Review and Swatches: Ingrid Ideal Face 15 Natural Foundation

Ko sem od spletne trgovine bodizenska.si prejela ponudbo, da lahko preizkusim nekaj njihovih izdelkov, sem kar nekaj časa razmišljala, kaj bi vzela. Na koncu sem se odločila za tekočo podlago, ker sem v zadnjih nekaj tednih izgubila precej barve in postala tako svetla, da mi je še moj Bourjois Healthy Mix puder za odtenek pretemen. Izbrala sem najsvetlejši odtenek podlage Ideal Face 15 Natural, ker sem po spodnji fotki sodila, da bo šlo za zelo svetel odtenek in mi bo ustrezal (ali pa bi ga mešala s temnejšimi, če bi bil presvetel). Drugih pričakovanj razen zelo svetlega odtenka od te podlage nisem imela.

Some time ago online store bodizenska.si offered me few things for review and I decided for Ingrid Cosmetics Ideal Face foundation in a shade 15 Natural, because I lost all the color I got in summer and now I'm very pale, so I needed a new foundation and I decided to give a go to this one. I didn't had any expectations of this foundation when I got it, except that it'll be very bright.



Podlaga je zapakirana v kartonasti škatli, na kateri dobite vse potrebne informacije o izdelku. Ideal Face lahko dobite v 4 različnih odtenkih: natural, peach, warm beige in deep bronze. Namenjen je vsem tipom kože, obstojen pa naj bi bil 16 ur. Podlaga vsebuje tudi UV filter, ki naj bi ščitil pred sončnimi žarki.

The foundation is first packaged in a cardboad box, on which all informations about fondation are written. Ideal Face foundation comes in 4 different shades: natural, peach, warm beige and deep bronze. They say it should last 16h on face, it has UV filter and it's appropriate for every skin type.


Podlaga je zapakirana v črni plastični okrogli embalaži s prozornim pokrovom in ima pumpico za doziranje. Na vrhu pokrova piše ime odtenka. S samim pakiranjem imam love-hate odnos. Po eni strani mi je črno pakiranje všeč, ker mi deluje elegantno, po drugi strani pa me moti, ker se ne vidi, koliko izdelka se dejansko porabi. Za podlago bi bilo definitivno boljše prozorno pakiranje ali pa da bi vsaj ob eni strani imelo prozorno črto, da bi lahko videl, koliko izdelka je še noter. Zelo me je razočarala tudi sama pumpica. Do sedaj nisem imela nobenega problema s podlagami, ki imajo pumpico, ker so omogočale lažje doziranje in dejansko sem bila navdušena nad tem, da ima tudi tale pumpico, vendar pa po prvi uporabi zelo razočarana, ker izdelka nikakor nisem mogla spraviti skozi pumpico. Ne glede na to, kako in koliko časa sem pritiskala, podlage skozi pumpico ni bilo. To se je nekajkrat ponovilo, nakar mi je uspelo spraviti pumpico v delovanje in takrat sem jo dvakrat celo uporabila, sedaj pa sem nazaj pri istem problemu. Izdelek nikakor ne gre skozi pumpico. Podlago potem uporabim tako, da pumpico odvijem, ampak nikakor mi ni jasno, zakaj ne deluje. Tako da zame je pakiranje popolno razočaranje.

When you take the foundation out of a cardboard, you see that it comes in a black plastic packaging with a transparet lid that has a name of a foundation on the top. With the packaging I have love-hate relationship. The black looks pretty elegant, but on other hand I don't like it because I can't see how many product is still in. It has a pump, which is in most cases good, but not here. The pump just doesn'r work. I can press as many times as I want, but the foundation won't came out. After few usages I manage to fix that and the foundation came out when I pressed the pump, but that was only for 2 usages, after that it didn't work - again. So the packaging is a big minus to me.


Ko sem izdelek prvič preizkusila, sem doživela še drugo razočaranje. Odtenek je v bistvu dosti temnejši, kot sem pričakovala in je zame sedaj pozimi pretemen. Poleti, ko bom malce bolj zagorela, mi bo verjetno ustrezal. Drugače pa se mi sama podlaga niti ne zdi tako slaba. Prekrivanje je lahko do srednje, vendar se ga da nadgraditi in narediti bolj prekrivnega. Zelo lepo se ga da zblendati po koži tako s čopičem kot s prsti in na koži deluje precej lahko ter izenači ten. Moji koži ni povzročil nobenih problemov (npr. mozoljčke), zna pa poudarjati suhe dele, tako da je treba pred uporabo zelo dobro navlažiti kožo. Posušil naj bi se mat, čeprav se meni zdi, da ni 100 % mat, ker malce sije na obrazu, vendar ne pretirano, obstojen pa je nekje 7-8 ur (in nikakor ne 16 ur kot obljubljajo).

I expected a very bright shade, so I was a bit dissapointed when I first tried it, because it was too dark for me. And this is the brightest shade, so for many girls it would be too dark. I'm guessing that it'll match my skin in summer when I'll be more tanned. Otherwise the formula of this foundation isn't that bad. It has light to medium coverage, but it's buildable. It's easy to apply and spread nicely over the skin with a brush or fingers as well. It didn't cause any brake out on my skin, but it emphasizes dry parts, so the skin needs to be moisturized before usage. It should dry matt, although I think it's not 100% matt, and it lasts around 7-8 hours.


Primerjava moje kože pred nanosom podlage in po nanosu podlage. Kot ponavadi sem ga nanesla v enem sloju.

And this is how it looks on me. I applied it in one layer as I always do and it evens the skin tone very nicely.


Za predstavo še primerjava z Bourjois Healthy Mix podlago v odtenku 52 Vanilla, ki mi je trenutno tudi malce pretemna, jo pa uporabljam poleti in v jesen, ko še zagorelost ne zbledi popolnoma (za zimo sem se odločila kupiti HM serum v odtenku 51).

And a quick comparison with Bourjois Healthy Mix foundation in 52 Vanille. This one has become a bit dark for me as weel, so I decided to purchase HM serum in shade 51.


Ingrid cosmetics Ideal Face podlaga je na voljo v spletni trgovini bodizenska.si, in sicer 35 ml stane 5,35 €. Cena se mi zdi kar ugodna za to podlago, vendar pa me je samo pakiranje precej razočaralo. Pumpica mi kar ne dela, potem dela ok, potem spet ne dela ... Če ste svetle kot jaz (Bourjois HM serum v odtenku 51), potem pravega odtenka zase ne boste našle, za vse temnejše pa zagotovo obstaja kak primeren odtenek.
Če zaključim, plus dajem formuli podlage (sama sem bolj pristaš manj prekrivnih podlag, tako da mi je lahka do srednja prekrivnost všeč, lepo izenači ten, preprosta za blendanje) in ceni, minus pa pakiranju (ker se ne vidi, koliko podlage se porabi in ker pumpica ne deluje) in odtenkom (zelo svetle zase ne bodo našle pravega odtenka). Po tej končni oceni moram reči, da tega izdelka ne priporočam.

Ingrid Cosmetics foundation is available on bodizenska.si site for a price 5,35 €. You get 35 ml. It's not expensive foundation, but the selection of shades isn't very big and the packaging of mine foundation was very bad. If I say final verdict: I give plus to formula of foundation (I like light to medium coverage, it evens the skin tone, easy to blend) and a price. I give minus to packaging (black, pump doesn't work) and the shade selection (there isn't any suitable shade for very pale girls). After this final verdict I have to say that I don not recommend this product.

Če je katera izmed vas preizkusila Ideal Face podlago, me prav zanimajo vaše izkušnje! Hvala za pozornost!
Have you tried Ingrid cosmetics Ideal Face foundation? I'd really like to hear your experience with it if you did. Thank you for reading!
*This products was sent to me for review. 

7 komentarjev

  1. sama testiram njihov primer in imam iste probleme s pumpico -.-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz pa sem mislila, da sem osamljeni primer. Očitno imajo res zanič pakiranje ...

      Izbriši
  2. Tud js testiram primer in zaenkrat težav s pumpico nimam, držim pesti, da tako tudi ostane, me pa izdelek sam po sebi tudi ni ravno prepričal...Škoda, da tudi ti nisi imela dobre izkušnje s tem izdelkom...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upam, da ne boš imela teh težav, ker res ni fajn. Žal nisem. Želim si, da bi bilo pakiranje boljše in mogoče še en svetlejši odtenek, v tem primeru bi potem zagotovo podala pozitivno oceno.

      Izbriši
  3. Včeraj sem ti napisala komentar, ampak mi je nekaj zaštekalo in nisem bila ziher a sem napisala al ne. No, očitnon nisem :) Tudi meni vtis o izdelku največkrat pokvari slaba embalaža. Že če pudri nimajo pumpice oz. se jih ne da kako drugače normalno ven spravit, mi gre na živce :D Pa te pretemni odtenki, meni je bil še Healthy Mix 51 pretemen :D Drugače se mi pa zdi, da je v tej povedi manjša napakica: "/.../ ker sem v zadnjih nekaj tednih izgubila precej barve in postala tako svetla, da mi je še moj Bourjois Healthy Mix puder za odtenek presvetel." Verjetno si mislila pretemen? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za opozorilo. :D Včasih razmišljam o eni stvari, napišem pa čisto drugo. :P Se mi dostikrat zgodi, sploh pri dolgih postih, tako da me veseli, ko me kdo opozori. :D
      Tule igra embalaža zelo veliko vlogo, sploh ker si s pudrom brez nedelujoče pumpice nimam veliko začeti.

      Izbriši
  4. Steta sto ti nije dogovarao :( ja definitivno ne bi pronasla nijansu

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3