New In (May)

If I have in mind that May was my birthday month, I didn't get that many new beauty related products. I bought only products that you see on a photo below and I think it's not that much. *goodgirl* :D


May was a nail polish month. I got Models Own Polish for Tans collection which was on my WL since I first saw swatches. I got Beach Bag, Bikini and Flip Flop and already swatched them, so check out this (click) post. A new Chinese store opened in the middle of May in Murska Sobota and they have Yes Love polishes. The choice is huge and I just couldn't decide which polishes I want, so in the end I took two, 59 that glows in the dark, and K003, a purple neon polish. At the beginning of the month I also got Essence Copacabana nail polish.


The summer is approaching and I'll need something to protect my skin, so I got few Sun Dance products. I got sun spray with SPF 30 for my body and sun fluid with SPF 50 for my face. I haven't try these two yet, because weather wasn't that hot lately (hot weather is so late this year. Not that I mind much). I also took spray to use it after sunbathing and let me tell you, this thing smells amazing. I love tropical scents and this product has the best scent ever!


And few random products. I bought shampoo and conditioner from Dvorec Trebnik. It's a Slovenian brand, sold in Mercator, so I decided to give it a go. I run out of my previous Garnier deodorant and decided to try their new Neo line. I got the one that has no scent. I'm afraid that it won't be very good for summer because it doesn't prevent sweating. In the summer I'll definitely need a better deodorant. And for the end a product that I finally bought after having it on WL for ages - Maybelline Instant Anti Age Effect concealer. But I haven't try it yet, because I still didn't had time to do proper photos for blog and since I got it I wore makeup only twice.


EDIT: I just remembered that I also received Vichy Liftactiv Advanced filler for review which I forgot to photograph.

What did you get in May? Thank you for reading!

29 komentarjev

  1. Kje si pa kupila Maybelline Instant Anti Age Effect concealer? To se ne dobi pri nas? Al sem pa js nesposobna pa ne najdem:( Lukci so fuul lepi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene tudi zanima :D Ga imam na WL že dolgo :D

      Izbriši
    2. V Avstriji v Bipi. :) Pri nas ga ni.

      Izbriši
  2. lepe pridobitve :) kakšna je pa obstojnost teh yes love lakcev?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni zdrži tako dolgo, kot nosim manikuro, se pravi, 2 dni. Dlje pa ga še nisem nosila.

      Izbriši
  3. Priporočam, da mal poguglate te Yes Love lakce-ne boste odkrile nič obetavnega...žal

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem guglala, pa razen swatchev nič pametnega ne najdem ... ? Mogoče kak link, na kaj misliš.

      Izbriši
    2. Par tednov nazaj sem na eni strani zasledila en članek v katerem je pisalo kako so laki od te firme zdravju škodljivi zaradi vseh sestavin, ki jih imajo, ampak so ga očitno odstranili ker ga tudi jaz ne najdem več (če ga bom pa kje slučajno srečala pa seveda dam link). Vem da laki že nasplošno niso ne vem kaj, ampak za azijske pa še nikoli nisem slišala da bi bili "varni".

      Izbriši
    3. Glede na to, da so s Kitajske, verjamem, da imajo škodljive sestavine. Upam, da boš delila, če najdeš.

      Izbriši
  4. Všečne pridobitve :) Odkar sem vidla swatche od Models Own Polish for Tans collection, na tvojem blogu, sem tudi jaz dala enega izmed njih na wishlisto :D Me pa zanima review za fluid 50, ker glede na to da napovedujejo zdaj kar toplo, bo kaj takega kar prav prišlo :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem čisto navdušena nad Models Own laki. :D
      Se bom potrudila oceniti vse skupaj (mogoče v sklopu kakega drugega posta), ampak nič ne obljubim, ker mi zadnje čase ocene izdelkov ne gredo od rok kot bi rada (oz. zaradi pomanjkanja časa).

      Izbriši
  5. ful lepe stvari :) sploh lakci so super, me pa predvsem zanima kako uredu so sončne kreme (50+ me mika, ker je visok faktor in majhna embalažica) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Bom poskusila zapisati kako besedo o njih v prihodnosti. :D

      Izbriši
  6. fajn nakup! :))
    sploh laki so zelo lepi barv (še posebej Models Own, wau!). :) me pa zelo zanima tale Garnier deodorant in pa - tako, kot ostale punce - kreme za sončenje.
    imam pa tudi jaz tale Maybelline Anti Age, s tem, da je prav puder in ne korektor, je pa na isti sistem. :) sem ga kupila lani poleti na Hrvaškem, ker me je Mateja tako navdušila na svojem blogu s korektorjem, ampak je tudi ta zelo dober. :) škoda, da enih stvari ni pri nas. :((

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Verjetno pridejo kreme v sklopu enega posta o mojih poletnih izdelkih. :)
      Mene je tudi Mateja navdušila nad korektorjem. :)

      Izbriši
  7. I believe these Models Own beauties are enough to make a girl happy shopping-wise! :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Zanimivi izdelki:) Mene tudi zanimajo sončne kreme:) Tale Maybelline concealer je tudi na moji wish listi, upam, da ga končno enkrat kupim:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mateja nas je vse navdušila nad korektorjem. :D

      Izbriši
  9. Oh lakci so ful lepi :)) še posebno uni z bleščcami od yes love

    OdgovoriIzbriši
  10. Models own lakci <3 Res so čudoviti, pa tale sprej po sončenju ima tok lep vonj :)
    +Tudi mene zanima tale +50 kremca :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bo ocena kremice enkrat julija v sklopu mojih must have izdelkov za poletje. :)

      Izbriši
  11. Nice. I do like those polishes :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. I have only one Yes Love polish. The shade is very complex, purple with golden reflects and the bottle is a dupe for the Deborah Lipmann ones.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3