Monday Palette Review: Parisax Bleu Nuage

Po dolgem času sem spet nazaj s serijo postov Monday Palette Review. Tokrat ocenjujem paleto petih senčil Parisax Bleu Nuage. Paleto sem prejela od spletne trgovine Click2Chic.

After a long time I'm back with Monday Palette Review series. Today I'm reviewing a Parisax Bleu Nuage palette which I got from Click2Chic store. 


Pakiranje palete je plastično s prozornim pokrovom. Zraven dobite tudi aplikator za nanos senčil, ampak jaz ga ne uporabljam (je pa fajn za gradient pri nail artu). V paleti je 5 različnih "modrih" odtenkov senčil - dve svetli modri, dve sivo-modri in zadnja črna. Senčila so šimrasta, črno pa vsebuje še holografske bleščice.

The palette comes in a plastic packaging with transparent lid. It also has a duo sponge applicator, but I don't use it because I prefer using brushes. The palette is blue toned - it has 2 bright blue shades, 2 greyish blue shades and one black shade. Eyeshadows are shimmery and black one also has holographiv glitter in it.


Pigmentacija senčil je dobra in tudi tekstura je svilnata, razen črne, ki deluje malce kredasto. Problem je nastal, ko sem senčila nanesla na veke, kajti po blendanju so izgledala precej podobna, če ne celo ista (kot lahko vidite na spodnji fotku MU-ja, pri katerem sem uporabila čisto vseh 5 odtenkov). Pri nanosu na veke se lahko zgodi, da senčila padejo na obraz. Obstojnost je nekaj srednjega, po kakih 7-8 urah na vekah so začela bledeti. Probleme sem imela tudi z nabiranjem v gubo. Najprej sem mislila, da se senčila ne ujemajo dobro z mojo Essence podlago, ampak sem jih pozneje preizkusila čez druge podlage (tudi brez) in je bila zgodba ista. Kot podlaga za ta senčila se je najbolje obnesel NYX svinčnik v odtenku Milk, in sicer zato, ker so prišli odtenki čez belo najbolj do izraza in tudi razlika med njimi je bila najbolj vidna.

The pigmentation of eyeshadows is good and they have silky texture, except black one which is a bit chalky. They also blend nicely, but after they are blended they look so similar on eyes (you can see that on last photo in this post). They also fall out while applying. They didn't last very long on my eyes, after like 7 or 8 hours they started to fade away and I also had huge problems with creasing. First I though that the problem is in my eyeshadow base, but then I tried them with other bases (and without) as well and the result was the same. After few hours they started creasing. They looked the best over NYX Milk pencil, because over white they didn't look so similar. 


Tule sem kot podlago za makeup uporabila Essence I Love Stage podlago, ker sem želela pokazati, kako podobno senčila izledajo, ko so zblendana na vekah. Sicer se ne spomnim več točno, kje sem uporabila katero senčilo, mislim, da senčili 2 in 3 na vekah, 1 v notranjem kotičku, 4 v očesni gubi, 5 v zunanjem V delu in senčilo 3 na spodnji veki (vsaj tako sem vedno delala looke s to paleto).

As an eyeshadow base with this look I used Essence I Love Stage base. I used all 5 shades and as you can see they look very similar. I don't remember exactly what I use where, but usually I did the look with this palette using shades 2 and 3 on my lid, 4 in crease, 1 in inner corner, 5 in outer V and 3 on lower lashline. I guess I did the same here.


Paleta Parisax Bleu Nauge je na voljo v spletni trgovini Click2Chic za 9,94 €, ampak po mojem mnenju ni vredna denarja. Sama sicer obožujem modre odtenke, ampak tile me niso prepričali, ker imajo preveč sive v sebi in ko so senčila zblendana, izgledajo preveč podobna, pa tudi nad nabiranjem v gubo in dokaj hitrim bledenjem z veke nisem navdušena.

Parisax Blue Nauge palette is available in Click2Chic store for 9,94 €, but I think it's not worth the money. Eyeshadows look just too similar on eyes, they crease and fade away quickly. 

Ste preizkusile Parisax senčila? Kaj menite o tej paleti? Hvala za pozornost.
Have you try Parisax eyeshadows before? What do you think of this palette? Thank you for reading! 

*This product was send to me for review.

10 komentarjev

  1. Uf, jaz bi skakala do stropa, če bi na meni kaj zdržalo 7-8 ur s primerjem brez nabiranja v gubo :D Paleta pa res deluje predraga za to, kar dobiš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na meni so senčila z bazo res obstojna, Sleek/Inglot tudi po 12h.
      Mene res ni navdušila.

      Izbriši
  2. Škoda da zgledajo tako podobne na vekah. Sicer pa je to da uporabljaš aplikator za nail art super domislica :) Jaz nikoli nisem vedela kaj naj z njimi pa se mi samo nabirajo v toaletni torbici. Bom definitivno poskusila :)
    lp, Tjaša

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, res je škoda. Pa da ni kake mornarsko ali nebesno modre zraven.
      Ja, te aplikatorje lahko uporabiš za nail art, preden jih vržeš stran, so tako lahko koristni. :)

      Izbriši
  3. Ti si to dobro izvukla, ali ne sviđaju mi se...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zame tudi žal ni ena dobrih palet. :/

      Izbriši
  4. ja se odvikoh u zadnje vrijeme od plave na ocima, trebala bi opet malo probat, nije losa paletica

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je iskrenost, super objava. :)

    www.agneskrown.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3