Stargazer Chrome 232 and 237

Živjo, punce! Kot ste morda prebrale prejšnji teden na blogu, sem ostala brez prenosnega diska, na katerem sem imela shranjene vse fotke za blog (sem ga dala eneu računalničarju, ki pa ga ni hotel odpreti, ker je pod garancijo, tako da ga jutri nesem k drugemu, upam, da bo ta pogledal, kaj je narobe, ker bi res rada rešila podatke, sploh ker imam še druge stvari gor, ne samo za blog), ampak pred kako uro sem ugotovila, da imam nekaj fotk tudi na Dropboxu. Nekako mi je uspelo povezati fotoaparat z Dropboxom, tako da ko ga priključim na računalnik, se mi avtomatsko poveže z Dropboxom, ki začne shranjevati fotke. Sicer fotk ne shranjujem v celoti tja, ker nimam dovolj prostora, ampak tiste, ki mi jih prenese (dokler mi uspe odpreti vse mape in dati fotke kopirat), se mi shranijo na Dropboxu in na srečo sem našla ohranjene fotke Stargazer lakov, ki jih danes predstavljam v tem postu.

Hi, everyone! I told you last week, that my portable disk died and I lost all photos for blog, but I discovered today, that I have few photos for blog on my Dropbox. When I connect my camera with computer, it starts downloading photos on  Dropbox, but I don't save all my photos there, because I don't have enough space. Usually, until I open all folders on computer and start copy photos from camera on computer, it downloads few photos and those I found today. I had swatches of Stargazer polishes there and because I know, some of you wanted to see swatches, here they are today.

Ok, dovolj o mojih težavah, gremo na lake. Stargazer lake sem prvič opazila pri nas v Tuš drogeriji. Takrat so bili na voljo samo še neonski odtenki, potem pa so me kontaktirali s spletne trgovine bodiženska.si, kjer so imeli na voljo tudi Chrome kolekcijo. Takoj sem se odločila za srebrnega 232, ker sem si tak lak že dolgo želela, pozneje pa sem ugotovila, da so ti laki na voljo tudi v naši Tuš drogeriji, kjer sem vzela že zlatega 237. Moram pa priznati, da me je nakup v Tuš drogeriji razočaral, ker ko sem prišla domov, je bila steklenička vsa popacana. Sicer sama ne podpiram odpiranja lakov v trgovinah, ampak očitno me bo enkrat moralo izučiti. Je pa v Tuš drogeriji drugače, kar se tiče Stargazer lakov in ostalih znamk, ker Stargazer laki niso zloženi po vrsti, ampak so naključno razvrščeni po košarici, tako da je čisto možno, da je bila podobna zgodba z več stekleničkami. Kar se tega tiče, se mi nakup v spletni trgovini zdi bolj varen.

Stargazer 232 was send to me for review from online store bodiženska.si and Stargazer 237 I bought in Tuš drugstore. Well, I wasn't the most satisfied with my purchase there, because when I came at home and open a bottle, it was all messy, because someone else already open it in the store and I was so mad because of that, but I didn't want to complicate, so I just cleaned it and it was ready for usage.

Spet sem se zagovorila. Pojdimo torej na lake in poglejmo, kaj menim o obeh odtenkih. Pa prosim, ignorirajte moj odsev v steklenički. Stekleničke so srebrne in kot ogledalo, žal pa sama nisem tako dobra v urejanju, da bi znala to odstraniti.

Let's see, how they look on nails. Sorry for my relfection in a bottle, but I'm not that good at Photoshop and I don't know, how to do, that reflection is gone, but writing is still there, so you'll have to bear with me and these photos.


Stargazer Chrome 232 je srebrn odtenek s pravim kovinskim videzom, ko se posuši, in čisto sem navdušena nad njim. Ima malce gostejšo formulo, zato je treba biti pazljivejši pri nanosu. Zelo dobro je pigmentiran in je prekriven že v enem sloju, ampak jaz sem navajena na 2, zato sem tudi tu nanesla 2 sloja. Malce me moti, da se včasih vidijo črte od čopiča, ker mi je zelo všeč kovinski finiš, ampak to se da odpraviti s pazljivejšim nanosom. Suši se dokaj hitro, čeprav za tiste, ki uporabljate hitrosušeči nadlak, ne dovolj hitro, ker bo trajalo več časa, preden boste lahko kaj počele (razen če nanesete nadlak čez, ampak meni je lepši brez).

Stargazer Chrome 232 is a silver chrome shade and I love it, I wanted that kind of polish for a very long time. It has a bit thicker formula, so you have to be more careful with application. That also means, that it's great pigmented and opaque after one coat, but I applied two like always. The only thing, that bothers me, is that brush strokes are still visible on nails, but that can be settled with very careful application. I have to say, I adore this chrome look on my nails. It drys quite quickly, but still not as quickly as if you would use fast drying top coat, so you'll have to wait longer, before you'll do anything with your hands (except if you use TC, but I prefer it without it).


Stargazer Chrome 237 je rumeno-zlat odtenek, ki pa je malenkost manj pigmentiran kot 232, vendar pa vseeno dovolj, da se da štempljati z njim. Drugače pa je podoben zgornjemu, posuši se dokaj hitro, odtisi čopiča so lahko vidni, zato je treba biti pazljivejši pri nanosu, nanesla sem ga pa prav tako v dveh slojih. Me pa ta odtenek ni navdušil tako kot srebrn, predvsem ne zato, ker sem pričakovala bolj rjavo-zlat odtenek in ne tako rumeno-zlatega. Tega laka samostojno ne bi nosila, bo pa prišel prav za nail art in za štempljanje.

Stargazer Chrome 237 is a yellow-golden shade, which is a bit less pigmented as 232, but still enough pigmented for stamping. Its formula it's very similar to the silver one (drying time, application, brush strokes). I applied it in 2 coats. I have to admit, I don't like this shade very much, because I expected more brownish-golden shade and not so yellow one. I wouldn't wear it alone, but it'll be useful for nail art or stamping.


Čopič ni nič posebnega, normalen okrogel, ne prevelik, ne premajhen in omogoča lep nanos.

The brush isn't anything special, is a normal rounded brush as many polishes have it and the application is easy with it.


 Oba laka sta odlična tudi za štempljanje. Nisem delala swatcha na list papirja, ampak sem se odločila, da ju pokažem kar v akciji. Manikuri sta božični in ste obe že videli na blogu. Pri prvi sem uporabila oba laka za štempljanje, pri drugi pa samo srebrnega.

Both are great for stamping. Both manicures I already showed you before on my blog, they're more Christmas-y themed, but here you can see, how great they work for stamping.


Stargazer laki vsebujejo 14 ml, pri nas pa so na voljo v spletni trgovini bodiženska.si in Tuš drogeriji. Odtenkov je 6, pogledate si jih lahko tule. Spletna cena je 4,36 €, v Tuš drogeriji pa stanejo 3,99 €. Zelo sem zadovoljna s srebrnim lakom, pa ne zato, ker sem ga dobila v oceno, ker če bi ga v Tuš drogeriji videla pred to ponudbo s spletne strani, bi ga takoj kupila, ampak zato, ker sem si pravi srebrni lak s kovinskim videzom že zelo dolgo želela. Ostali srebrni laki, ki jih imam (Flormar, Depend), imajo bolj metalik finiš in črte čopiča so bolj vidne. Z zlatim sem malo manj zadovoljna, predvsem zato, ker je za moj okus preveč rumen. Me pa mikata še oba modra, a se bojim, da bi si bila preveč podobna, zato se še odločam, kateri odtenek bo pristal pri meni. Tako da, punce, če iščete lake s kovinskim izgledom ali pa dobre lake za štempljanje, priporočam Stargazer Chrome kolekcijo. Npr. pink odtenek si lahko pogledate pri Ini (Hysteria of Decay) tule.

Stargazer Chrome polishes are in a round silver bottle and contain 14 ml of polish. They're good pigmented, so they're great for stamping. I specially like 232, because I wanted a silver chrome polish for a very long time, but I don't like 237 very much, because it's too yellow for my taste. I want both blue chrome shades as well, but I'm afraid, they will look too similar, so I'm still deciding, which one to take. If you're searching for polishes with a chrome finish or good polishes for stamping, I recommend you these. You can find more information on Stargazer page. You can see the pink chrome shade in actionon Ina's blog (Hysteria of Decay) here.

Ste že preizkusile Stargazer Chrome lake? Kaj menite o njih? Hvala za pozornost!
Have you tried Stargazer Chrome polishes before? What do you think about them? Thank you for reading!

*Some products were sent to me for review.

20 komentarjev

  1. Srebrn mi je ful lep, zlat mi je preveč rumen. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. baš su lijepi lakovi, ali zlatni je malo previše žut <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidim, da se kar strinjamo glede zlatega. :)

      Izbriši
  3. Jaz sem ravno včeraj odkrila te lakce v naši tuš drogeriji,pa sem si hotela vzeti srebrnega,ker vem,da sem ga že pri eni blogerki odkrila pa mi je fuul lep. a so bli še samo zlati in modri.:(

    Drugače pa super swatchi! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj verjetno spet pridejo na zalogo, če ne, pa so na spletni strani bodiženska.si ziher na voljo. Je pa srebrn res najlepši. :)
      Hvala. :D

      Izbriši
  4. Sorry for your hard disk. :( I lost all my pics and data a few years ago when the hard disk of my laptop died and I still suffer when I think at all the things I lost.
    Anyway, I have both 232 and 237. I love 232 even if it's a pain to apply, but I don't like that much 237 for your same reason.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. It's actually my portable disk and maybe only casing died, which means, data is safed, but if a whole disk died, they can't do anything, because only one company is saving data and they are very expensive. :/
      I agree, you have to be very careful with applying 232 because of it's formula, it's not one of the easiest polishes to apply, and for 237 I think we all have the same opinion. :)

      Izbriši
  5. Srebrn je zakon. Sem ga imela zadnjič v rokah v Tuševi drogeriji ampak je bila trgovka na blagajni tako ZELO počasna, da sem ga odložila nazaj na poličko in odkorakala iz trgovine...no sedaj mi je pa žal :/ Upam, da me še kak počaka do drugega tedna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj po moje te počaka, če ne, pa ga bodo ziher naročili zraven, tako da brez skrbi, da bi ostala brez.:)

      Izbriši
  6. Mrzim kad diskovi umiru :( ja se nekako nadam da ovaj moj prijenosni nece sve mi je na njemu. a od lakova srebrni mi se vise svidja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz tudi. Včeraj mi je rekel, da je mogoče šlo samo ohišje, tako da potem bo vse rešenp. ;)
      Srebrn je res krasen. :)

      Izbriši
  7. My nails have these vertical lines throughout the entire length and it seems that I got those from my mom. This is relevant because I love metallic nail polishes and these you have are lovely but they make those lines extra noticeable. Guess I just need to step away from the metallics on my nails, huh? :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yes, chrome polishes are like that, they made every mistake on nail visible.
      But anyway, I think, that if you like metallic polishes, you should wear them.:)

      Izbriši
    2. I have the same problems ... So I started using OPI base and top coat. My nails are flawless now. Without any vertical lines:D

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3