365 Days Photo Challenge - Day 69-75

Day 69: Clouds.


Day 70: Flock of birds.


Day 71: Enjoying outside in the sun.


Day 72:  Pinecone.


Day 73: Blossoms.


Day 74: Strawberries.


Day 75: Daffodils.


Thank you for watching!

6 komentarjev

  1. Naše narcise še pa ne cvetijo, čudno :) Super mi je tale photo challenge, vse pohvale, da še vztrajaš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj naše tudi ne, te so od sosedov. Drugače že skoraj po celi vasi cvetijo, naše so nekam pozne. :)
      Ponavadi sem taka oseba, da hitro obupa, zato sem se tudi odločila za tale projekt, da vidim, kako dolgo lahko vztrajam. Jaz upam, da do konca.

      Izbriši
  2. Lepa si na slikci :) Pa ne vem a mi samo izgleda, al maš nov fotoaparat? Nekak so mi slike mal drugačne :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Ne, isti je. Mah, mam čisto navaden mali fotoaparat, ki mi povzroča toliko preglavic. So pa fotke verjetno boljše, ker so narejene zunaj, noter mi ne dela ravno lepih fotk. :D

      Izbriši
  3. Beautiful! We don't have blossoms on the trees yet :/

    OdgovoriIzbriši
  4. A sto uzivaj na 71. :D samo ti tako nastavi

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3