365 Days Photo Challenge - Day 27-33

New post with 365 days photo challenge is here. This week more beauty related but I hope you'll like it.

Day 27: Neon NOTD and Black Cherry candle.


Day 28: New in.


Day 29:  Ris in winter wonderland.


Day 30: Preparing a blog sale.


Day 31: Selfie.


Day 32: Thoughtful.


Day 33: Icicle candles.


Thank you for watching!

25 komentarjev

  1. Lepe slike :) Kako se ti zdi ta alverde eyeliner? Sem si ga kupla kak mesec nazaj pa ga skoraj nič ne uporabljam kr mi ni všeč, nekak mi ne gre naredit lepe črte z njim ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Ni me ravno navdušil, ful so me pekle oči, ko sem ga nanesla, pa zelo težaven je za odstranjevanje. Drugače se mi je pa zdelo, da se lepo nanaša.

      Izbriši
  2. Neon NOTD i selfie posebno lajkam :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Neon NOTD i selfie posebno lajkam :)

    OdgovoriIzbriši
  4. That manicure is just adorable! I love it!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo kako zelo ti paše tista šminkica, uff!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita manikura, pa koliko lakov imaš :O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Ti so za prodajo, potem res boljše, da ne vidiš moje prave zbirke. :P

      Izbriši
  7. fajn slikce :) pa black cherry je ta mesec znižana :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Love the manicure in the first pic!! <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlicne fotografije! Nail art na prvoj slici je divan! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Najvise mi se svidjaju sige i manikura :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3