Ocena Dash Box-a

Pisanje ocene Dash Boxa, drugi poskus. A veste tisto, ko spišete cel post, in to ne tako kratek, pa vam ga na koncu uspe zbrisati v celoti? Ja, to se je meni včeraj zgodilo z oceno Dash Boxa in zaradi tega mi je dejansko volja do pisanje precej upadla, ampak ker sem obljubila oceno, moram obljubo držati, tako da se bom potrudila za vas. Ker je Dash Box namenjen slovenskim strankam, sem se odločila, da bo ocena spisana v slovenskem jeziku. 
Mislim, da ste do sedaj že vse slišale za Dash Box, če niste, pa ste zagotovo slišale za podobne zadeve iz tujine, ko punce mesečno dobivajo domov pakete s petimi izdelki, ki jih potem preizkušajo. Priznam, da me je radovednost premagala in sem morala Dash Box takoj naročiti. Kot blogerka pa želim svoje mnenje deliti tudi z vami. Dash Box sem prejela že prejšnji teden, vendar sem hotela najprej preizkusiti vse testerje, zato da lahko delim z vami mnenje, kakšni se mi zdijo in če so me sploh prepričali v nakup. 


Kaj sploh je Dash Box? Gre za nov način nakupovanja in preizkušanja kozmetike. Vsak mesec vam pošljejo 4-5 kozmetičnih in lifestyle testerjev, ki jih preizkusite in se na podlagi izkušnje odločite, če boste kupile "full size" izdelek. En paket stane 10 €. Na njihovi spletni strani se lahko prijavite in izpolnite profil (vpišete podatke o tipu kože, laseh, vašem stilu ...) in na podlagi tega vam potem pošiljajo testerje. Jaz sem v svoji škatli prejela testerje znamk Lee Stafford, Tigi, Philip Martin's, Etre Belle, Pukka in Jessica. Najprej bom podala svoje izkušnje z vsakim testerjem, potem pa povedala še mnenje o celotni zadevi.  


Testerji znamke Lee Stafford so tisti, ki so me najbolj razveselili, ko sem jih vzela iz škatle. Prejela sem šampon, balzam in olje za lase iz kolekcije Arganoil from Marocco. Vsi trije izdelki so pustili dober prvi vtis. Šampon se lepo speni in očisti lase, poleg tega pa ima zelo prijeten vonj. Tudi balzam je super, lase mi je naredil mehke in sijoče. Kar se tiče olja, prav tako nimam pripomb. Poleg prijetnega vonja, ki je ostal na laseh kar nekaj časa, jih olje ni zmastilo in jih je naredilo lepo mehke. Bi kupila te izdelke? Verjetno bi kupila vse tri, ker so pustili dober prvi vtis.


Naslednji testerji so od znamke Philip Martin's. Gre za znamko, ki proizvaja naravne izdelke. Prejela sem 2 šampona (Maple Wash in Calming Wash), dva balzama za lase (Maple Rinse in Scalp Benefit) in kremo za obraz Rich Skin Cream. Kar se tiče izdelkov za lase, mi noben ni bil všeč. Šampona sta se zelo slabo penila in mi nista lepo očistila las, poleg tega pa mi en tester ni zadostoval za celotno dolžino las. Sama imam zelo dolge lase in potrebujem večjo količino šampona, tako da sem na koncu za konice uporabila drug šampon, Philip Martinsovega pa sem uporabila samo za lasišče. Balzama se nista odrezala nič bolje. Zame osebno sta premalo nahranila lase, saj so bili po uporabi precej suhi in težji za razčesati. Kar pa se tiče kreme za obraz, je to čisto druga zgodba, saj se mi zdi krema odlična. Ima gostejšo teksturo, vendar pa se hitro vpije v kožo, jo matira in lepo nahrani, saj je po uporabi mehka. Tester kreme mi je zadostoval za nekje štiri uporabe. Pri tem bi rada poudarila, da kljub temu da mi je krema všeč, se mi zdi štiri dni za testiranje krem za obraz premalo. Zgodilo se mi je že, da me je na začetku krema navdušila, čez kak teden ali dva pa se je izkazalo, da mi ne odgovarja, saj so se mi začeli pojavljati mozolji (s katerimi imam res zelo redko težave), tako da kremo za obraz vedno testiram najmanj en mesec, preden podam končno oceno. Bi kupila izdelke? Mogoče kremo za obraz, ostalih pa nikakor ne. 


Še ena krema za obraz, tokrat od znamke Etre Belle Purity Intense. Ta krema ima precej lahko teksturo, se hitro vpija, vendar pa ne matira kože. Namenjena je mastni in nečisti koži, torej ni zame, saj imam normalen tip kože, ki je nagnjena k suhosti. Verjetno mi je tudi zato zategovala kožo. Bi kupila ta izdelek? Ne. 


Jessica lak je tudi en izmed izdelkov, ki sem se ga razveselila, čeprav sploh ni "jaz". Gre za prozoren pink lak iz kolekcije Hollywood French, ki je namenjen francoski manikiri ali pa samostojnemu nošenju. Zelo hitro se posuši in daje lep sijaj nohtu, ampak jaz ga bom verjetno uporabljala kot podlak. Zdi se mi, da bi se lahko dobro obnesel tudi kot nadlak, če ne bi puščal rahle pink barve.  Bi kupila ta izdelek? Seveda, ampak barven lak, ne točno tega. 


Naslednji tester je lak za lase Tigi, ki se ga je veliko punc najbolj razveselilo, jaz pa niti ne tako zelo. Zakaj? Ker redko uporabljam lake za lase. Sem ga preizkusila in moram reči, da dobro deluje, lase drži na mestu, ne daje mastnega videza, vendar pa ima premočan sladek vonj, ki mi sploh ni všeč. Ker tako redko uporabljam lake za lase, mi bo verjetno zadostoval za kar nekaj mesecev. Bi kupila ta izdelek? Mogoče, če bi imel manj močan ali pa vsaj ne tako sladek vonj. 


Zadnji tester, ki sem ga prejela, je Pukka čaj. Punce pravijo, da je čaj zelo dober, tako da mojega komentarja ne razumite narobe, ampak meni osebno se zdi ta tester popolnoma nepotreben v paketu. Dash Box sem naročila, ker želim preizkušati kozmetične izdelke, ne čajev. Če bi hotela čaj, bi šla v trgovino in ga tam kupila. 


Ko sem čakala svoj paket, sem bila vznemirjena, vendar pa sem bila kar malce razočarana nad vsebino, ko sem ga odprla. Nekaj testerjev izdelkov za lase, krem za obraz in en lak - samo to za 10 €? Kot vemo, je praksa iz tujine, da vrednost vsebine paketa precej presega ceno paketa. Sama ideja Dash Boxa se mi zdi super, mogoče pa bi morali malce spremeniti pristop. Kar najbolj pogrešam, je več testerjev ličil. Ok, dobila sem lak, ampak kje so testerji kakih šmink, pudrov, glosov itd.? Testiranje dveh krem za obraz vsak mesec se mi zdi popolnoma brezveze, ker ko najdem kremo, ki mi odgovarja, jo uporabljam dolgo časa in jo kar naprej kupujem, zato se mi zdi res nesmiselno, da bi testirala novo kremo vsak mesec. Zame bi bil idealen Dash Box, če bi mi ponudil polovico testerjev ličil in polovico testerjev negovalne kozmetike. Poleg tega pa kak full size izdelek več tudi ne bi škodil. Če pa že morajo biti testerji, bi bilo fajn, če bi dali v paket dva ali tri testerje istega izdelka (kreme za obraz, šampona ...). Kot sem že napisala zgoraj, mi je bil en tester šampona znamke Philip Martin's premalo za celotno dolžino las. Zmotili so me tudi ti lifestyle izdelki. Kot sem že rekla, mi je ta čaj popolnoma nepotreben v tem paketu. Mogoče je nekaterim puncam to všeč, ampak meni osebno bi bilo boljše, če bi šlo za same kozmetične izdelek.
Na njihovi Facebook strani se je pojavilo kar nekaj komentarjev punc, ki niso bile zadovoljne z vsebino. Večino je zmotilo dejstvo, da niso dobile vse istih izdelkov in tako se je nekaterim zdelo, da so dobile manj kot druge. Po mojem mnenju bi bilo najboljše, da Dash Box vsak mesec ponuja samo 5 znamk in testerje na koncu prilagaja puncam glede na tip kože, las, stil (glede na to, da ponujajo možnost, da v profilu izpolniš vse te podatke), ker drugače se bo verjetno vsak mesec dogajalo, da punce ne bodo zadovoljne. No, bomo videli, kako bo z vsebino paketa v prihodnje, mogoče pa bo zadeva lepo stekla in bo manj nezadovoljnih strank.

Torej, mene osebno vsebina Dash Boxa ni navdušila in ga verjetno ne bom več naročala, razen če pride do kakšnih sprememb in se bo zadeva izboljšala (več ličil + več full size izdelkov), ker dajati 10 € vsak mesec za testerje je malce preveč. Sama se bom za nakup izdelkov odločala še naprej tako, kot sem se do sedaj, tj. na podlagi pozitivnega mnenja kolegic soblogerk. Poleg tega pa, a sem samo jaz dobila občutek, da je tale paket testerjev predvsem reklama za njihovo spletno trgovino? Popravite me, če se motim.

Ali je katera od vas naročila Dash Box? Kaj menite o tem? Hvala za pozornost. 

31 komentarjev

  1. Totalno se strinjam glede tega, da je običajno praksa, da škatla presega 10 € .. prav tako pa sem razočarana, da so baje podjetja prosli, da jim podarijo testerje.. katere si pol ti dobila v škatli :D .. kolikor sem vidla na fb, že lahko približno vidiš kaj bo v naslednji škatli in mislim da bo to tudi razočaranje xD
    in pa več ličil bi blo fajn !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ups.. hotla sem napisat, da je praksa da škatla presega ceno, ki jo plačaš ***

      Izbriši
    2. Res škoda zaradi vsebine, ker ideja je dobra. To pa verjamem, da so podjetja prosili za testerje in ti so jih dali, ker jim to itak pomeni reklamo, smo pa na koncu itak na slabšem stranke, ki se odločimo plačati 10 € za tole. Ja, sem videla fotke znamk za naslednji paket in meni osebno nobena ni bila preveč zanimiva.

      Izbriši
  2. Nisem ga naročila, ravno zaradi tega ker se mi zdi da je 10 eur preveč za nekaj testerjev, ki niso vredni te cene in le en izdelek v polni velikosti...

    Hvala za iskreno mnenje! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Katja, mene je radovednost premagala, se pa seveda čisto strinjam s tabo, sploh če pomislim, da tudi od določenega podjetja kupim tester (če že niso zastonj), zanj plačam zgolj nekaj 10 centov, poleg tega pa še dobim tester znamke, ki me res zanima. Sicer pa sem kot blogerka vedela, da bo zanimiva objava (a sem samo jaz presenečena, koliko navdušenja je bilo izraženega na drugih blogih?). :)

      Izbriši
  3. Katastrofa, čaja bi bila verjetno še najbolj vesela :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem pa glih kontra, čaja najmanj vesela.

      Izbriši
  4. Jaz tudi nisem naročila iz istega razloga, se mi zdi absolutno preveč plačati 10€ za testerje. Ti bi lahko bili zraven kot dodatek full size izdelkom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam. Iz tujine je praksa, da ssta vsaj dva ali trije full size izdelki, ostalo pa testerji in še to taki, ki so za večkratno uporabo.

      Izbriši
  5. Sprva sem bila nad idejo nadušena, ker v tujini se tovrstni paketki presenečenja super obnesejo, ampak sem rekla, da počakam kakšen mesec dva, da vidim kakšno bo mnenje ostalih. No po slikah vsebine sodeč mi ni žal da sem počakala in verjetno tudi naročila ne bom nič, ker se tudi meni zdi 10€ za testerje absolutno preveč. In se strinjam s teboj, več ličil bi bilo vsekakor dobrodošlo kot testerčki kremic/šamponov.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mah, ideja je super, ampak ko bi bila vsebina paketa tudi ... Priznam, da sem pričakovala dosti več in dosti bolj raznolike izdelke. Bomo videli, kako se bo razvilo v prihodnje, ker tako dvomim, da bo dolgo šlo.

      Izbriši
  6. tudi meni je ideja dobra, a realizacija zelo slaba (tester čaja- kar nekaj, vsaj meni, absolutno premalo kozmetičnih izdelkov, in pa preplačani testerji na sploh).. škoda..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mah, tester za enkratno uporabo je zame kar nekaj. Če že res poudarjajo nov način preizkušanja kozmetike, naj bi bilo vsaj več testerjev, da lahko pošteno stestiraš, če že ne more biti full size.

      Izbriši
  7. Sem raje počakala, da bi vidla kaj boste kaj not dobile .. Pa zdaj vidim, da še dobro, da nisem dala tistih 10 eurov.. Res škoda, da daš 10 eurov za nekaj testerjev.. Saj pa niti redno ne moreš stestirat zadevo z enega testerja... A kaj da bi si pol res še kaj naročila na podlagi tega .. In se strinjam, tudi sama bi verjetno naročila, če bi v prihodnje dodali kaj več dekorative... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se popolnoma strinjam, en tester je premalo.
      Upam, da bodo res dali več dekorative, potem mogoče še naročim. :)

      Izbriši
  8. Me že od začetka ni pritegnila tale dash box, zdaj pa ko vidim kaj je notri pa sploh ne. Za 10€ pričakujem več kot par testerjev, ki jih lahko dobim v kakšni reviji ali na blagajni v DM-u/Müllerju. Pa se kompletno strinjam s tabo glede čaja, do zadnje črke. Lak za nohte in lase pa tisti 5ml vzorec kreme so edino kar res spada v to škatlo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Totalno podpisujem tvoj komentar, I expected more.

      Izbriši
  9. Popolnoma razumem tvoje mnenje, jaz bi bila z vsebino ekstremno razočarana. Jaz te majhne testerje, ki se dobijo v obliki teh šamponov za lase vedno samo pospravim v škatlo s testerji in jih uporabim če kam potujem. Poleg tega pa mislim, da bi morali vključiti več ''lifestyle'' izdelkov če se že mislijo promovirat kot kozmetična in lifestyle zadeva.
    Glede na vsebino tega prvega paketa je 10€ res preveč. Škoda, ker mislim da bi tole znalo biti kar uspešno če bi znali slediti primerom iz tujine.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz pa ponavadi zbiram te testerje in jih na koncu nikoli ne porabim. Tokrat sem jih zaradi posta.

      Izbriši
  10. Res sm vesela da sploh nikoli nism šla plačat položnice in mi ni žal :D Te testerje bi alhko same nafehtale pri firmah če bi želele sprobat. Pa njihova komunikacija s strankami mi je obupna. Se spomnim kakšno leto nazaj ko sem naročila MyBox za 15€ pa so samo 3 laki notri že presegli vrednost škatle...pa da ne omenjam 5 testerčkov parfumov, minim. 10 vrečk Oriflame testerjev, 2 O twist elastiki, 2 testerja zobne paste, itd...Tisto mi je res škoda da je biola samo ena škatla =/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz tistega nisem naročila, sem pa videla in je bila vsebina res boljša.

      Izbriši
  11. Zelo mi je všeč tvoje iskreno mnenje in ja, običajno so te škatle veliko bolj založene in presegajo samo vrednost, ki jo plačaš! Bi bila pa jaz še najbolj vesela ravno čaja pa čeprav je res malo mimo glede na ostale izdelke :) Drugače si pa ful želim, da bi bilo tega več pri nas oziroma, da bi bile tuje škatle dostopne tudi pri nas :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz si tudi želim tega, bi raje testirala tuje škatle. :)

      Izbriši
  12. Všeč mi je tvoje mnenje in moram reči, da se res strinjam. Tudi sama sem razmišljala o tem, da bi naročila ta paket, ampak sem že imela občutek ob prvih najavah izdelkov, da ne bo vreden denarja. Mogoče se pa poboljšajo. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Sama sem si naročila celo 3-mesečni paket in sem zelo razočarana... Novembrskega(ki je 2. po vrsti) sploh ne bi dobila, če nebi napisala par mailov na njihov info-naslov... Skrajna neodgovornost in vsebina oktobrskega je bila še veliko bolj uboga kot tale na sliki... sramota:S nekaj majhnih testerčkov, ki jih drugače dobiš zastonj...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žal mi je za tvojo izkušnjo. :(

      Izbriši
  14. Jaz sem z DashBoxom popolnoma zadovoljna, naročena sem na 6 mesečno naročnino in imam že kar precej DashTočk!! Drugače pa je na FB in Instagram VEDNO vse prej objavljeno kaj bo in je vredno vse več kot 10Eur, saj to tudi lepo piše,...ko gledam Taya tvoj DashBox - je lak Jessica full size,..a niso laki od Jessice vsaj 9Eur? Strinjam se da mogoče vrečka ne sodi v DashBox, ampak sej DashBox ne izdeluje vzorcev??? Halooo? To so podjetja kriva! Kakorkoli, vsak ima svoje menje, mene vedno lepo presenetijo in se mi zdi, da so vedno boljši.,...ste kaj spremljale?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če bi pogledala prakso iz tujine, bi videla, da so vzorci tam večji in da sta vedno vsaj dva ali trije full size izdelki, vrednost vsega skupaj pa precej presega ceno škatle. Vem, da DashBox ne izdeluje vzorcev, zato pa sem tudi predlagala, da bi se lahko v paket dalo več vzorcev istega izdelka (kar so tudi storili, tako da gredo pohvale v to smer). Drugače pa, če kupiš te vzorce od znamke, stanejo od 30 do 50 centov, nekateri dajejo celo zastonj. Ti si pač zadovoljna s tem, kar dobiš, jaz pa s svojo prvo škatlo nisem bila. Da, na FB in Instagramu vedno delijo, kar bo v škatli in da, sam izdelek je velikokrat vreden več kot 10 €, ampak to ne pomeni, da je tudi vzorec (npr. Pukka čaja) vreden toliko. Pa to ti še želim omeniti, da jaz nisem kritizirala ekipe Dash Boxa, ker verjamem, da trdo delajo, moj post je bil v celoti namenjen oceni vsebine škatle.

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3