Empty #7

It's been few months since my last Empties post. Meanwhile I finished a lot of products and because the post would be just too long if I'd show them all together, I decided to divide it into two parts. Second part of Empties post will be on my blog next week. There will probably be one more empties post in April because in last three weeks since I took these photos I manage to finish enough products for another post.

Palmolive Naturals Feel Passionate shower gel
I took this one in DM when it was on sale, because it smelled nicely (like passion fruit). I liked it, beside nice scent it also didn't dry out my skin.
Repurchase: Maybe.

Balea Creme-Öl Dusch Peeling Indian Chai
This was a very gentle body peeling. I really really liked it and I regret I didn't buy a backup packaging. It had very sweet scent, but it didn't bother me. It actually reminded me on one products I had when I was junger. I don't remember anymore if it was a hand cream or body lotion but I liked the scent a lot. I didn't notice that it would dry my skin. The price was 1,45€. At the moment they have other scents.
Repurchase: Yes, if it would be still available.

Balea Shower Gel Hawaii Pineapple and Fiji Passionfruit
In summer I bought a whole bunch of Balea shower gels, which I love because these smell amazing. I was showering with summer scents a whole winter. My favourite was Hawaii Pineapple, because the scent of pineapple was just amazing.
Repurchase: Yes, but other scents, because these were LE.


Balea Raiser Gel
Since I discovered these I don't use any other raiser gels or foams anymore. For me these are the best. The regular gel (with aloe vera) was mentioned on my blog many times and I also tried new scent CCaribbeanDream (coconut scent). I do like coconut scent a lot. Here and there I like to try those gels with scents (many times they have LE gels), but my favourite is still the regular one. I said before that when I use these my skin isn't red or irritated after shaving.
Repurchase: Always.

Garnier Mineral Deodorant Action Control 48h Anti-perspirant
The funny thing with deodorants is that when I already think I found a deodorant that works great for me, it stops working. I hope that that situation won't happen with this Garnier deodorant, because I really like it. It doesn't leave white marks on my clothes, it keeps my armpits fresh for a longer time and the smell is also very nice.
Repurchase: Already did.


Prolab Shampoo Against Hair Loss
Few months ago I had huge problems with hair loss, so I ordered this shampoo. It took some time before it started to work, but when I finished it my problems with hair loss were gone. I so like this shampoo and if you want to know more about it, read my review HERE.
Repurchase: Probably.

Balea Vitamin Shampoo
This is my favourite shampoo at the moment. It doesn't dry my hair, it foams nicely, it cleans my hair great and the smell is just amazing. The price is also low, it costs less than 1€. It contains 500 ml so it lasts very long. I already finished two bottles.
Repurchase: Yes.


Schwarzkopf Gliss Total Repair Press-Repair-Conditioner
I spray this products on my wet hair (it can also be used on dry hair) and it makes them soft and shiny. It's also easier to comb my hair when I use this product. And it smells amazing.
Repurchase: Yes.

Schwarzkopf Gliss Hair Repair Conditioner
I bought this conditioner some time ago together with press-repair conditioner and shampoo. This conditioner didn't impress me at all. It's very liquidy and light and I had a feeling that it didn't do anything for my hair.
Repurchase: No.

Dove Hair Therapy With Argain Oil
This products was mentioned so many times on my blog and my regular readers already know that I adore it. It's just the best conditioner for dry hair.
Repurchase: Always.


Avon Advance Techniques Moroccan Argain Oil
Another hair product that really impressed me. I'm using it on my wet ends and it makes them softer and after they dry they are not fuzzy. It also smells nicely, although scent doesn't last long on hair. It's thicker oil, but it doesn't make my hair heavy. 
Repurchase: Yes.

Moroccanoil
I bought sample of Moroccanoil with one of Slovenian magazines, because people raved so much about it and I wanted to try it. I probably expected too much from it, because it left me disappointed. This product isn't special at all. I also didn't like the scent, to me it smelled strange. It did my hair shiny, but I noticed that my ends were more fuzzy as when I was using Avon oil. 
Repurchase: No.


Have you tried any of these products? What do you think about them? Thank you for reading!

26 komentarjev

  1. Ahhhhhhh Gliss leave in spray conditioner and Balea Vitamin Shampoo are my absolute hair favorites! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mine too. I'm always repurchasing them. :)

      Izbriši
  2. I love the scent of Gliss products, you should try the masks, they are thick consistency meaning a little goes a long way which never happens with drugstore masks. Very moisturising and amazing scent! I love the Avon dry oil as well, good product for a good price!
    p.s. I haven't done an empties post in so long I might have to copy the idea of groups of products otherwise the post will be huuuge!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I haven't try their mask, but I will now, thank you for recommendation. :)

      Izbriši
  3. Ah si lahko kar predstavljam kako je tisti Balea Pineapple gel dišal...Drugače pa komaj čakam, da porabim trenutni balzam za lase, da se vrnem k temu od Dove <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, jaz sem spet kupila nekaj drugega za probat, ampak Dove je the best. :)

      Izbriši
  4. Se strinjam glede olj. Od Avona mi je super, Moroccan me je pa zelo razočaral.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Glede na to, koliko so Moroccanoil hvalili, sem res pričakovala več.

      Izbriši
  5. Balea piling je top, škoda ki se ga ne dobi več. Garnier deodorant sem tudi sama vzela in je super! Glede Maroccanoila pa ne vem, jaz same slabe ocene berem, pa toliko reklame mu delajo. Nič boljše ni od Balea olja, no celo Balea mi je boljše!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res, meni je bil ful fajn. Jaz Baleinega olja nisem probala, ker mi je Avonovo odlično, sem pa slišala veliko pohval.

      Izbriši
  6. same dobre stvari. moram probat tale šampon z vitamini od balea. nujnooo. ga še nisem zasledila, moram it iskat. Te gele za britje od balea pa tudi jaz uporabljam zmeraj. najboljši. :3

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem navdušena nad tem šamponom, pa krasno diši. :) Baleini geli za britje so pa res top. :)

      Izbriši
  7. Tale Prolab Shampoo Against Hair Loss bo pa super za mojo mami. ji ga bom kupila pa poročam če bo tudi njen pomagal

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upam, da ji bo, bo pa verjetno trajalo kaka dva meseca, tri, da bo zaleč delovati, vsaj tako je bilo pri meni.

      Izbriši
  8. I ja također obožavam gliss kur regeneratore u spreju :) Puno lakše raščešljavam kosu uz njihovu pomoć :D

    OdgovoriIzbriši
  9. oo pridna si bila. zdaj še pa samo malo makeupa in bo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Makeupa sem tudi nekaj porabila, nekaj pa vrgla stran, ker je bilo staro, tako da se je kolekcija kar zmanjšala. :D

      Izbriši
  10. probala sam samo ova dva gliss regeneratora i oni su mi dobri, ovaj u spreju je super stvar, trenutno imam iz te linije onog u pjeni, al on je nesto losiji

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz nad temi regeneratorji v peni nisem preveč navdušena, raje imam spreje. :D

      Izbriši
  11. Odlican empties post - bas si dosta proizvoda istrosila. Svaka cast! :D
    Nevjerovatno za Moroccanoil. Mozda je light verzija bolja? Za tu cijenu, bolje bi joj bilo :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, pride še več. :)
      Nimam pojma, ampak glede na to, koliko ga hvalijo, bi pričakovala dosti dosti več od njega.

      Izbriši
  12. jaz sem tudi imela tale dva Baleina gela za tuširanje in sta dišala res odlično. :) majo pa zdaj že 3 nove limited edition vonje, samo ko sem jih jaz iskala, so bli vsi razprodani, razen enega vonja. :)
    tile Baleini geli za britje so tudi super, meni je tale drugi (LE) najnajnajljubši, ker res diši božansko, me spominja na poletje.<3 nasplošno se mi zdi, da so Baleini izdelki zelo dobri pa še cena je prijetna. :D

    pa tale Dove balzam za lase sem pkupila nekaj časa nazaj, ravno zato, ker sem videla, da je tebi tako všeč in moram rečti, da sem NAVDUŠENA! :)) tak da ti hvala. :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem se zadnjič namerno izognila DM-u, da ne bi spet vseh tušev pokupila, ampak sem ziher, da bodo spet vsi pristali v košarici. :)

      Jej, super, da ti je všeč. :D

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3