New In (April)

It's the end of the month and it's time for me to do a line under my purchases and see what did a bought during April. The final result actually isn't that bad, although I did exagerate a bit with few product. But guess what? As a nail polish addict I didn't bought any new nail polish last month. I'm crazily proud on myself, haha. :D


Let's start with most exciting products this month. The revolution is happening in beauty world and Slovenian bloggers got a chance to try few Makeup Revolution products as well. Ličila.si send me palette Acid Brights, lipsticks Bliss and Love a Hug and curl mascara. I'm already testing these products, so swatches will be posted soon (I'll probably start with palette). Then I had to order few more products and I got lip lacquers in shades Keep Flying for You and Keep Crying for You. I already tried these and I have to admit I'm not as impressed and I thought I will be. But more when I'l post a review (probably next week, I'll try to swatch everything during holidays). I also ordered blush O'Boy, which I haven't try yet and a palette Hot Smoked, which I also haven't try yet, but shades look amazing. 


Then we have another crazy category - shower products. Why I say crazy? Because I bought five of them this month. Yes, five. And all are from Balea. But I can't help myself, I adore their shower products because they smell amazing. Beside three shower gels (hello, summer scents) and one peeling and also got a shower milk. This is actually a copy of Nivea In-shower body milk which I didn't want to try, because I was very sceptical about it, but this is Balea. I have to try something new from Balea even if I'm very sceptical about it (but as much as I read on other blogs, this product got many positive reviews).


I also got few hair products. All are repurchases, because these three are my favourite products. Balea Vitamin shampoo, Schwarzkopf Gliss hair repair spray and Dove conditioner. I actually bought it, because I want to wite a post comparing conditioners, since you were very interested to see a review of both conditioners I got last month


And for the end few random stuff: Balea Raiser Gel mit Aloe Vera, Mixa Cleansing Milk for dry skin, Balea eye cream and Balea Aqua serum. I'm thinking about writing a review about Mixa cleansing milk in the future, let me know if you're interested. 


Have you try any of these products? What did you get this month? Thank you for reading!

32 komentarjev

  1. Tisti Revolution Velvets me zanimajo če se jih splača naročit, tako da komaj čakam na review (ampak take your time, te ne priganjam :D)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jih bom zagotovo kmalu ocenila, ker so mene tudi mikali in je bilo najti zelo malo ocen, ampak ti že lahko sedaj povem, da prvi vtis ni ravno dober. Ful se mi zdi, da imajo neko čudno formulo, ko se posušijo na ustnicah, imam občutek, kot da so zabetonirani gor (saj ne vem, kako bi ta občutek drugače pojasnila). Moram še malo dlje testirati, mogoče so imele včeraj moje ustnice slab dan.

      Izbriši
    2. imaš kar prav Taya, tele njihove šminkice me prav nič niso prepričale...res kot da bi imela zabetonirane ustnice :)
      To sem kupila sama, tisto ko pa so mi sami poslali je pa top..

      Izbriši
    3. Potem nisem edina. Ostale so jih tako hvalile, da mi je bilo kar čudno, ko sem jih prvič probala. Pa še za oranžen odtenek se mi zdi, da mi ne pristaja preveč. So pa barve lepe.

      Izbriši
    4. Barve so čudovite. Tudi jst sem misnla da sem edina ki tako misli, samo vidim da nisem...in bom tudi tako napisala, ko objavim post. ;)

      Izbriši
  2. Ooo zanimivo kaj vse si si nabavila :). Kakšni so kaj vonji teh gelov za prhanje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vsi večinoma tropski, kar obožujem. Prvi diši zelo sladko, me spominja vonj na ananas, drugi po mangu, tretji po jabolku in cimetu in zadnji po pomaranći. :)

      Izbriši
  3. Uuu komaj čakam na post o balzamih, sem na lovu za kakim dobrim :) Drugače sem pa tudi kupila to baleino kremo, za področje pod očmi, pa me malo peče.. zdaj pa ne vem če mam tak občutljivo področje, ali mi pač ne paše.. Hmm.. In pa zadnje čase sem kar na odvajanju kupovanja raznih gelov za tuširanje, moram najprej porabit, te ko jih imam doma, tak da se kar na veliko izogibam vsega tega :)) Poskušam kupovat samo tisto kar res rabim, ampak vseeno se včasih v košarici čudežno znajde kaj, kar verjetno ne bi rabila.. ah well :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj najljubši je še vedno Dove z zlatim napisom, ti priporočam, če imaš suhe konice.
      Mogoče imaš občutljive oči in ti ne paše ali pa ti kaka sestavina ne ustreza. Mene peče samo, če mi pride v oči (včasih sem velika neroda).
      Mislim, da smo vse take, da se nam v košarici znajde, kar ne bi bilo treba. :)

      Izbriši
    2. Oo no hvala :) Bom ga preverila :)
      Ja saj verjetno je tak,, da je kaka sestavina in ekstra občutljivost, sicer pa moji koži zadnje čase skoraj nič ne paše, tak da moram očitno malo bolj paziti z izdelkii. :\ Ah o nerodnosti pa sploh ne bi govorila, ker sem tudi sama velikokrat kar velika neroda (se čudim sama sebi)

      Izbriši
  4. Ravno pišem tale post. Drugače pa tale Balea piling je tako zakon, ga imam tudi sama :D Moram pa preizkusiti kakšen Mixa izdelek.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem videla.:P Meni je njihova krema za obraz odlična, je pa tale drugi, ampak verjamem, da ne zadnji. :)

      Izbriši
  5. Mene zanima tale kopija Niveje :) Čeprav je cena dokaj podobna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogoče napišem oceno, ko malce počistim že pripravljene poste.:)

      Izbriši
  6. Wow I once bought 5 shower gels in two weeks! They had a good offer! I do like nice and smelly shower gels!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I guess I'm not the only one obsessed with them. :P

      Izbriši
  7. Uf, mene pa najbolj zanima ocene tele barvite Make up revolution paletke senčil, si jo mogoče nameravam nabavit :). Zgleda čudovita, sem pa firbec, kakšna je dejanska pigmentacija barv, obstojnost, če so za kaj, ali ne, po domače povedano :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bo jutri ali v petek, odvisno, kdaj mi uspe napisati post, ker fotke so že pripravljene. Je pa dupe Sleek Acid palete, tako da pripravljam tudi primerjavo, bosta posta zaporedoma objavljena. :)

      Izbriši
    2. O super, ker sem ravno trenutno razpeta med Sleek paletkami z živimi barvami, ravno Acid ali pa Mattes bright ali kaj so že, in pa Make up revolution, zato me res zanima, katera zmaga v spopadu kvalitete :D..

      Izbriši
  8. super izdelki, imam isto kremo za oči, šampon od balea, gel za britje in sprej za razčesavanje las. vse top top top. :D napiši kakšno oceno. :))

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ocene bodo, brez skrbi, sploh Makeup Revolution izdelkov. :)

      Izbriši
  9. Js sm tudi kupila te ''poletne'' gele za tuširanje, kar v vseh treh različicah :) Me pa prav zanima kako se bo obnesel ta Balea dusch-bodymilk.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni tisti tretji ni lepo dišal, pa ga nisem kupila. Mene tudi, sem brala veliko pozitivnih ocen, tako da bomo videli, če bo mene skeptika prepričal.

      Izbriši
  10. Se že veselim swatchev Makeup Revolution izdelkov:) Odlične pridobitve:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maj jih bo zagotovo poln. :) Hvala. :)

      Izbriši
  11. Revolution has spread everywhere, can't wait for your review of the eyeshadow palettes :) oh, and please write about the Mixa cleansing milk, I don't think I've read any reviews and it looks like something that would suit my skin!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eyeshadow palettes are the ones I'm the most excited about. Acid Bright will be on my blog tomorrow or on Friday and Hot Smoked once in May. :) Ok, I'll review Mixa cleansing milk then, when I test it properly. :)

      Izbriši
  12. paletice odlično izgledaju, jedva čekam recenziju :D

    OdgovoriIzbriši
  13. jedino sam probala leave in regenerator ostalo nisam, ovaj balea sampon moram probat ali ga svaki put promasim dok sam u dmu

    OdgovoriIzbriši
  14. Ooo, paletke in lip lacquerji, teh ocen se že veselim. :)

    OdgovoriIzbriši
  15. I tried Balea serum and I liked it, just finished it a week ago:)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3