Review: Tedi Makeup Sponge

I know I'm a bit late with this review, but I just couldn't prepare myself to write a proper review in last few days. Today I decided to sit down and review a makeup sponge from Tedi on my blog. I have to mention first that this is my first makeup sponge aka "fake/dupe beauty blender", so I can't compare it with any other sponge. I found it in Tedi for 2€. They actually had two different makeup sponges, one pink and one blue. You know blue is more my color and I'd take blue, but pink one had more interesting shape to me, so I decided for pink one.


I use this sponge wet so that it doesn't soak up so many product (despite being wet it does soak little amount of foundation). When I wet it it doesn't extend a lot, only tiny bit. I squeeze water out of it and sponge is ready to use. I have to admit, I was worried at the beginning how this will work. I was afraid that the wetness of sponge will bother me, but it doesn't. I'm using liquid fundation and I don't even notice that the sponge is wet. And it applys foundation perfectly. My foundation probably never looked so good as it does now. It also takes me less time to apply foundation as with Body&Soul brush I used before I got this sponge. I love it, because now brush strokes aren't visible and the foundation doesn't emphasize my dry parts so much anymore (when I have any). I also applied Catrice camouflage cream and Essence concealer few times with it and it works great with both, because it blends them perfectly into skin.
I try to wash it after every usage, but for testing purposes I once washed it after four usages (I know this is bad because of bacteria, but it was only because of review purposes, otherwise I would wash it before). It took me quite some time to wash it, probably around a half an hour, because it soaked a bit more foundation during these four usages, but I managed to wash it all out. I also manage to remove most of foundation stain with soap, but it stayed a little stain on the tip of the sponge. I washed it many times and it's still looks good. It didn't fall apart or anything similar. It also didn't loose any color yet, but I'll see about that after longer usage.


For 2€ I'm pretty satisfied with this sponge. Unfortunately I can't compare it with any other because I don't own any, but I'd like to try Real Techniques Complexion sponge. I also probably forgot to mention something in this review, so if you have any questions, ask me in a comment below.

Do you like makeup sponges for applying foundation? Which one is your favourite? Thank you for reading!

18 komentarjev

  1. Jaz sem jih po moje že sto sprobala, razen originalenga Beauty Blenderja. Meni so res super za mojo suho kožo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, za suho kožo so super. Jaz bi RT probala, baje je še boljši kot original Beauty Blender.:)

      Izbriši
  2. super objava ! se že dolgo odpravljam kakšnega naročit, pa me je kr malo strah, ker nikoli nisem bla prepričana, kako bi to sploh delovalo :D hh

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Mene je bilo na začetku tudi strah, ampak se hitro navadiš in je super. Probaj tega it Tedija, ful je poceni in če ti ne bo všeč, boš vedela, da vsaj nisi zapravila premoženja na to gobico. :D

      Izbriši
  3. Meni so tele gobice super. Trenitno imam eno iz Mullerja (nima nobenega imena) in razmišljam da bi si vzela še eno od Real Tehniques ker pravijo da je še boljša od Beauty Blenderja. Jaz jo ponavadi potem ko jo umijem še malo poškropim s čistim alkoholom da me potem ne skrbi toliko glede bakterij in plesni.
    lp, Tjaša :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, jaz sem tudi slišala, da je RT boljša od Beauty Blenderja, zato me pa mika. :)Dobra ideja tole z alkoholom. :)

      Izbriši
  4. Jaz tudi imam to iz Tedija, ampak nekako ne znam delat z njo *shy*. Mi je s čopičem lažje...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj ni težko. Meni na začetku tudi ni šlo, pa sem se navadila. :)

      Izbriši
  5. Jaz bi tudi rabila eno gobico, sploh ker sem slišala da se potem ne pozna toliko suhih predelov po nanosu tekočega pudra, kar se mi s čopičem redno dogaja. Imam pa že dolgo na WL RT gobico, ampak ker je tale tvoja cenejša bi mogoče najprej njo sprobala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, meni tale sploh ne podarja suhih delov, tako da je odlična. RT imam jaz tudi na WL, ampak za začetek sem tole probala in za 2€ sploh ni slaba. :)

      Izbriši
  6. I have RT sponge and it's great but it also takes time to wash it. Hope you'll try it soon :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I hope so too, I heard that it's even better than original Beauty Blender. :)

      Izbriši
  7. jaz pa sploh ne znam uporabljat teh gobic :) hehe. sicer imam samo take navadne (ne take oblike kot je ta tvoja) ampak se mi zdi, da s prsti še najlepše nanesem podlago :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa saj ni težko, probaš par krat pa gre. Jaz prste uporabljam zjutraj pred službo, ker je najhitrejše, ampak ne izgleda tako lepo nanešeno kot s čopičem ali gobico. :)

      Izbriši
  8. Jaz sem si tudi kupila v Tediju tako gobico, zdaj me pa mika da bi preizkusila od RT ali pa od beauty blenderja joooj :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. So super, ne? Jaz bom zagotovo kupila RT, če ne prej, s prvo plačo, haha. :)

      Izbriši
    2. Ja res super :) Nekak sem bolj spretna z gobico kot s čopičem :))

      Izbriši
  9. Nemam nijednu od ovih loptica, ali sam probala koristit one spuzvaste trokute za nanosenje korektora i to mi je super, pogotovo za catriceov korektor koji je po sebi malo susi

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3