Ocena Eye Care izdelkov

Verjetno vas večina še ni slišala za kozmetiko Eye Care. Gre za kozmetično linijo, ki je na voljo v spletni trgovini Lecka.net, drugačna pa je zato, ker so sestavine ultra mikronizirane, da ne dražijo oči, in vsa embalaža (ščetke, aplikatorji …) je pred pakiranjem sterilizirana, kar jo naredi še posebej primerno za uporabnice kontaktnih leč. Kozmetika Eye Care ni testirana na živalih. Če boste preverile Lečkino spletno stran, boste našle lep razpon  izdelkov Eye Care, saj imajo vse od senčil, maskar, eyelinerjev in črtal različnih odtenkov do čistilnih losjonov, tonikov in emulzij za odstranjevanje makeupa.

Na Lecka.net so mi prijazno ponudili, da lahko testiram nekaj izdelkov. Po tehtnem premisleku sem se odločila za dva izdelka, in sicer za tekoči eyeliner v črni barvi 301 Black (ravno sem bila v iskanju novega) in kremno senčilo za veke z visoko toleranco v odtenku 4000 Golden Brown, ker se mi je zdelo, da gre za odtenek, ki je primeren za vsakodnevni makeup. Kolikor sem imela izkušnje s kremnimi senčili do sedaj, so res preprosta za uporabo in zato primerna za vsak dan. Po nekaj tednih testiranja obeh izdelkov lahko končno podam svoje mnenje.



Najprej povejmo nekaj besed o embalaži. Oba izdelka sta bila zapakirana v modro-belo kartonasto škatlico, na kateri dobite vse potrebne informacije o posameznem izdelku. Embalaža samih izdelkov pa je plastična in v istem odtenku kot sama izdelka. Kljub vsemu pa se mi zdi, da gre kar za kvalitetno pakiranje. Eyeliner velikokrat uporabljam in kljub vsemu se sam vhod eyelinerja še ni umazal, kot se zna zgoditi dokaj hitro nekaterim drugim eyelinerjem. V vsakem pakiranju dobite 5 g. 


Kaj pravijo na Lečka.net o eyelinerju? »Eyeliner s priloženim čopičem omogoča zelo enostavno in natančno risanje tanke črte, s katero želimo popraviti očesno linijo. Njegova sestava ne draži oči in je še posebej primeren za uporabnice kontaktnih leč. Eyeliner je brez alkohola in dišav.«
Moje mnenje: Eyeliner ima res zelo tanek čopič, ki omogoča precizen nanos tako tanke kot debelejše črte, če tako želimo. Je lepo pigmentiran in ne draži oči. Na mojih vekah zdrži ves dan brez da bi se razmazal, ni pa vodoodporen, tako da kakega solzenja ne bo preživel. Ko se posuši, ima rahel sijoč finiš, ki je meni najljubši. Tudi glede odstranjevanja ni nobenih problemov, saj ga brez problema v celoti odstranim z micelarno vodo. Eyeliner je na voljo v šestih odtenkih.

Kaj pravijo na Lečka.net o senčilu? »Kremno senčilo za veke z visoko toleranco daje vekam naraven ali prefinjen izgled make up-a, odvisno od barvne kombinacije. Kremna tekstura se ne nabira in poudari intenzivnost barve. Nanesite ga s priloženim aplikatorjem.«
Moje mnenje: Odtenek Golden Brown je ravno tak, kot pove ime, zlato-rjav. Vsebuje majhne bleščice, ki dajejo očem prav posebej sijaj. Žal pa me kremna formula tega senčila ni navdušila. Ne bom  sklepala, da so vsa senčila ista, mogoče sem samo jaz dobila kak čuden primerek, ampak ima malce bolj »suho« formulo. Sicer je izdelek dobro pigmentiran in swatch je bilo zelo lahko narediti z njim, ampak ko pride do nanosa na veko, pa je zgodba drugačna. Sam aplikator se mi zdi malce prevelik za nanos na veke (sploh za tiste z manjšimi očmi). Sama sem imela npr. probleme pri nanosu v notranjem kotičku očesa. Če sem ga nanašala s prsti, se je senčilo preveč zblendalo in je bilo komaj vidno na očeh. 
Drug problem je, da se senčilo zelo hitro suši in dejansko ga moram zelo precizno nanašati, ker ne omogoča dosti popravkov. Ko je senčilo že posušeno in želim na tistem predelu nanos popraviti, se mi zna zgoditi, da dejansko potegnem z veke senčilo, ki je že bilo naneseno prej. Ker se hitro suši, ga je tudi težko zblendati in narediti lep prehod med njim in drugim senčilom, še posebej s tistim v prahu. Senčilo na veki izgleda, kot da bi bilo malce razpokano. Seveda od daleč to ni vidno, se pa vidi od blizu. Prav tako to ni vidno, ko nosim očala, ta mi delujejo nekako kot kamuflaža. :) 
Dejansko se mi zdi sama ideja senčila odlična, ker ko se enkrat dodobra posuši, se ne premakne z veke ves dan, niti ne zleze v gube, bi si pa želela malce manj suho formulo in da se senčilo ne bi tako hitro sušilo, saj bi tako omogočilo lažji nanos. Tudi kremno senčilo ne draži oči, tako da je  Kremno senčilo z visoko toleranco je na voljo v 16 odtenkih


Izdelka sta na voljo v spletni trgovini Lecka.net. Eyeliner stane 13 €, kremno senčilo pa 12,50 €. Sama bi eyeliner priporočila, ker se res lepo nanaša in ne draži oči, nad kremnim senčilom pa žal nisem preveč navdušena. Kot sem rekla, če bi imelo manj suho formulo in se ne bi tako hitro sušilo že med samim nanosom, bi bilo dosti boljše. 

Ste že preizkusile katerega od Eye Care izdelkov? Kaj menite o teh dveh izdelkih? Hvala za pozornost!

4 komentarji

  1. Škoda da nisem za to znamko vedela ko sem nosila leče. Liner izgleda ful super in pigmentiran, za senčko je pa res škoda ker ni boljša formula, saj je barva res lepa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se res zdi super, da obstaja kozmetika, namenjena uporabnicam leč, ker včasih znajo nekateri izdelki dražiti oči. Senčka je meni tudi všeč in mi je res škoda za formulo, sem upala, da bo bolj podobna Maybelline kremnim senčilom.

      Izbriši
  2. liner je dobar, sjenilo mi se ne svidja bas

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eyeliner je res odličen, bi ga priporočila vsaki uporabnici leč. :)

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3