365 Days Photo Challenge - Day 41-47


Day 41: Big Kinder egg.


Day 42: Baking cake.


Day 43: A walk on the bank of river. The water was really high, because it rained a lot few days before.


Day 44: Sunny selfie.


Day 45: Dinner at Chinese restaurant.


Day 46: Snowdrops.


Day 47: Ris.


Thank you for reading!

18 komentarjev

  1. What's in the kinder egg? Anything fun?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Not really. A rabbit on an elefant. It's a Safari theme. :)

      Izbriši
  2. Kosa ti je mrak, a ti uvijek u bojama i vesela! Like.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Ja, jaz ful obožujem barve. :D

      Izbriši
  3. Tole veliko kinder jajčko sem pa tud sama pred kratkim dobila, adijo kako je nasitna :D Pa Sunny Selfie je super, me navdaja z upanjem na pomlad :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, ful. Že polovica jajčke je preveč za pojesti. :)
      Jaz sem se včeraj tudi počutila kot da bo pomlad, danes pa spet dež. :/

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Ne še. Naslednji mesec bom verjetno vzela nov telefon in takrat so ga bom, upam, končno ustvarila. :)

      Izbriši
  5. Jao koliko kinder jaje :D i da sava je ogromna, valjda nece ovdje bit poplava, vec je zeznuto stanje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je veliko. In nasitno. :P
      Sem videla po poročilih, res je katastrofa, upam, da se kmalu umiri, čeprav glede na vremenske napovedi naj bi bil v naslednjih dneh spet dež. :(

      Izbriši
  6. lovely pics!!! :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Sunny selfie s tem makeupom je čudovita *.*
    Pa ful mi je všeč glava bloga, (okvir in ustnice) :) si sama ustvarila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Ja, v programu PicMonkey. Tam so že vsi simboli na voljo. :)

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3