Toaletka Lovely

Drage moje, danes en post za vas samo v slovenščini, in sicer vam predstavljam znamko LOVELY, za katero stoji prijazna Blanka, ki ustvarja prekrasne izdelke iz blaga. Blanka me je pred časom kontaktira in vprašala, če bi mi lahko poslala en izdelek v zameno za objavo na blogu. Ko sem pregledala njeno spletno stran in videla, kako krasne izdelke izdelujem, nisem mogla zavrniti. Izbrala sem črno toaletko in jo dobila lepo zapakirano v roza in bel črtast papir z vizitko spletne trgovine.


Vsi izdelki znamke Lovely - fini izdelki iz blaga so unikatni in ročno izdelani. Kot lahko preberemo na spletni strani Lovely Shop, izdelkov ne izdeluje Blanka sama, ampak ji pri tem pomaga cela družina. Izdelujejo različne vrste torbic, toaletke, mini toaletke, drobižnice, izdelke za dom, nakit in še marsikaj. Res vam svetujem, da pogledate njeno spletno stran, prepričana sem, da se boste zaljubile v kar nekaj izdekov.


Blankine torbice in toaletke so namenjene puncam in so zato seveda tudi zelo "dekliške", če se lahko tako izrazim. Veliko je cvetličnih vzorcev in tudi sovic, ki so že nekaj časa precej popularne, veliko toaletk pa je tudi obarvanih z roza barvo. Če me do sedaj kaj poznate, veste, da sem daleč od tega, da bi bila ljubiteljica roza barve, zato sva se z Blanko dogovorili, da mi pošlje črno toaletko z belimi pikami, čipko in rožico. Bila je ljubezen na prvi pogled, toaletka res izgleda prečudovito. Toaletka je sešita iz usnja, blaga, čipke in mi deluje zelo trpežna. Ker gre za manjšo toaletko, je primerna za shranjevanje drobiža, fotoaparata, telefona, meni pa se zdi odlična za shranjevanje raznega makeupa (balzami, šminke, korektor, ogledalo ...), ki jih nosim s sabo v torbici, ko grem kam, kjer vem, da bom popravljala makeup in ponavadi jih imam kar tako vržene v veliki torbici, potem pa jih ne morem najti, ko jih iščem. Tale toaletka je odlična za to, da dam vanjo vse potrebne izdelke in jih imam potem takoj pri roki. Žal pa v njo ne gre veliko izdelkov, tako da ponavadi s sabo nosim res tiste najbolj potrebne izdelke.


Znamko Lovely najdete na Facebook strani Lovely-fini izdelki iz blaga, spletno trgovino pa na www.lovelyshop.si. Blanka pa izdeluje izdelke tudi po naročilu. Sama že razmišljam o nakupu nove torbice, ker nujno rabim eno novo, saj so stare vse ponošene, in nova bo zagotovo iz Lovely trgovine, ker mi je zelo všeč kroj njenih črnih torbic. Pa še unikatno torbico bom imela. :)

Ste že slišale za znamko Lovely? Kaj menite o njenih izdelkih, so vam všeč ali ne? Hvala za pozornost!

17 komentarjev

  1. Oooo kok je lepa! Grem hitro prečekirat še ostale! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res imajo prečudovite izdelke. :)

      Izbriši
  2. Zelo lepa spletna stran in izdelki...

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem se zaljubila že v ene tri toaletke na njihovi strani :) prečudovite so :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res so super, jaz zdaj čakam prvo plačo, da si naročim torbico, ker res nujno rabim novo. :)

      Izbriši
  4. Nisem se slišala za Lovely, ampak že pridno čekiram spletno stran in je res zelo luškana :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res izdelujejo krasne stvari, jaz imam nagledano še eno torbico, ki bo zagotovo moja. :P

      Izbriši
  5. Prvič slišim, ampak so mi ekstremno všeč te toaletne torbice in tudi clutch torbe. Res lepo narejeno in odlična cena za nekaj kar je ročno narejeno:) Pohvalno:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, meni se zdijo cene tudi precej nizke, glede na to, da je vse ročno narejeno. So pa zelo kvalitetni izdelki. :D

      Izbriši
  6. Zelo lepa toaletka. V bistvu tako lepa, da sem že prefirbcala njihovo spletno stran in naročila eno zase. :P Zdaj pa poskušam ne razmišljat še o tistih vrečkah iz blaga in torbicah... Si naredila fajn reklamo. ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3