365 Days Photo Challenge - Day 55-68

Hi, everyone! After two weeks I'm back with new 365 days photo challenge post. Last week I didn't had enough time to choose, edit and post photos, so today I'm posting last two weeks together.

Day 55: Flowers.


Day 56: Writing down ideas for future posts.


Day 57: Sun in the water.


Day 58: Fountain (which doesn't work, yet).


Day 59: Visited library.


Day 60: Old one died, so I had to get new one.


Day 61: Bridge.


Day 63: Waiting for a train.


Day 64: Reading Inferno.


Day 65: Washing all my brushes.


Day 66: I.


Day 67: Trees.


Day 68: Blossoming.


You probably noticed that there is one day missing. This Monday I actually forgot to take photo. I knew what I want to photograph, but I was preparing my degree presentation and I obviously forgot to take photo, which I realized next day in Ljubljana after my degree presentation, when I was thinking what to photograph next. Because I really enjoy this challenge I decided to continue with it, alhough I forgot to take one photo of the day. It's actually pretty fun, although I sometimes run out of inspiration, but I'm hoping to get better photo skills with this challenge, so I will do it until the end of the year (I hope I won't be so busy again that I'll forgot to take another photo of the day). Thank you for reading!

19 komentarjev

  1. wow, ful lepe slikce :) všeč so mi tvoje ideje za blog - se že veselim branja novih objav :))

    OdgovoriIzbriši
  2. yay for how to apply eyeliner hahha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, saj zaradi tebe bo ta post. Upam, da mi uspe poslikati tutorial, sem ga že trikrat, pa je bil vedno fail. :P

      Izbriši
  3. yuhu za nove poste in slikice :D komaj čakam na makeup routine in sleek paletke :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo pisavo imaš... In tale planček z idajami za blog je res dober. Zanimivo, da se ga potem držiš.. :P
    In če ena slikica manjka to nič ni. Se zgodi :P Pri meni bi jih še več manjkalo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Se ga trudim, čeprav sedaj je pomanjkanje časa. :)

      Izbriši
  5. Tudi meni je všeč tvoja pisava, pa slika 57 je čudovita! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful pics! Love the flowers :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlicne su ti fotografije. :) Cvece je divno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Fotke so vseeno lepe in lepo je da slikaš take vsakdanje stvari katere se jaz ne bi nikoli spomnila poslikat (železniško postajo ali mokre čopiče naprimer ;))
    Pa čestitke za diplomo, mene še čaka to mukotrpno delo ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drugega kot vsakdanje stvar večinoma ne morem slikati, ke se mi nič pametnega ne dogaja pa moja glava glede fot. motivov ni tako bogata kot od marsikaterega fotografa. :)

      Izbriši
  9. krasne fotke... vidim da si puna ideja za nove postove ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ful, zdaj samo rabim čas za realizacijo. :)

      Izbriši
  10. 56 i 58 su mi favoriti tjedna :D a to do lista za blog je super, moja je zasad samo mentalna, ali bi trebala krenut zapisivat, vise ne znam sto mi sve treba doc na red

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3