365 Days Photo Challenge - Day 104 - 117

Day 104: Cloudy day.


Day 105: NOTD.


Day 106: Windy.


Day 107: Blossoming.


Day 108: Yellow fields.


Day 109: Easter eggs.


Day 110: Lilly of the walley.


Day 111: Fishtail braid day.


Day 112: Sun.


Day 113: New in (I joined Revolution too. :)).


Day 114: Pastel.


Day 115: FOTD.


Day 116: Swatching.


Day 117: Nature.


Thank you for watching!

10 komentarjev

  1. hihi, lih imam vrečko teh jajčk na sliki 114 (milka mini eggs?) poleg ko tole gledam ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, tole je pa perfekten tajming. :)

      Izbriši
  2. Jao sto da komentiram ima puno super stvari :D zuta polja, lilly of the valey, revolution, make up :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ko fotkam, se mi nekako zdi, da sem brez inspiracije, ampak ko uredim vse fotke, pa vidim, da niti ni tako slabo. :)

      Izbriši
  3. Vse fotke so nekako hude, ampak jaz sem se ustavila pri drugi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tale je meni tudi zelo pri srcu. :)

      Izbriši
  4. žuta polja sam i kod nas vidjela, ali nemam pojma što je to, prosvijetli me ;)
    sve mi se čini da ću se i ja morati priključiti djeci revolucije :D
    pletenica mi je super... ma sve su fotke odlične, da ne nabrajam pojedinačno ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je oljna repica. Baje se uporablja za gnojenje polj (polje eno leto počiva, ker ni pridelka gor).
      Hvala. :)

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3