December Giveaway

My dear ladies, I already feel so festive because of upcoming holidays that I decided to give a little gifts to you. Nothing much, just a little attention from me to you.

Rules:
- There will be two winners.
- It's open international.
- You have time till 16. December till Midnight to submit your entry and the winner will be chosen the next day.
- How do you enter? Just leave a comment below telling me what's your favourite thing about Christmas and which prize would you like to win (photo 1 is prize 1 and photo 2 is prize 2). Answer on both questions if you want to participate.
- You don't need to be a follower of my blog to enter, but please, sign into a comment if you're not logged with Google, because anonymous comment won't be taken into a consideration.
- The winners will be announced in a separate post and I'll also tell them in the answer on their comment. They will have 48 hours to send me an email with their address

Prize 1.

Prize 1: 
- GT Cosmetics No 2 nail polish
- H&M nail polish Gold Glitter
- H&M nail polish Dark Red
- Maybelline Colorama lip gloss
- an owl lip gloss
- Soraya testers 
(for different ages, so you can give them to your mother, grandmother ...)

Prize 2: 
- GT Cosmetics No 2 nail polish
- H&M nail polish Metallic Blue
- H&M nail polish Metallic Brown
- Maybelline Colorama lip gloss
- an owl lip gloss
- Soraya testers
(for different ages, so you can give them to your mother, grandmother ...)

Prize 2.

Good luck to you all. :)

62 komentarjev

  1. How nice of you!
    Well, my favorite thing about Christmas would be the time you spend with your loved ones, sitting in the warm, having a nice meal and exchanging gifts and see how their faces light up because you made them a nice surprise :)
    If I win, Prize 1 would be nice :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Thank you for the awesome giveaway!)
    I'd love Prize 1 please.
    My favourite things about Christmas are spending time with my family and decorating the house.

    OdgovoriIzbriši
  3. OMG!!! Great prizes indeed! I love to win prize #1. What I love about Christmas is that me and my whole family get the time to spend the whole day altogether.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oo, lepe nagrade :) Meni je najbolj všeč ravno pač vse okoli božiča, kot pa ravno sam božič - torej barve, vonji, hrana, sladkarije, prilagojen program na TV da lahko morda končno ujameš kak film katerega se itak ne spomniš pogledat med letom ampak samo za praznike... :P Sodelujem pa v drugi nagradi :) Še email za vsak slučaj, polona.kaplar@gmail.com :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Another amazing giveaway on your blog :)
    My favorite thing about Christmas is when my family is together and Christmas decoration. I would like to win Prize 1 :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pri Božiču so mi najbolj všeč vse te lučke in bleščice vsepovsod :) drugače sem pa verjetno ena redkih, ki na splošno ne mara nobenih praznikov..želim si pa 1. nagrado :)

    OdgovoriIzbriši
  7. najljubša stvar pri božiču mi je celotno vzdušje in okrašena mesta :) pa tud daril se ne branim in hrane :P
    Želim si 1.nagrado.

    OdgovoriIzbriši
  8. Božični čas mi je všeč zato, ker ga preživim z družino, vse okoli nas se zdi čarobno in prijetno. Je poseben čas v letu, ko si vzamem čas tudi zase, odmislim na vse stvari iz vsakdanjega življenja ter se posvetim sebi ter mojim najdražjim, skupaj pogledamo kakšen film in po celi hiši odmevajo božične pesmi. Seveda je božični čas tudi odlična priložnost za malo bolj drzno manikuro in crkljanje s kozmetičnimi izdelki, ki jih nikoli ni preveč :)
    Če bo sreča namenjena meni, si želim prize 2, tebi in vsem bralkam tvojega bloga pa želim lepe praznike! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čestitam, Maja, druga nagrada je tvoja. :) Prosim, pošlji mi tvoj naslov na tgjerkes@gmail.com, da ti lahko čim prej pošljem nagrado. :D

      Izbriši
  9. Great giveaway! I like family gatherings, smell of cinnamon, christmas cookies, christmas lights everywhere, iceskating with my friends, christmas songs, cooked wine... I would like to win prize 1. Thank you! Merry Christmas!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepo, da nas malo razvajaš med prazniki. Meni je v božičnem času najbolj všeč, da se zberemo skupaj z družino ali pa prijatelji, poleg tega pa obožujem božično peko in uživanje ob domačih dobrotah s skodelico vročega čaja v rokah :)
    Sodelujem pa v žrebu za 2. nagrado.

    OdgovoriIzbriši
  11. Jaz obožujem čisto vse, kar se vrti okrog božiča - okrašena mesta, gledanje lučk s fantom, kuhano vino, nakupovanje daril za najdražje, okraševanje jelke, praznični makeup in dobra hrana. :P

    OdgovoriIzbriši
  12. My favourite thing about Xmas, meeting spending some quality time with my close family, is the fact that I don't have to go to work for about 3 weeks... and still get paid. Sounds mean, I know. But hey, you get to recharge your batteries so to speak.

    I like Prize 2 better, though the H&M glitter polish looks pretty enough too.
    Good luck to everyone and thanks for the giveaways.

    OdgovoriIzbriši
  13. Meni je najbolj vsec vzdusje, vse okraseno in pousod disi po piskotih in kuhanem vinu pa kaksen bozicni film. Upam se vedno tudi na sneg za bozic:)
    Zelim 1.nagrado

    OdgovoriIzbriši
  14. Najbolj všeč mi je božično vzdušje, darila :P, pa seveda to, da se celotna družina zbere na družinski večerji.
    Želim si pa 1. nagrado :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Super giveaway... Jaz bi rada 1. nagrado. ;-)
    Najbolj všeč mi je to da vedno slavim dva božiča. Dvakrat više priložnosti za super hrano, darila in razvajanje.
    Rada imam božične dekoracije in nakupovanje daril za prijatelje in družino.
    Všeč so mi okrašena mesta, praznično vzdušje in čas ki ga sproščeno preživim z družino.

    OdgovoriIzbriši
  16. Meni je pri božiču najbolj všeč da se zbere vsa družina kar je le za praznike da okrasimo božično drevo, všeč so mi okrašena mesta,nasmehi otrok ko odpirajo darila......rada bi 2. nagrado. Pa lepe praznike ti želim:-)

    OdgovoriIzbriši
  17. My favourite thing about Christmas is the FOOD! I'd love prize #2.

    OdgovoriIzbriši
  18. Najlepše je, da lahko preživim več časa z mojimi najdražjimi. Trenutki preživeti z njimi, ostanejo vedno v srcu. <3 Nagradica 2 mi je pa ravno pisana na kožo.

    OdgovoriIzbriši
  19. Oh Christmas, for me it's the best time of the year. I love everything about it. Mostly spending time with my family, the food, especially the sweets (YAS!), all the decorations, the bling, that atmosphere of giving presents and enjoying everything. You are killing with these giveaways, hopefully I'll do one soon. :D Prize #2 looks amazing. :D

    OdgovoriIzbriši
  20. Dejansko mi je najbolj všeč to, da se družina zbere na kupu in se malo družimo pa postavljanje božičnega drevesca seveda :) Waaaa, že komaj čakam! :P Nagradi sta pa obe luštni, ampak recimo da mi je 1 zaradi zlatega lakca bolj všečna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čestitam, Danijela, prva nagrada je tvoja. :) Prosim, pošlji mi naslov na email tgjerkes@gmail.com, da ti lahko čim prej pošljem nagrado. :D

      Izbriši
  21. The things I love the most about Christmas are spending time with my family, decorating the Christmas tree and the whole house, singing Christmas carrols and baking cakes. I'd like to get the first prize :)

    OdgovoriIzbriši
  22. My favourite thing about Christmas is the time that I spend with my family :) I'd love to win Prize 1! Thanks for the lovely giveaway!

    OdgovoriIzbriši
  23. Lep giveaway :) Imela bi drugo nagrado. Glede božiča pa mi je všeč vse: lučke, kuhano vino, božično vzdušje, pesmi, itd. Najbolj pa mi je seveda všeč druženje z družino :)

    OdgovoriIzbriši
  24. ja biram br @ samo zato sto mi se ta SOVA vise svidja...oh umirem za sovama ;) volom ih
    nagrade su super i srecno devojkama

    OdgovoriIzbriši
  25. I would like to win 1 prize) I love Christmas because it's a family holiday atmosphere felt the unity of the family, gifts, Christmas tree, delicious food. That's what I love Christmas)

    OdgovoriIzbriši
  26. Obožujem praznike, še posebej božič, najbolj zaradi časa ki ga preživim z dragim in družino. To so prečudoviti trenutki, ki pomenijo največ. Želela bi nagrado 1. Lepe praznike vsem :)

    OdgovoriIzbriši
  27. I love holidays. The whole family comes together and that is the most beautiful thing for me. :)

    I would like to win Price 2.

    Greetings..

    Milica

    OdgovoriIzbriši
  28. Najbolj mi je všeč dejstvo, da par dni ni faksa/službe :D Hvala za giveaway, želela pa bi prvo nagrado

    OdgovoriIzbriši
  29. The best thing for christmas is family!
    Price 2 . All the best,XOXO

    OdgovoriIzbriši
  30. Thank you for the giveaway!
    I'd love Prize 2 please.
    My favourite things about Christmas are spending time with my family)

    OdgovoriIzbriši
  31. What I like most about Christmas is the atmosphere. It's magic. Outside is snowing, inside is warm, I can spend time with my family talking about all kind of stuff and remembering all the good times. OMG how I love Christmas! I can hardly wait for the 25th! <3
    I would like to win prize #1. Thank you for the giveaway! ^_^

    OdgovoriIzbriši
  32. Thank you for the giveaway! :)
    Christmas miracles is my favourite thing about Chritmas :). They really happen ;).
    Prize #2 :)

    OdgovoriIzbriši
  33. Super giveaway. Sovica lip gloss je zelo simpatična. :) Okoli božiča pa mi je najbolj všeč prav božična večerja, ker se vsi zberemo, in imam čas, da malo poklepetamo in nazdravimo. :) Želela pa bi si 1. nagrado.
    še moj mail, ker sem aninimna.: tanja.kanc@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  34. wow love this giveaway :)
    My favourite thing in Christmas is the movie session on the couch and the xtmas lights!!
    Prize#2 is my favourite, that super cute owl is looking at me :)
    Kisses

    OdgovoriIzbriši
  35. Hm, v bistvu se kar težko odločim kar se tiče najljubše stvari glede Božiča, ker mi sam praznik ni preveč všeč (v bistvu nisem zagreta za noben praznik), je pa velik bonus to, da je Božič dela prost dan in ga lahko s fantom skupaj preživiva doma :) Bi si pa želela 1. nagrado :)

    OdgovoriIzbriši
  36. Hi!
    My favourite things in Christmas is my family! I would like to win Prize #2 .

    OdgovoriIzbriši
  37. Najljepša stvar kod Božića mi je odlazak u Ljubljanu, kod svoje bake. :) Željela bi 1. nagradu. :)

    OdgovoriIzbriši
  38. I love family celebrations, festive meals, gifts and Christmas music.
    I would like to win Prize #2.
    v_theberge@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  39. My favourite thing about Christmas is sharing everything with family, surrounded by love amd laughter, a warm house to come together in.. I am thankful for everything I have, including family and friends :)
    I would really like to win prize package number 1. It is gorgeous. But either one of both are welcome, they are both stunning! Hehe :)

    OdgovoriIzbriši
  40. I love exchanging gifts, baking ccookies, seeing friends and family - I like so many things about Christmas!
    I'd prefer prize #2
    redalepou@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  41. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  42. Kako fleten giveaway! Meni je všeč, da se doma veliko peče - peciva, piškotki in da je večina ljudi bolj dobre volje kor ponavadi :)
    Sem pa pozabila napisati (se opravičujem za zbrisan post), imela bi nagrado pod številko 2~

    OdgovoriIzbriši
  43. I like decorating the Christmas tree and taking walks when it's snowing. And checking out all the holiday beauty and fashion sales.

    Prize #1 please!

    blackasphodel(at)yahoo(dot)com

    OdgovoriIzbriši
  44. Najljubše pri božiču mi je tisto posebno vzdušje, ki vlada v zraku...pravzaprav se mi zdi, da je tako skozi ves december. Ljudje so bolj prijazni in dobrovoljni, druženja je več, če ne prej, si pa za praznike skoraj vsak rad vzame čas, da se letos pa še "zadnjič" vidimo. Pa seveda sprehod po okrašenem mestu in med luštnimi stojnicami, vonj praženih mandljev in kuhanega vina,....če bi bil pa še sneg, bi bilo pa sploh perfektno :)

    Všeč mi je nagradica pod št.2

    OdgovoriIzbriši
  45. Spending time with my family

    Prize nb 1

    OdgovoriIzbriši
  46. My favorite thing about the holidays would have to be all of the amazing smells and sights! Nothing beats the smell of snow, hot cocoa, cookies, Christmas trees.. I could go on and on! The snow, lights, trees, everything is just beautiful around Christmas!
    As for the prize goes, I wouldn't mind getting either one! Surprise me if I win! (:

    OdgovoriIzbriši
  47. My favorite things about Christmas are the food, spending time with family, giving gifts, getting gifts, and looking at the Christmas lights downtown. I love prize number 2.

    OdgovoriIzbriši
  48. Jedna od najdražih stvari za raditi u božićno vrijeme mi je kićenje bora sa svojim sestrama te posjet rodbini ! Moj odabir je pod brojem 2.

    OdgovoriIzbriši
  49. koukkunokka@anvianet.fi
    Prize 2.
    My favorite thing about Christmas: long uninterrupted sleep!!!!
    Thanks for the giveaway.

    OdgovoriIzbriši
  50. My favorite thing about the holidays is that they bring on ...dah dah dah dah...The 3 F's!!
    What are the 3 F's you ask?, well lemmi explain!! When the holidays come you spend time with your family which is one F,
    then you eat tons of great Food, the 2nd F, and the holidays or cold months, bring Winter weather Fashion...the 3rd F. So the 3 F's, Family, Food and Fashion.!! The 3 F's, I'm sure you have your own that you love right?? I also love your channel, Have A Great Holiday Girlfriend!
    I'd like to invite you to follow my new Nail page on Facebook.
    Hugs
    Classy Claws Nail Blog!!
    https://www.facebook.com/ClassyClawsNailBlog?ref=hl

    OdgovoriIzbriši
  51. I'd love any of the prizes! What I love most of Christmas is to be together with my family and have a great time :) thanks!!

    OdgovoriIzbriši
  52. My favourite things about Christmas are spending time with my family and my boyfriend. <3
    I would like to win Prize #2.
    GFC: floyfrancy
    e-mail: floryfrancy(at)inwind(dot)it

    Finger crossed! ;)

    OdgovoriIzbriši
  53. I love Prize number 2 *_*
    My favorite thing about Christmas: staying with my family


    GFC: Francesca
    Email: redicoppe@inwind.it

    OdgovoriIzbriši
  54. I like prize #1... very pretty! My favorite thing about Christmas is all of the delicious food... yum!

    OdgovoriIzbriši
  55. I like prize #1 and my favorite thing about Christmas is spending time with my family and all the beautiful, shiny decorations!

    OdgovoriIzbriši
  56. My favourite thing about Christmas is getting to spend quality time with all the family.
    (I like prize #1)

    OdgovoriIzbriši
  57. thanks, lovely chance! :) love n.1
    cogitoergosum8587@yahoo.it
    Please contact me via email if I win! Thanks so much!

    my favorite thing about Christmas is spending time with my family

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3