Birthday Post

Hello, ladies. If you follow me on Instagram, then you already know I had a birthday yesterday. I had a free day from work, because I worked few extra hours last week and my BF and I decided to spend the day more "active", not at home. I also planned a special post for my birthday yesterday, but I was so tired when we came at home, that I just didn't had any energy to write it. This post will be one of those random posts I use to write and I'll share a bit about my day with you.

This is my birthday manicure and I'm still wearing it. I got Models Own polishes last week and I had to do manicure with them. As a base I used Essie Blanc and for flowers Models Own Beach Bag, Flip Flop and Bikini.


I knew I can't combine my makeup with nails, because I wanted to use Makeup Revolution Hot Smoked palette, which has such amazing shades and I love it. In the end I did a purple look with it. I wanted to wear pink lips with this look, but we went for a lunch and I thought soft lipstick is a better idea, because any kind of lipstick would dissapear from my lips during the lunch anyway, so in the end I went with Makeup Revolution Love a Hug.


And here we are, my love and I.


We had lunch in chinese restaurant. I love chinese food and we haven't ate it for ever, so I decided already one month ago than we'll go there for my birthday, haha. I don't know all right expressions in English for all the food we ate, but we had soup, salad and I ate "fish plate" (squid, shrimp and European hake aka oslič - I'm not sure about right expression for last one).


Gift from my love and my nails. He got me a new wallet, because my old one was falling apart and I really needed a new one. He wanted to buy me some beauty products as well, but I said no, because at the moment there isn't anything I would want really badly. Lately I have a feeling that I come into a drugstore and nothing really catches my eyes. Do you ever feel the same way?


We also had ice coffee aka coffee and ice cream. Usually when you order ice coffee in coffeehouse, they bring you coffee and ice cream mixed together, but this time we got both separately. But it was tasty anyway.


In the end we had a little trip to Bad Radkersburg. I was there so many time doing shopping in Bipa and DM, but never went to see the centre of the city. It's a small city, but very interesting to walk through. It has many sights to see.


I really had amazing day yesterday. I hope you like this post. It's a bit different from usually beauty stuff, but I know you like random posts and unfortunatelly I just don't post them so often anymore. Thank you for reading!

34 komentarjev

  1. Vse najboljše za nazaj:) Lepo, da si si vzela čas za rojstni dan in ga izkoristila z izletom. Naj ti bo še naprej super in veliko novih objav na blogu, za nas, ki jih beremo:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Sem morala malce drugače preživeti dan, ni ravno fajn čepeti doma za rojstni dan. :P

      Izbriši
  2. Ooooo waaaw kolk lepo :D pa res si mela hude nohtke, sem se že na FBju kar zaljubila :D
    Jaz sem mela v soboto rd in mi je moj kupil ogromno kozmetike, haha, kako nas poznajo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Haha, nas res. Jaz sem mojemu rekla, naj mi raje kupi nekaj, kar nujno potrebujem, drugače bi verjetno spet kake lepe lake dobila od njega. :P

      Izbriši
  3. Vse najboljše z zamudo :) Zgleda, da si lepo praznovala <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse najboljše :) Vidim, da si se imela krasno :) Kako je Radgona lepa! Sploh nisem vedela da imajo tako lepo. Wanna go :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Ja, ful je lep ta stari del mesta. Edino do gradu nisva šla, ker je na napi strani in se nama ni dalo voziti preko. :)

      Izbriši
  5. Me veseli, da si imela super dan in krasne fotke :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo da si se imela super :) fotke so res lepe, sploh tiste iz kitajske restavracije :P kitajska yummy <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo si se imela super! :) Meni je tudi zelooo zelooo všeč kitajska hrana *nom nom*.

    In poznam ta feeling prenasičenosti s kozmetičnimi izdelki, se mi ravno to dogaja.. :o

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz si dejansko nisem mislila, da se mi bo to kdaj zgodilo, ampak se mi. Sedaj sem bolj prešaltala na negovalno kozmetiko in me njeno preizkušanje in kupovanje bolj veseli.

      Izbriši
  8. Happy Birthday! I love your nails and you make up - you look so pretty :-)

    And you and your BF look so happy together :-) Great photos :-D

    OdgovoriIzbriši
  9. Si imela res super (rojstni) dan! :)) Ful sta simpatična s fantom. :)
    Njamii, kitajska hrana, tudi sama jo obožujem. :P že vidim, da bom naslednjič ko spet grem (kar bo v kratkem), jedla točno tole, ker se mi je tak zaluštalo, ko gledam te slike,hihi. :))
    pa ledena kava, obožujem jo v poletnih dneh. <3 čeprav še je nikoli nisem dobila ločeno, se mi je pa že ene 2x zgodilo, da sem dobila 'normalno' ledeno kavo (vse skupaj), samo da je bla kava vroča. :o :)

    P.S.: Meni so tile random posti super, upam, da boš še večkrat kaj takega objavila. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Tale ribjo krožnik je odličen, priporočam. :)
      Se mi zdi, da je odvisno, kje jo naročiš, ampak še nikoli nisem videla, da bi jo prinašali ločeni. Tudi v Metropolu sem jo že večkrat naročila, pa je še prej nikoli nisem dobila ločeno.

      Izbriši
  10. I am a little late, but still I would like to wish you happy birthday :)
    Ps. Beautiful manicure

    OdgovoriIzbriši
  11. Sretan rodjendan jos jednom i ovdje :D nisam nikad vidjela da je netko odvojeno dobio kavu i sladoled kad je narucio ledenu kavu, blesavi su skroz XD a sto se tice nezanimljivih stvari po trgovinama, meni je tako vec neko vrijeme mislim da je zbog toga sto vec neko vrijeme imam osjecaj da mi je kolekcija prevelika i da je moram smanjit, pa kupovina ne dolazi u obzir

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Jaz pa imam nekako občutek, da se mi to dogaja, ker nimam več toliko časa za kozmetiko in je ne morem uporabljati kot prej.

      Izbriši
  12. Lepe slikce in hudi nohti! Voščila sem ti pa že tako na IG :)

    OdgovoriIzbriši
  13. happy birthday!! looks like you had a wonderful day :)

    OdgovoriIzbriši
  14. No dobro, kasnim, ali za dobre želje nikad nije kasno pa ti želim sve najbolje :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Ijooo, pa še tvoj bday post sem zamudila! Vse najboljše za nazaj, iz posta je razvidno, da si imela čudovit dan in lepo je videti, da te fant razvaja. :))

    OdgovoriIzbriši
  16. Joj kok sta luštna :) pa (s ful veliko zamudo) vse najboljše pa še tko naprej z bloganjem ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3