega izmed meni najljubših blogov nasploh :) Ne spomnim se kako sem te našla, najverjetneje preko googla in vedno občudujem tvoje slike, urejenost bloga, dobre ocene. Nasploh vse, pa seveda nohtke :) Jaz nimam živcev da bi si delala vse te looke, bi se morala najprej naučiti nekako... Drugače pa komaj čakam objave v sodelovanju z drugimi blogerkami , me prav zanima kaj ste ustvarile :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Vsaka punca se je res potrudila, posti pa so tudi dovolj drugačni, da vam bodo zanimivi. :)

      Izbriši
  24. Čestitke za 5 let :) Pohvale za kreativnost. Super mi je, da na tvojem blogu najdem čisto vse..nohtki, make up, losjoni,šamponi..in še in še :) Drugače pa super giveaway. Tanja Kanc

    OdgovoriIzbriši
  25. Congratulations on completing 5 years! I hope to see myself hosting something like this in five years! :)

    OdgovoriIzbriši
  26. Wauu 5 let :D odlično ti grem, je tvoj blog edem izmed mojih najljubših in ti želim še veliiiko odličnih objav :) In pa hvala za giveaway :)

    OdgovoriIzbriši
  27. Čestitke Taya! :) Kar naduljuj z odličnim delom! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  28. čestitke :) odličen blogec, samo nadaljuj tako...

    OdgovoriIzbriši
  29. Čestitam za obletnico! :) Blog je super, vsebina je odlična, najraje pa berem new in ter različne review-je. :)

    OdgovoriIzbriši
  30. Super nagrade! :D Čestitke za obletnico, tvoj blog mi je všeč, ker sem ljubiteljica make upa in najdem veliko ocen, kar mi rpide prav pri nakupu. :3

    Sodelujem v giveawayu seveda.

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  31. Čestitke!:) Verjetno si potem res ena izmed "prvih" slovenskih beauty blogerk in občudovanja vredno, da si se tako dolgo ohranila. Vidim, da jih veliko obupa vmes. Še naprej nas navdušuj z čudovitimi manikurami in makeup looki. Včasih pogrešam izdelke na nekom, namesto na rokah in papirju in pri tebi mi je všeč, da še vedno daš izdelek nase. Tvoje manikure pa so res vedno odlične! :)Se že veselim objav drugih blogerk. Včasih kar ni časa najti koga novega in če se kdo nov pojavi na tvojem priljubljenem blogu, je vedno super:). Podporo med blogerji je vedno lepo videt. Makeup Revolution giveaway mi je še posebej všeč:).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sicer je bilo, preden sem ustvarila blog, že kar nekaj blogerk na slovenski sceni, ampak marsikatera je nehala blogati. Pa najlepša hvala za te besede, od punce s tako krasnim blogom, kot je tvoj, to veliko pomeni. <3

      Izbriši
  32. Congratulations on the 5th anniversary!!1! I've been here for almost a year and I can't believe that, let alone 5 years *_*
    The prizes look amazing :D

    OdgovoriIzbriši
  33. Congratulations!! Thanks for the giveaways!

    OdgovoriIzbriši
  34. Congratulations on the fifth anniversary and thank you for this wonderful giveaway. <3 I'm recent visitor of your blog, and I prefer to read product reviews (with swatches). :) Wish you all the best in your future work.

    OdgovoriIzbriši
  35. Čestitke ob obletnici. Tvoj blog sem našla na facebooku in od takrat ga na facebooku tudi redno spremljam. Sem velika oboževalka kozmetičnih novosti, predvsem všeč mi je da preizkušaš kozmetiko, ki nam je vsem cenovno dostopna. Se pa strinjam s tabo, da brand ni vedno tisti ki je boljši...tudi pri lakih...sem imela tudi že "boljše" lake, ki so izkazali za nič boljše in kvalitetne od essence in podobnih. Lep pozdravček :)

    OdgovoriIzbriši
  36. Čestitam za obletnico! Čas res hitro teče, si pa verjetno ena prvih naših blogerk, ki sem jo začela spremljati :) Še naprej ti želim uspešno ustvarjanje pa hvala za giveaway <3

    OdgovoriIzbriši
  37. Congrats ! WOW , 5 years...
    What an A-W-E-S-O-M-E two giveaways, dear Tatiana !!!
    Lovely products - one by one ♥
    I really love your blog - its interface , the beautiful pictures you upload , love your tutorials and especially liked the " Ice Queen " post !
    In short : All of your contents are just perfect !

    Kisses,
    Miri
    Email : snow_white100@walla.co.il

    OdgovoriIzbriši
  38. Tudi od mene čestitke za 5 let! Pa še na mnogo naslednjih in seveda na veliko užitka ob testiranju in bloganju, si čimer razveseljuejš tudi nas :) In hvala za super giveaway, nagradice so odlične.

    OdgovoriIzbriši
  39. Happy Blogiversary :) great gifts :D

    OdgovoriIzbriši
  40. Še enkrat iskrene čestitke za 5 let in še ogromno inspiracije, predvsem pa časa za bloganje, da nas boš še naprej razveseljevala s svojimi kreativnimi MU looki in čudovitimi manikurami ter iskrenimi ocenami izdelkov na katere se marsikdaj zanašam pred nakupom in mi na koncu ni nikdar žal ;)

    OdgovoriIzbriši
  41. I've already won something on your blog, so I'm going to sit this one out and give someone else a chance, I just wanted to say: HAPPY BLOGIVERSARY!!!!

    OdgovoriIzbriši
  42. Čestitke še z moje strani!!! :) xx

    OdgovoriIzbriši
  43. Srecan blogorodjendan!!! Sjajan giveaway, srecno svima :D Lidija

    OdgovoriIzbriši
  44. Čestitam za 5 godina blogovanja :D

    Super darivanje :D

    OdgovoriIzbriši
  45. Happy Blogiversary ! In the futur I would love to see your favorite perfumes of the moment :-)
    Thanks for this lovely giveaway ♥

    OdgovoriIzbriši
  46. Srečan 5. blogorodjendan... To je res velik uspeh inželim ti še veliko odličnih objav.
    Najljubši so mi nail postovi, ampak jaz vedno vse popackam ko skušam narediti nekaj podobnega. :-)

    OdgovoriIzbriši
  47. Srečan 5. blogorodjendan... To je res velik uspeh inželim ti še veliko odličnih objav.
    Najljubši so mi nail postovi, ampak jaz vedno vse popackam ko skušam narediti nekaj podobnega. :-)

    OdgovoriIzbriši
  48. Happy Blogaversary! I wish you many more!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  49. Čestitke za obletnico!! Čas pa res hitro beži.
    Moram pohvalit izbiro gostujočih blogerk, ker so mi do sedaj še vse bile všeč in sem jih začela spremljati, ker so me res vse prepričale da so izjemne

    OdgovoriIzbriši
  50. Srecan blogorodjendan! Sjajan giveaway ^_^

    OdgovoriIzbriši
  51. Čestitam za 5 let bloganja! Mi je tvoj blog eden ljubših in sem vedno vesela, ko vidim novo objavo. Imaš super ideje za različne poslikave nohtov in najlepše nohte. Zelo mi je všeč, da vedno napišeš kvalitetna in resnična mnenja o izdelkih, kar mi potem pomaga tudi, ko se sama odločam za kakšen nakup :) Ostani še naprej super in še na mnogo let :)

    OdgovoriIzbriši
  52. Sretan 5. blogorodjendan!!
    Great giveaway! :)
    xx

    OdgovoriIzbriši
  53. Čestitke za 5 godina. :) Jako mi se sviđa tvoj blog jer najviše pišeš o lakovima i o dekorativnoj kozmetici. :)

    OdgovoriIzbriši
  54. Taya, čestitke za pet let bloganja! :) Tvoj blog je gotovo med najboljšimi kar jih berem in gotovo med top tri mojih najljubših in se že veselim brskanja za nazaj, sploh za tvoje ideje za eyemakeup, ker vedno iščem nove navdihe in tvoji me še nikdar niso razočarali. Še na naslednjih pet let! :)

    OdgovoriIzbriši
  55. i found you on bloglovin
    thanks for this amazing giveaway, hope i win
    the_umbrella_of_glass@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  56. Videla sam podelu posta o nagradnoj igri na zidu kod nekog prijatelja, ali sad cu rado da iscitam postove.
    FB:Milena Mika Petrovic

    OdgovoriIzbriši
  57. Čestitke za 5 let bloganja in še na mnogo let. :P Res pohvalo, da vztrajaš že toliko let + da pišeš večkrat na teden. :) Si mi prav gotovo en največjih vzorov med slovenskimi pa tudi tujimi blogi. :)
    Obožujem tvoje makeup looke, ker nam ponujaš tako nevtralne, kot tudi močnejše in bolj barvite looke. :) Tvoji makeup looki so mi vedno ogromen navdih in sem jih ustvarila že kar nekaj po tvojem tutorialu. :P
    Zelo rada pa imam tudi tvoje podrobne ocene izdelkov in da prikažeš, kako določeni izdelek izgleda na tebi. :) Moram pa izpostaviti tudi to, da res poslušaš svoje bralke in se tako potrudiš, da v najkrajšem možnem času napišeš oceno oz. prikažeš makeup tutorial, za katerega te poprosim. :P
    Da ne govorim o čudovitih in zahtevnih manikurah! <3

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3