Summer Manicure Week: Nautical

Watching all nautical manicures on Instagram and hot weather outside inspired me to do a nautical manicure myself as well. This one definitely made me go to the sea, it's a perfect summery manicure. 


I started with Misslyn Royal Blue on my thumb, index finger and pinkie and Essie Blanc on middle and ring finger. I waited for polishes to dry and then I used striping tape and Essence Via Armail to do stripes. On middle finger I decided to draw anchor with Stargazer 237 and S-he 230. In the end I used Miyo matte top coat on middle and ring finger. Matte version definitely goes better with sand effect on other nails. On other nails I added golden studs. Final result was a gorgeous summery appropriate manicure.


What do you think of this manicure? Thank you for reading!

41 komentarjev

  1. Wow! Zelo zelo mi je všeč! Perfektno namazano in res super kombinacije:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Čist morsko!<3 :) Zelo dobre kombinacije, še posebej mi je všeč sredinec.:D

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je tale moder lak na sugar mat foro hud :D

    OdgovoriIzbriši
  4. This is stunning! I love the colours, that blue looks lovely :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prečudovita! Čisto nekaj posebnega od že videnih podobnih manikir. <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna manikura, prav osvežujoče deluje.

    OdgovoriIzbriši
  7. oo vav super lepa manikura perfektna za poletje ;)

    bi bila zelo vesela če bi mi lahko sledila: barbaragrum95.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Imaš Bloglovin? Ker spremljam bloge samo tam. :)

      Izbriši
  8. It's sooo pretty!! I'll definitely try it as I love nautical themed outfits :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Če pa kaj obožujem in mi je všeč, pa mi je mornarski stil nohtov ali pa oblačil. Ampak niti eno niti drugo če nisem prakticirala (: Tako da ta manikura je res top.. Samo nevem zakaj, ampak malo pogrešam zmes temno rdečo barvo (: Čeprav je tudi kombinacija z zlato nekaj drugačnega in lepega..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Mogoče si rdeče zraven tako navajena, zato. :)

      Izbriši
  10. Top Expensive Cars, top speedy cars, top most popular cars in the world
    TopAmazingCars.BlogSpot.Com

    OdgovoriIzbriši
  11. super je manikura :D moram misslynca nosit opet ovih dana :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Earn Money with PayPal, Now you can earn 300% profit of your investment on every week, Join Now
    AllTimeProfit.com

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3