Ocena: Soraya World of Nature krema z arganovim oljem

Pred nekaj tedni me je kontaktirala predstavnica znamke Soraya pri nas in mi ponudila en izdelek v testiranje. Izbrala sem World of Nature kremo z arganovim oljem (http://goo.gl/xJVgwa) iz linije naravnih izdelkov, saj je namenjena vlaženju zlo suhe kože (kot sem že pred časom pisala, imam predvsem v zimskem času probleme s suho kožo). Soraya je poljska znamka, ki je bila včasih že prisotna pri nas, potem so jo umaknili, sedaj pa se je uvoznik za Sorayo odločil, da se spet vrne v Slovenijo.


Kaj pravi Soraya o tej kremi:
"Krema z bogatim arganovim oljem je namenjena regeneraciji suhe in zelo suhe kože. Zaradi bogate teksture in neverjetnih sestavin pa tudi:

  • izboljša elastičnost in regenerira kožo,
  • pomaga k bolj čvrsti koži in jo neverjetno globinsko vlaži,
  • dragocena naravna olja intenzivno obnavljajo tudi zelo suho in občutljivo kožo,
  • zaradi vsebnosti pantenola zmanjša simptome draženja in nudi koži udobje,
  • kožo gladi, hrani in vidno vlaži."


Krema je prišla zapakirana v kartonasto škatlico, na kateri so zapisani vsi podatki (tudi sestavine), sama steklenička pa je steklena. Ker gre za debelejše steklo, verjamem, da se ne bi razbila, če bi mi padla na tla (sem pač bolj nerodne narave). Ker krema ni zapakirana v tubi in je treba v pakiranje posegati s prsti, bo marsikoga to verjetno zmotilo iz higienskih vzrokov, ampak mene ne moti, ker jo vedno uporabljam v kopalnici in si pred uporabo operem roke. Krema ima zelo lahko teksturo in se hitro vpije. Na srečo ne gre za eno tistih močno odišavljenih krem, ampak ima zelo nežen in prijeten vonj. Nisem prepričana čisto, po čem diši, ampak zdi se mi, da po arganovem olju. Najprej sem kremo uporabljala kot dnevno, ampak mi ni bila všeč, ker se po mojem mnenju ni obnesla dobro kot podlaga za ličila. Če sem podlago nanašala s čopičem, je izgledalo, kot da imam na določenih delih obraza suhe lise. Nimam pojmam, v čem je bila fora, je pa bilo boljše, ko sem uporabila Tedijevo jajčasto gobico, ki sem jo zmočila, preden sem nanesla podlago. Ker mi je za dnevno nego bolj odgovarjala Mixa krema, sem začela Soraya kremo uporabljati kot nočno kremo. Kljub lahki teksturi se je odlično obnesla. Zjutraj sem se vedno zbudila z navlaženo kožo, ki ni bila zategnjena in me ni srbela. Že nekaj časa nazaj mi je zmanjkalo Mixa kreme, zato sem začela Sorayo uporabljati kot dnevno in nočno kremo. Žal je bila uporaba dvakrat na dan za mojo kožo preveč, saj so se mi začeli na čelu pojavljati majhni mozolji. Ker v svoji negi nisem spreminjala nič drugega, samo to kremo sem začela uporabljati dvakrat na dan, je pač verjetno to krivo (verjetno boste punce, ki se bolj razumete v sestavinem, bolj vedele, v čem je problem). Pred nekaj dnevi sem jo začela uporabljati spet samo enkrat na dan in mozoljčki so izginili. Tako da mi krema odgovarja, ampak samo, če jo uporabim enkrat na dan, najraje kot nočno kremo.

V steklenički je 50 ml kreme, stane pa 12,72 € na Sorayini spletni strani. Uporabljam jo že vsaj mesec in pol, če ne več, porabila pa je nisem še niti polovico, tako da je verjetno še ne bom porabila do konca naslednja dva ali tri mesece. Če zaključim, krema z arganovim oljem mi je všeč, ampak kot nočna nega, ne dnevna, saj mi ne ustreza kot podlaga za ličila, kožo pa krasno navlaži in tudi hitro se vpije.
Glede na to, da imajo na izbiro ogromno izdelkov za nego kože, predlagam, da preverite njihovo spletno stran, prisotni pa so tudi na Facebooku.

Ste že preizkusile izdelke znamke Soraya? Kakšni se vam zdijo? Hvala za pozornost!
*Izdelek sem dobila v oceno za iskreno mnenje.

2 komentarja

  1. Se mi zdi, da so se te naše znamkice malo zbudile in vedno več pošiljajo izdelke v testiranje, kar se meni sploh ne zdi tako slabo, razen če mi že vnaprej spišejo kaj moram napisati-haha.

    Drugače pa nisem še sprobala nič od te znamke, bi pa rada ker sem brala večinoma dobre ocene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se mi zdi, da zato, ker ljudje vedno bolj zaupajo blogerjem. Ok, takih ne maram, ki že vnaprej rečejo, kaj je treba napisati, bloger mora biti itak iskren in napisati svoje mnenje.

      Jaz sem brala tudi same pozirivne ocene, bom ziher še kaj probala. :)

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3