Essence Viva Brasil Yeah, Copacabana! + Flower Nail Art

The other day my darling and I were in Müller where I found untouched Essence Viva Brasil stand. I'd skip this collection but my friend asked me to get one polish for her because she couldn't find it anywhere, so I took a closer look to polishes myself as well. Yellow one looked so pretty but I decided not to get it, until my boyfriend started to convince me that I need it. He said that it's a perfect summery shade and it'll look gorgeous on my toesm so I bought it. Lately I have a feeling that I'm mostly buying polishes that my darling likes, haha. But I don't regret that I got this one, because it really looks gorgeous. 


Yeah, Copacabana! is a bright yellow shade, but not a pastel. It has amazing formula, that goes on nails even and smooth and it's opaque in 2 coats. It's definitely a perfect summery shade. I can't say anything about drying time because I always use fast dry top coat which drys manicure in few minutes. It's costs like their regular polishes 1,69 €.


I wore this polish alone few times, but this time I wanted to do a nail art over it. I was inspired by wondrouslypolished on Instagram. Her desing looked perfect and mine is far from that, but I still like it a lot. For red flower I used Essence Na Rock, Essence Makes Me Weak, Astor 070 and CH Nail Lacquer 15. For blue flowers I used Astor 070, Flormar 423 and CH Nail Lacquer 15.


Did you get anything from Essence Viva Brasil collection? What do you think about my manicure? Thank you for reading!

32 komentarjev

  1. Valjda jednom u životu mi se dogodi da naletim na novi novcati i prepuni LE stalak od Essencea i onda me ništa ne oduševi...
    Gledala sam te Viva Brasil stvarčice ali na kraju nisam ništa kupila!
    Ali mi se zato sviđa ova nadograđena manikura ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene zadnje čase Essence kolekcije puščajo hladno. Če ne bi dragi vztrajal, verjetno niti tega laka ne bi kupila.
      Hvala. :)

      Izbriši
  2. Ma fantastična si s temi vzorci :)

    www.blogvivalavida.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Morem it prečekirat tole kolekcijo :) Mi je pa odtenek malce preveč rumen ampak sam nail art mi je pa zelo všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Načeloma nisem ravno ljubiteljica rumene barve, ampak tale, tale je pa res noro dobra in res zelo, zelo, zelo lepa manikura! :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se mi zdi, da jih večina ni ljubiteljev rumene. :) Hvala. :)

      Izbriši
  5. Kateri hitrosušeči nadlak pa uporabljaš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trenutno Essiejevega, drugače pa Essence Better Than Gel Nails nadlak.

      Izbriši
    2. Od Essence Fast Dry? A ga je mogoče še dobiti? Kjer v Mullerju ga ne najdem več in tudi nekje sem zasledila, da ga baje ne bo več :(

      Izbriši
    3. Ne, High Gloss je. Tale je še edini na voljo, ampak je tudi hitrosušeč.

      Izbriši
  6. I love your floral mani!
    Yellow nail polish is beautiful but I only bought pink one!

    OdgovoriIzbriši
  7. What a lovely design, it's very Copacabana!

    OdgovoriIzbriši
  8. Všeč mi je tale rumena:) Pa tudi dizajn na zadnjih fotkah je luškan, tak skoraj že poletni:) Drugače pa mi ni bila ta kolekcija preveč všeč in nisem nič vzela.

    OdgovoriIzbriši
  9. Decko je u pravu i zuta koja se lijepo nanosi :D it's a miracle :D nosit ces ga puno sigurno, svidja mi se i upgrade manikure :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Rumena sama mi ni tako všeč, so pa rožice res čudovite :)
    Mene kolekcija ni prepričala, ampak mogoče si pa premislim če jo bom videla v živo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Saj drugače tudi meni kolekcija ni bila preveč všeč, je bil pa tale lak lep mojemu dragemu. :)

      Izbriši
  11. Really nice shade of yellow! Looks amazing with flowers!

    OdgovoriIzbriši
  12. It's a very pretty yellow and I love the flowers - so pretty :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Very cool color! And great nail art, as always, your really do create the prettiest nail art!

    OdgovoriIzbriši
  14. Oh, wow! Točno takšno rumeno barvo sem lani celo poletje iskala. Upam, da bo kakšen še počakal name.

    Sandra - The Puzzle of Sandra's Life

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3