Makeup z Yves Rocher izdelki

*Sorry, international readers, this is a sponsored post so it'll be in Slovene. But all Yves Rocher product will be swatched and reviewed on my blog in English, starting next week. The list of products I used for this look you can find below.

Živjo, punce! Pred kratkim nas je 10 blogerk dobilo priložnost testirati Yves Rocher izdelke in narediti makeup z njimi in danes vam predstavljam ustvarjeni look s prejetimi izdelki. Na kratko vam bom podala tudi svoje mnenje o izdelkih, natančnejše ocene s swatchi pa bodo sledile drug teden, verjetno v angleščini.


Začela sem z bazo za podlago, s katero imam nekak love-hate odnos. Ne maram je predvsem zaradi močnega vonja, ki je zelo moteč. Najprej me je zmotilo tudi dejstvo, da je baza zelo temne rjave barve (jaz pa sem zelo svetla). Ampak po prvem nanosu sem ugotovila, da se lepo razmaže in koži ne daje barve, da pa lep sijaj. Poleg tega pa zelo podaljša obstojnost tekoče podlage. 
Nato sem nanesla tekočo podlago 100 bež. Sicer se mi zdi, da mi odtenek kar ustreza (verjetno sem dobila že malo barve), ampak na spletni strani sem videla, da obstaja še svetlejši odtenek 000 in nekako imam občutek, da bi mi tisti nabolj ustrezal (še posebej pozimi). Tudi ta podlaga je odišavljena, ampak tukaj na srečo vonj ni moteč. Nanos je ok, zelo lepo se jo da zblendati v kožo, prekrivnost je srednja, ampak se jo da nadgraditi. Samostojno je podlaga obstojna nekje 7-8 ur.
Puder v prahu, ki sem ga nanesla čez podlago, mi je prav tako všeč in čeprav deluje zelo svetel, mi je kombinacija vseh treh izdelkov žal pretemna (na fotkah se ne vidi, ker sem popudrala tudi vrat). Puder sem dobila v odtenku prosojna rožnata. Puder krasno matira kožo in podaljša obstojnost tekoče podlage. V nedeljo, ko sem delala ta look, mi je kombinacija baza+podlaga+puder zdržala na obrazu kar 11 ur, kar se mi še nikoli ni zgodilo. Je pa res, da so nedelje bolj za počitek, zato sem preizkusila to kombinacijo še na delovni dan in se je obnesla ok, ampak je zdržala manj, le nekje 9 ur. Nekako imam občutek, da mi bo ta kombinacija super ustrezala poleti, vsaj kar se barve tiče, ampak dvomim, da bom poleti nosila veliko makeupa.


Za oči sem najprej uporabila Essencevo bazo I Love Stage, nato pa naredila očesni makeup z dvojnim senčilom v odtenku peščena/jantar. Zlato senčilo sem nanesla čez celo veko, rjavo pa v pregib veke. Ti dve senčili sta me navdušili. Lepo sta pigmentirani in zelo svilnati na dotik. Ker gre za šimrasta odtenka, znata padati pod oči, se ju pa da lepo zblendati in obstojni sta ves dan, brez da bi zlezli v gubo, izgubita pa malce intenzivnosti po več urah nošenja. Edina stvar, ki je moti, je, da senčili izgledata precej podobno, ko sta zblendani na očeh. 
Za blendanje ostrih linij nad očesno gubo sem uporabila enojno senčilo  v odtenku rožnata, ki je zelo slabo pigmentirano in se na očeh tudi zelo slabo vidi, kljub podlagi. Uporabno se mi zdi predvsem kot podlaga za druga senčila ali pa za blendanje. 
Nato sem nanesla Essencev eyeliner v odtenku in na koncu še maskaro Sexy Pulp Ultra Volume Black. Maskara me sploh ni navdušila. Sicer lepo loči trepalnice, ampak volumna jim pa ne da nič, kot lahko vidite na fotki. Ta maskara je primerna bolj za naraven videz, za nas, ki hočemo volumen, pa ne ravno.


Za senćenje lica sem uporabila puder za senčenje iz Sleek Face Form seta Fair, kot highlighter pa Essencev Gold Digger iz Metal Glam kolekcije. Rdečilo, ki sem ga uporabila, je v odtenku svetlo rožnata iz linije naravnih rdečil. Moram priznati, da me rdečilo na začetku ni prav nič navdušilo, ker je zelo slabo pigmentirano, ampak z Ecotools čopičem za nanos rdečila se ga da prav lepo nadgraditi, da daje lep naraven rožnat izgled. Je pa to edini čopič, s katerim mi je uspelo rdečilo nanesti, da se lepo vidi. Obstojnost je odvisna od raznih dejavnikov. Če ga nanesem samo preko tekoče podlage, izgine zelo hitro, po kakih štirih urah, če pa ga nanesem čez kombinacijo baza+podlaga+puder v prahu, pa lahko zdrži tudi po 8 ur. Vendar pa je na žalost odtenek primeren le za punce, ki so zelo svetle, nekako imam občutek, da se na puncah, ki imajo bolj zagorelo polt, ne bi prav lepo videl.
Od vseh Yves Rocher izdelkov pa me je najbolj navdušila šminka Gurmanska rdeča. Sicer je zelo slabo obstojna, ker na mojih ustnicah izgine že po dveh urah, tudi če ne jem in pijem zelo malo, ampak njena formula je odlična. Ima krasno kremasto teksturo, ki kar polzi po ustnicah in pigmentacija je odlična. Pa še zelo mi je všeč, kako mi odtenek pristaja. Se mi zdi, da je popolna kombinacija z duo senčilom peščena/jantar.


Izdelki, ki sem jih koristila pri tem makeupu/Products I used with this look:
*Obraz/Face
- Yves Rocher Perfect Primer
- Yves Rocher Youthful Glow Foundation 100 Beige
- Yves Rocher Transparence Rosee
- Catrice black kajal pencil
- Sleek Face Form Fair (contouring)
- Essence Gold Digger highlighter
- Yves Rocher blush

*Oči/Eyes
- Essence I Love Stage eyeshadow base
- Yves Rocher Rose the mat mono eyeshadow
- Yves Rocher Sand and Amber duo eyeshadow
- Alverde Vanille
- Essence Liquid Ink Eyeliner waterproof
- Yves Rocher Sexy Pulp Ultra Volume mascara
- Catrice eyebrow set (for brows)

*Ustnice/Lips
- Yves Rocher Rouge Gourmand


Ste že preizkusile Yves Rocher kozmetiko? Kako vam je všeč makeup, ki sem ga ustvarila z Yves Rocher izdelki? Hvala za pozornost!
*Izdelke sem prejela v oceno za iskreno mnenje.

28 komentarjev

  1. Čudovit look! Jaz imam tudi Gurmansko rdečo (sem jo dobila na eventu) in mi je čudovita! :) Pa Yves Rocher šminke (vsaj te Grand Rouge) mi tako lepo dišijo...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Šminka je res krasna, meni najljubša od vseh izdelkov. :D

      Izbriši
  2. Šminka <3 Super zgleda look kot celota, ampak še najbolj mi je pa všeč šminka :D Je že na moji WL :)

    OdgovoriIzbriši
  3. zelo lep makeup, ful ti paše :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo:) Odtenek šminke je super:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)I Jaz sem čisto zaljubljena v šminko. :D

      Izbriši
  5. me like it, ruž i rumenilo mi odlično izgledaju :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Šminka mi je ful všeč! In zelo lep makeup :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super MU. Eyeliner znaš res lepo nanesti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Se mi zdi, da sem sedaj že res izučena, hehe. :D

      Izbriši
  8. Krasen look, sploh senčke so mi zelo všeč :) Imam pa tudi jaz tole šminko, ampak na meni zdrži veliko dlje, tudi če jem in pijem. Zanimivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Meni pa res hitro izgine, pa sem jo večkrat nosila.

      Izbriši
  9. Nikoli ne probiram Yves Rocher make up izdelek, ampak izgleda dobro. MU je zelo lepo! :]

    (Oprostite, samo študiram slovensčino!)

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako mi se sviđaju oči, jednostavno a efektno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Vrlo prirodan i lijep make up, svidja mi se sto si napravila, rumenilo je njezno a bas mi se krasno cini

    OdgovoriIzbriši
  12. Classified Sites, Pakistani Classified Sites, USA Classifieds, Indian Classifieds, Entertainment Articles, Entertainment News, Entertainment Pictures, Bollywood, Hollywood and Lollywood Pictures and Videos, Entertainment Latest updates, Hot Entertainment News and Pictures Funny Entertainment Pictures, lol Pictures, Funny Pictures and Much More Fun Only on 1 Current Affairs Network
    hotcurrentaffairs.com

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3