New In (June)

Looking on these photos I can tell June was a crazy month. I  bought/got so many new things to test. But I did spoil myself a bit, since I finally graduated at university and was so happy about it.  


My beloved Essie Nourish Me is empty, so I bought a new hardener. I read many positive reviews about Essence Studio Nails Ultra Strong nail hardener, so I decided to buy it. So far so good. I kinda got a desire to create matte nails and I didn't had  matte top coat anymore, so I bought Miyo Matt finish top coat. It's actually pretty good, it dries fast, gives great matte effect with no white dots. For creating I also got Essence Nail Art Stickers You Rock
In June (or maybe already in May) DM send me a coupon for 50 % discount on Essie polishes and I wasn't really sure which shades to got, so in the end I bought back up bottle for Blanc and Fiji, which is probably the only pink polish that I like (yup, I wore it like four times already, which is a lot for a girl that has so many nail polishes). And when I graduated I awarded myself with two Bourjois Velvet Rouge lipsticks that were on my WL 04 Peach Club and 07 Nude-ist. My Essence mascara got dry and I want to try new mascaras and find one that would gave me amazing volume, but my searching isn't really successful. I though Miyo Big Fat Smoky lashes mascara will be good and first impression wasn't that bad, but more I use less I like it. I can use it alone with minimal eyeshadow on my eyes, but to use it with black eyeliner is a no go, because my lashes are barely visible. 


I also got few random stuff: Rexona Shower Clean deodorant, which doesn't smell very nice, but it works amazing, Afrodita Clean Phase Micellar Solution, Balea shaving gels Blueberry Love and Summer Garden and Dove Silk Glow shower gel (it's really nice, it nourishes the skin and it smells amazing). 


My Destination Pretty haul. I won't talk much about these products here, because I already wrote a post about them - CLICK.


Because I probably won't visit Ljubljana for some time now, I went to shop at Yves Rocher. I was very ill that day (nasty cold), so I didn't look around for too long, but I did manage to get few products. Everyone says their shower gels are amazing, so I got three: Grapefruit, Orange and Macadamia Nuts. I also got their piling aka exfoliating shower gel Yellow Peach. Then I got Monoi dry body oil, which was praised many times and I like it a lot, although I'm noticing it has a bit too strong scent for me (as I mentioned I had a cold when I was buying it and I almost didn't smell anything). The last thing I bought is Hydra Vegetal refreshing gel cleanser, which I started using right away and I love it. As a gift with my purchase I received a mini manicure set and Red Berries eau de toilette, which smells so refreshing. 


As many other Slovenian bloggers I also received Green Line Clear Active micellar cleansing water for review and with it Green Line HydroMineral moisturizing cream for normal skin. I'm testing both now and review will follow in about a month or so. I want to test them properly before writing a review, but I can say that they both made a good first impression.


Ličila.si send me Makeup Revolution Dia de los Muertos palette and nail polish in shade Love etc. The palette looks really nice, but polish is soooo not me. From Max Factor I got eyeshadow in shade Savage Rose, which also isn't really my shade, but I bet I'll manage to combine it with other shades to get amazing look. I'm also testing Colour Relixir Passionate Red lipstick. 


The last package I received from Born Pretty Store. They send me some gorgeous nail art stickers and dotting tools to make my nails prettier. Reviews will follow during July. I already tested dotting tool sand they are really nice, although they aren't in so many different shapes as I expected. 


What did you get in June? Thank you for reading!

29 komentarjev

  1. Super nakup ! :) Jaz nikol ne dam v "new in" deodorantov, ki jih kupim, upam, da kdo ne misli, da jih ne potrebujem haha :D .. in pa morem že enkrat it v ta Yves Rocher, da nekaj sprobam :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Škoda, da ne, meni je prav zanimivo brati o njih, sploh ker mi pogosto nehajo odgovarjati po nekaj stekleničkah in sem vedno v iskanju novega. :)

      Izbriši
  2. super pridobitve :) essie fiji in blanc sta moja najlepša essieja :)) blanc se tako lepo nanaša,da sploh ne morem verjet, ker pravijo da beli laki se malo težje nanašajo. Morm preizkusit malo to kozmetiko od green line- predvsem to čistilno vodo, ko porabim moje tonike :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, Blanc je najboljši bel lak. :D

      Izbriši
  3. same faajn stvari! :)) sploh tale MR paletka je wow pa lakec je tudi čudovite barve.
    kako pa kaj tale borovničeva pena za britje diši? Si že probala? :) jaz sem prejšnjič kupila tole Summer Garden, pa še par drugih mam doma, tako da je (zaenkrat) nisem jemala, me pa zanima, kako kaj diši. :P
    pa jaz zadnje čase tudi brskam po YR strani, opažam, da blogerke kar hvalite njihove stvari. :) Mene najbolj mika toaletna vodica te Monoi verzije (naj bi dišala kot kokos) pa še en drugi parfum z vonjem kokosa. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisem je še probala, moram prej porabit staro, ampak jo moram meti na zalogi, ker mi pene za britje potem ponavadi zmanjka, ko jo najbolj rabim.
      Jaz te toaletne vode nekako nisem opazila (sem bolj na hitro gledala), drugače bi jo verjetno vzela. :P

      Izbriši
  4. Uuuu srečka, od MR si dobila paletko :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, ful lepo. Sem pa si nekako potihem želela paleto rdečil. :P

      Izbriši
  5. Čestitke za diplomo :) Jaz sem pa ta mesec imela podelitev, ampak si nisem nič častila :)
    Zanimivo meni so tudi Rexonini deodoranti še najbolj všeč. Tega, ki ga imam trenutno je edini deo, ki sem ga kupila dvakrat.
    Vedno načrtujem, da bom malo bolj raziskala YR, potem ko pa pridem v trgovino me pa nič ne pritegne - so wierd. Edino kokos parfum mi je pa res kul :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Jaz pa sem si kar, za dušo. :D
      Jaz sem bila zdaj prvič, pa verjetno zadnjič za dolgo dolgo časa, tako da sem jo malo bolj raziskala. Sem pa mislila vzeti še nekaj od kozmetike, ampak mi stojalo ni izgledalo najbolj privlačno.

      Izbriši
  6. Cestitke! Drago mi je sto si diplomirala! :)
    Bas si se lepo ponovila. Zanima me taj Yves Rocher gel za umivanje lica. Bas cu ga pogledati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Verjetno ga čez čas, ko ga dodobra stestiram, tudi ocenim.

      Izbriši
  7. Congrats on your graduation :) I love Fiji, I hope that you will show it on your nails soon :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. I already swatched it, I just have to edit photos. :)

      Izbriši
  8. Čestitke :)
    Super pridobitve :) Zelo me zanima kakšna je MR paletka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Bo ocena na blogu v kratkem. :)

      Izbriši
  9. Wow, super, kakšne hude pridobitve :) Tole wet'n'wild paletko bi tudi jaz imela :)) Je že nekaj časa na wishlisti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična je, jaz sem zelo zadovoljna z njo. :)

      Izbriši
  10. i'm glad you bought Ultra strong, it's my fave base coat! :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitke še iz moje strani :)
    Tale Essence base coat tud sama trenutno uporabljam in morem rečt, da mi nohti ekstremno hitro rastejo in so se res fino utrdili. Edino pri plastenju na žalost ne pomaga.
    Me pa zanima kako ti bo/je všeč tale micelarna od Afrodite?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Meni se niti ne plastijo tako zelo, pa tudi lomijo ne zadnje čase, sem pa presenečena, da je res super in je lepo nadomestil Essie Nourish Me.
      Bom naredila primerjavo čez čas. Prvi vtis je dober, je pa nisem veliko uporabljala, ker sem potem začela Green Line testirati.

      Izbriši
  12. Wow what a nice collection of goodies :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Čestitke!

    I to je onaj Essencov lak za učvršćivanje koji najviše volim! :D
    Sada ga kupujem samo u Sloveniji jer u HR ga nemaju više :/
    Moje preporuke za taj lak!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Meni je tale podlak tudi super. :)

      Izbriši
  14. Dober nakup! Same lepe stvari si izbrala.

    OdgovoriIzbriši
  15. Lijepo si se pocastila, treba za tako vazan dogadjaj :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3