Review and Swatches: Models Own Colour Lip-Stix Purple Pleasure

Živjo, punce. Danes vam predstavljam Models Own Colour Lip-Stix v odtenku Purple Pleasure. Odtenek sem prejela od spletne trgovine Click2Chic v oceno. Ne vem, zakaj sem pričakovala, da bo ta svinčnik podoben Catrice svinčnikom, ker pri Models Own gre v bistvu za šminko v svinčniku (dosti bolj pigmentiran in mat izdelek).

Hello, everyone! Today I'm reviewing Models Own Colour Lip-Stix in shade Purple Pleasure. I received this product some time ago from Click2Chic online store. This is not like most chubby sticks that are glossy and moisturizing (like Catrice), because here it goes more for a matt creamy lip product.


Colour Lip-Stix ima plastično embalažo v odtenku svinčnika in prozoren pokrov. To ni svinčnik, ki bi ga bilo treba šiliti, ampak se ga preprosto odvije spodaj. Svinčnik ni prevelik, zato se mi zdi priročen za v torbico. Vsebuje 3,5 g izdelka, vendar se ga porablja zelo malo, tako da bo trajal kar nekaj časa. Izdelek je odišavljen. Sicer ne morem točno določiti, po čem naj bi dišal, ampak mi ni najbolj prijeten vonj, vendar pa na srečo po nanosu na ustnice izgine, tako da me to niti ne moti tako zelo.

Colour Lip-Stix has a plastic packaging with a plastic lid and it has a twist up system, so you don't need to sharpen it. It's not very big and I think it's great for wearing it in purse. It contains 3,5 g of product. This lip-stix has a strange scent. I can't really say on what reminds me, but it's not very pleasant. Luckily it dissapears when you apply product on lips.


Purple Pleasure je vijolično-roza mat kremast odtenek z modrim podtonom. Na ustnicah izgleda drugače kot v pakiranju. Priznam, da mi je v pakiranju deloval kot zelo nosljiv odtenek, ampak na meni mi ni prav nič všeč. Nek čuden videz mi daje in tudi fant je rekel, da mi ne pristaja (pa drugače so mu všeč barvne šminke na meni). Mi je pa drugače formula tega svinčnika zelo všeč. Izdelek je zelo kremast in pigmentiran, nanos na ustnice pa je zelo preprost. Zdrži nekje 2-3 ure, potem pa začne bledeti in pusti rahel neenakomeren stain, ki od daleč prav fajn izgleda (kot da so ustnice rahlo roza obarvane), ampak od blizu se vidi, da je samo tu in tam ostal na ustnicah. Posuši se mat, vendar pa ne daje občutka suhih ustnic, čeprav vlažilen pa tudi ravno ni. Če boste jedle in pile s tem izdelkom, se bo prenašal na korazec in pribor.

Purple Pleasure is such an interesting shade - it's a pinkish-purle shade with blue undertone. It drys matt and it has very creamy formula. On lips it doesn't look exactly as it does in the packaging. I though it will be very wearable shade when I received this products, but unfortunatelly it doesn't look good on me. Which is bad because I really like its formula. It's very pigmented, creamy and it applys very easy. On me it lasted around 2-3 hours. After that time it leaves stain on lips, but it's not an even stain. From far it looks like I have nice rosy shade on my lips, but from close it's visible that it stayed only on certain parts of lips. It doesn't dry my lips, but then again it doesn't feel very moisturizing on lips either. If you're going to eat and drink with this products on, it'll transfer on a glass and everything else.


Kot sem rekla, sama formula tega izdelka mi je zelo všeč pa tudi zaradi oblike svinčnika je preprost ta uporabo, ampak žal mi odtenek ni všeč, ker se mi zdi, da mi ne pristaja. Do sedaj sem ga zaradi testiranja nekajkrat nosila, ampak mislim, da bo odslej precej sameval v predalu s šminkami. Na Click2Chic je na voljo 8 odtenkov za ceno 5,95 € in kar nekaj odtenkov je posebej luštnih (Ravishing Red, Coral Kiss, Raspberry Cool).

As I said, I really like the formula of this product and because it's in the shape of pencil it's very easy to use, but I don't like the shade. It just doesn't look good on me. On Click2Chic there are available 8 shade for 5,95 € and some of them catched my eye (Ravishing Red, Coral Kiss, Raspberry Cool) so in the future can happen that I'll try more of these. 

Ste že preizkusile Models Own Colour Lip-Stix izdelke? Kakšen se vam zdi ta odtenek, bi vam pristajal ali ne? Hvala za pozornost!
Have you try Models Own Colour Lip-Stix products? What do you think about Purple Pleasure, do you think it'll look good on you? Thank you for reading! 

*Izdelek mi je bil poslan v oceno./I got this product for a review.

19 komentarjev

  1. Tudi sama imam enega od teh svinčnikov, pa mi ni preveč pri srcu. Prva stvar, ki me je zmotila, da ni takega odtenka, kot nakazuje embalaža. Drugo pa, da na ustnicah ni preveč obstojen...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A tvoj je tudi drugačen v embalaži kot na ustnicah? Sem upala, da je samo tale ...
      Mene sicer slaba obstojnost nikoli ne moti, dokler mi izdelek ne izsušuje ustnic, ker vsake toliko (na uro, uro pa pol) ponovno nanesem izdelek na ustnice, tudi če je zelo obstojen (razen ko testiram obstojnost).

      Izbriši
    2. Ubistvu so mi narobni odtenek poslali, samo sem prepozno ugotovila... potem sem bila pa še toliko bolj razočarana tudi nad drugim odtenkom, ki ni ustrezal ne embalaži, ne meni...

      Izbriši
    3. To pa je potem res škoda. Bi jim poslala sporočilo, da so ti poslali napačnega in naj pošljejo pravega, saj je bila njihova krivda. Potem pa nič čudnega, da te je izdelek tako razočaral.

      Izbriši
  2. Wow, kakšna razlika v barvi! Sem pričakovala čisto drugačen odtenek. Tale se mi še posebej zdi zelo nenosljiv na večini punc... Na meni vem, da bi izgledal obupno. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, ful je razlika. Jaz sem tudi mislila, da bo čisto drugače izgledal na ustnicah, ker v embalaži je res odtenek. Ful je tak čuden odtenek, verjetno zaradi modrega podtona. :/

      Izbriši
  3. Škoda da ni tak odtenek kot izgleda v embalaži, ker tisti izgleda super...tega pa tudi sama verjetno ne bi kaj preveč nosila..Razen če poskusiš kombinirat s kakšnim drugim odtenkom na vrh, da malo umiriš oz. spremeniš odtenek :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, jaz sem tudi mislila, da bo fajn, potem pa šok, ko sem ga dala na ustnice.
      Mislim, da bi bila kombinacija z drugim odtenkom edina rešitev za nosljivost tega izdelka.

      Izbriši
  4. I really like the colour on your lips, seems like such a lovely shade to me, but it's true that the colour looks different than I'd expect from the package :D tricky one! :D And such a pitty it doesn't fit you =/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Really? Than great. It's really a tricky shade and it looks horrible on me.:/

      Izbriši
  5. Ko si ta odtenek predstavljam na sebi padem v smeh :D haha

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je všeč odtenek ampak pomoje ga tudi ne bi nosila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zame je popolnoma nenosljiv, ker na meni ne izgleda prav nič fajn.

      Izbriši
  7. Baca na ljubicasto :D i super izgleda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj je tak vijolično-pink odtenek. Bi ga nosila?

      Izbriši
    2. Glede na to, da ga jaz ne bom več nosila, ti ga lahko podarim, se mi ga zdi bv obdržati, ker bo samo nabiral prah. Razen če te motijo že uporabljeni izdelki ...:D

      Izbriši
    3. Ispast ce da mi svako malo nesto saljes XD vidi ako ti skuplja prasinu mozes ga udomit kod mene :)

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3