Currently Obsessed With #1

New post series on my blog, yay! I decided to start with blog series where I'd mention different stuff (beauty, random etc.) I'm obsessed with. Although there will be many beauty products mention this post won't be similar to monthly favourites, I'll keep continuing with them (new favourites post will be up next week). I often get obsessed with one thing (food, movie, beauty products, jewelry ...) and sometimes I do mention it on Instagram, but more often I don't mention it anywhere so I decided to start sharing them with you on my blog, specially because my random post became almost non-existent in this placed called Taya blog (I blame Instagram). These won't be monthly posts or something, but I'll post them every now or then when I'll have something to mention. That can happen every week or every three months. Well see. Sometimes there will be mentioned one or two stuff and sometimes more, like today when I want to tell you about 6 things I'm currently obsessed with. :)

Nuxe Huile Prodigiuse Multi Purpose Dry Oil
I'm probably the last person on Earth trying this oils, but as all others I felt in love with it immediately as I tried it. I got it on Lekarnar at the beginning of the month together with Nuxe lip balm and I payed only 33 € for both products. And I received bigger version (100 ml). It smells amazing and it feels so great on skin. My skin is moisturized without feeling greasy and it soaks into skin quickly. I just wish the scent would last longer. I have no idea why I didn't purchase this products before, but I'll definitely repurchase it from now on. In the summer this is so much better to use than body lotion. I even convinced my two co-workers to get this oil and they both love it. :)


Instagram
I made an account in April (my nickname is taja_g) and since then I'm completely obsessed with it. Because of it I started to neglect other social medias (Facebook, Twitter and specially Pinterest which I don't even use anymore). I love to share photos with my followers and I love to see what other post. I often search for inspiration there, specially for nail art.


Afrodita 100% Spa Sugar Scrub for Body
Another product I bought because I wanted to see what the raving is all about. Omg, this stuff is amazing. It's very rough peeling, but the skin feels amazing after usage. And it moistures the skin perfectly. It actually feels like you would apply an oil on your skin. It works much better than any body lotion I tried. I want a shower gel like this that I can use every day. And the scent is also very pleasant, I even smelled it the next day when I woke up. I recommend.


I remember the time when I was a Youtube freak. I woke up in the morning, watched Youtube videos for an hour or two and then I went to study or something do anything else. Beside not having so much time many of Youtuber's aren't that interesting to me as they were before. But every Sandra's video makes me happy and if I don't have time to watch her video when she uploads it I have a marathon and watch more videos at once. She's such a talented girl, down to earth and her videos are so amazing. I specially love to watch her videos with here sister, they are just hilarious together.


Fishtail braid
Having long hair means that I have to wear them tied together, otherwise I sweat like crazy. My favourite summer hairstyle is fishtail braid. My hair is long enough to make a nice looking braid (I remember times when my hair was shorter and I wanted to wear fishtail braid, but I couldn't because it didn't came out nice). I wear it by side or I make a high pony tail and then I braid it.


Harry Potter movies
If am going to tell you how I watch Harry Potter movies, you're going to say I'm crazy. Every now and then (that means every few months) I'm having a HP marathon. In a week or so I watch all 8 movies and like that's not enough the next day I watched the last movie I start watching them again from the beginning. I know you probably think this is the crazies thing you've heard. But although I know exactly what's going to happen I enjoy in HP movies a lot (yes, I also adore books).


What is your current obsession? Thank you for reading!

24 komentarjev

  1. Yay, soobsedenka s Harryjem! :D Jaz se ravno pripravljam, da bom spet pogledala filme - pa sem jih gledala na POP TV :D Pa pri koncu 6. knjige sem spet. ;)
    Tale kitka ti pa super paše! :)
    Piling moram obvezno sprobat, trenutno imam Bubbles sladkornega in mi je super, ima podoben učinek. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, knjige so meni tudi super, si moram spet vzeti čas in jih prebrati. :)

      Izbriši
  2. Ha, očitno sva obe zasvojeni z enakimi stvarmi. Obozujem instagram, ga imam ze neki časa, na zacetku sm ga naredila, ko sm kupila pametni telefon in sm pozabila nanj. Nekje lani jeseni sm ga sm obudila in zdaj sm totalno nora nanj. Prej nikoli nism imela casa za youtube filmčke, zdei jih gledam med zajtrkom ali ko zvečer vozim sobno kolo. In tudi jst sm nora na sandrine filmčke, ful so zanimivi, koristni in smešni. Harry potter filmi so pa itak klasika. Jih nism gledla ze neki časa, bo s5 čas za harry maraton :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem si zaradi Instagrama kupila nov telefon predčasno. haha, crazy. :P

      Izbriši
  3. I am completely obsessed with HP movies, as well! And, also, with the books. I have book marathon every now and then :D Like your post!

    OdgovoriIzbriši
  4. Nuxe olja še nimam, čeprav ga vsi hvalijo. Nekako nisem preveč navdušena nad olji. Instagram je res super, meni tudi najljubša platforma, ker je vse vizualno in sem zelo vizualen človek - torej super za moj okus:) Fish braid ti pa res paše in je ena mojih najljubših stilov kitk;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A res? Jaz sem pa mislila, da sem bila še edina blogerka brez. Meni je super, boljše kot losjon sedaj poleti.

      Izbriši
  5. Zakaj bi bilo kaj narobe gledat HP? Še dobro da ga gledaš, potem verjetno razumeš globji pomen, ker ni otroški film :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislila sem v tem smislu, da sem ena redkih oseb, ki v roku enega tedna dvakrat pogleda isti film, nič drugega. :)

      Izbriši
  6. You know, despite the hype about the HP films, I've never seen them! Oh I like the fishtale braid, very nice :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. What if I told you that NUXE came out with the perfume of this oil? Yeap, I saw it today in store and it smelled just like the oil! Straight in my wl!

    OdgovoriIzbriši
  8. Še ena, ki še ni poskusila Nuxevih olj. :-) I'm always late to the party. Samo nimam suhe kože in se avtomatsko izogibam olj za kožo. Da cene Nuxa ne omenjam. :-) Sem pa obsedenka s HPjem, ampak knjigami, enkrat letno jih gotovo komplet preberem. Take maratone filmov mam pa z gospodarjem prstanov. :-)
    Bom pa z veseljem pogledala videe in pobrskala za Afroditin scrub.

    - Ulmiel (nisem ziher,če me bo vpisal na telefonu,včasih malo ponagaja)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je tole olje super, ker ni premastno in hitro se vpije. :) Ja, cena je kar zasoljena, ampak v tej akciji se je pa prav splačalo. Jaz imam tudi rada HP knjige, jih moram spet začeti brat. Jaz tudi poleg HP gledam vsake toliko Gospodarja prstanov in Pirate s Karibov. Te tri serije filmov so mi the best. :)

      Izbriši
  9. i like your new post series!!
    oh, i looooove hp too, potterheads together? :D

    OdgovoriIzbriši
  10. jaz mam tudi tole Nuxe olje (oz. paketek), ampak še ga nisem preizkusila.. Yup - Shame on me! :D
    Afroditin piling pa je meni eden boljših (poleg Garnierjevega) pa Fish braid ti zelo lepo paše! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz pa takoj in bila navdušena. :)

      Izbriši
  11. Haha pod tole bi se sama lahko podpisala, edino pri Sandri jaz raje berem kot gledam in Harryja ne maram :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj jaz jo tudi z veseljem berem, ampak njene videe obožujem. :)

      Izbriši
  12. Instagram evil :D al je kul skroz ^_^ fishtail braid mi genijalno izgleda al ja je nikako sama ne znam sebi isplest :(

    OdgovoriIzbriši
  13. That fishtail braid looks great on you. I tried that too, but my hair is not long enough (and on my own I just can braid it on my side).

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3