Random Sunday #45

Hello, everyone! Welcome to my first Random Sunday post this year. Since I started with 365 days photo challenge I'm taking a lot of photos. Sometimes I take more photos that I like and then I can't decide, which photo to publish and sometimes I take one boring photo in a whole day. Most of the photos that won't be published in photo challenge post will be posted in Random Sunday. 

Some Taček and Ris photos.


 I photographed sky a lot. This is actually such a great motive.


 Orchids.


Had my first frozen yogurt. Not bad, but I wasn't that impressed.


2 new brands in Slovenia (Nama) - Miyo and Bella Oggi. First one is a Poland brand and second an Italian. I haven't got anything from Bella Oggi, but I got few mono eyeshadows from Miyo. They are really amazingly pigmented for matte eyeshadows.


Lush Shoot for the Stars. It smells amazing.


 Shopping at Lush.


 Ljubljana castle on a cloudy day.


 New show that I started to watch this week - Ripper Street. It's a police show that happens in 19. century and it's one of the best shows I saw recently.


 Sherlock was back. And it already ended. Another show that I really love.


 I also have to mention one of the best movies I saw recently - Rush. I usually don't like biography movies much, but here I enjoyed all 2 hous of a movie (Chris Hemsworth anyone?).


And the last thin I want to mention today is this video of Letz Makeup. She posted it in December but I just saw it few days ago and I really liked it. She gaves a lot of great tips in her videos and from this one I learned few things as well.



That's it for this week. Thank you for reading! Have a nice week!

19 komentarjev

  1. Interesting post.
    Love Sherlock, last episode was amazing. Can wait for season 4. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mene je pa ta sezona Sherlocka prav razočarala :( Tretji del mi je bil edini tak kot se spodobi! Ker so samo trije deli bi moral biti vsak do konca izkoriščen ne pa krneki tak kot je bil prvi del..upam, da bo 4. sezona spet odlična :))
    In Ripper Street je kul ja, sploh druga sezona, škoda, ker so nehali snemat :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta sezona Sherlocka res ni bila tako dobra kot prejšnji dve, s tem se strinjam, ampak jaz sem vseeno uživala ob gledanju. Glede na konec tretjega dela verjamem, da bo. :)
      Joj, tega pa sploh nisem vedela, sem šla potem preverit in res so ukinili. Le zakaj? :( Meni je tako zanimiva serija.

      Izbriši
  3. Sherlock! <3 I was a bit disappointed by this third series, that is, until the end of the third episode ;) can't wait!!! Lovely orchids btw. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. We all love Sherlock. :D You're not the only one, Jana wrote the same. :D

      Izbriši
  4. ....aaa Letzmakeup, jedna od mojih najdražih jutuberica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, preko tebe sem jo spoznala in res ti hvala, odlična je. :D

      Izbriši
  5. Nam boš pokazala Miyo mat senčke? :) Me prav zanima kakšne so.
    Pa orhideje, kako so lepe <3 Moji so vsi cvetovi odpadli :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seveda, so že pofotkane, zdaj jih samo še stestiram. :)
      Te so od moje babice, ima 4 in vse ji cvetijo. :D

      Izbriši
  6. Jaz sem se odločila, da bom zdaj začela Sherlocka gledat. Glede na to koliko ga hvalijo, upam, da bo super. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No, odvisno, če so ti take serije všeč, ampak ja, odličen je. :D hehe

      Izbriši
  7. Oo, luštne živalce imaš :)

    OdgovoriIzbriši
  8. taček i ris <3
    odlične fotke, naročito nebeske ;)
    a i taj sherlock, tek nam mrvice dobaci i ostavi nas u čekanju... čekanju... čekanju... kad će više ta nova seeeeeezona :P

    OdgovoriIzbriši
  9. I love your random sunday's posts! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. RIs i tacek su divni ko i uvijek :D fotke neba su mi sjajne :D a za ove brendove nove koje ste dobili nisam cula, ali nadam se da ce i do nase name doc :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3