New In (December)

Hello, everyone! Today I'm going to show you my haul of December. A lot of you said under a giveaway post, that you would like to see more hauls, so here it is a post for you. On first photo I didn't include all products I got, because while taking separate photos of each category I remembered, that I forgot to add few products.


First few random stuff. I bought cosmetics pads from Duchesse, cotton swabs from the same brand and Garnier Fructis Repair and Shine conditioner, which I used for the first time today and it's not that bad, but I'll see after few usages, if it'll impress me or not.


Next are some beauty products, that I bought during December. I got nail polish and a blush from Essence Kalinka Beauty collection, both swatched here, new Essence stamping plate (you can see it better here) and 2 Vollare no named polishes. I applied purple one today and I'm quite impressed, it survived a showering and a hair wash, which is for such a cheap polish (0,99 €) very good. Even more expensive polishes don't survive washing my hair. I also bought a Bodysoul brush for brushing my eyebrows.


I had another coupon for 50 % discount on Essie polishes, so I got Tangle to the Top, Blanc and Good to Go top coat. Everybody is saying good things about this top coat, so I though it'll be better investment to buy top coat, which I'll finish in few months, that a polish, which I'll use only few times.


From bodiženska.si I got for review Ingrid osmetics Ideal Face foundation, Ingrid Cosmetics 350 polish and Stargazer 232. Later I found Stargazer polishes in Tuš drugstore and I got a 237 as well. These 2 Stargazer polishes are from Chrome collection, but telling the truth, 237, a golden one, doesn't look chrome to me. I already prepared all swatches and I wanted to post them next week, but unfortunately yesterday my portable disk died (I had all photos for my blog there), so now I have to wait, if they'll be able to fix it or at least rescue my data, otherwise I'll re-do swatches next week.


Click2Chic store send me Parisax Beauty Bleu Nuage eyeshadow palette and Models Own Colour Lip Stix Purple Pleasure. I also wanted to post reviews of these 2 products, starting with one next week, but now I don't know, when they'll be posted.


Next 2 products I got from Moja drogerija. These are NYX lipliner pencil in Orange and NYX Loose Pearl eyeshadow in Space. I already reviewed both products here.


And the last 2 products I got from Born Pretty Store on the last day of December and both are nail stickers. I specially love golden ones, can't wait to create something with them.


Omg, I totally forgot. In December I placed and order on Sandra's online store Destination Pretty and I ordered Etude House Grapefruit Jelly blush. I also can't say, when the review of this blush will be up, I'll have to wait to see, if they can save my data from portable disk.


What did you get in December? Thank you for reading!

37 komentarjev

  1. Wow, sam lepe in dobre stvari :) Tudi sama sem kupila Essie good2go s tem kuponom in me je zelo razočaral kot nadlak :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kaj pa je narobe z nadlakom? Jaz sem ga sicer dvakrat probala samo, ampak se je obakrat lepo anesel in hitro posušil.

      Izbriši
    2. Nanese se res lepo in tudi hitro posuši, ampak mi skrajša obstojnost laka. Mi kar odlepi celoten lak in to po enem dnevu :S Zdei sem dobila enega od depend nadlak in sem zelo zadovoljna z njim.

      Izbriši
    3. Uf, to pa je potem res zelo slaba lastnost. Upam, da se meni ne bo to dogajalo. Za tole ceno se res ne sme. A Depend ima hitrosušečega ali je kak navaden?

      Izbriši
    4. Pri meni je največji problem, ker good2go ustvari nad lakom tako gel plast in če sem se po nesreči kam z nohtami udarila, se mi je celoten lak kar odlepil dol. Sem kar lahko potegnila dol vse skupaj. :S Pri tem depand nadlaku pa naredi tanko plast in mi res podaljša obstojnost, Ja, je hitro sušeč. Mini moder lakec :) Sem ga dobila za darilo in res nisem pričakovala veliko od njega, ampak me je pozitivno navdušil.

      Izbriši
  2. Me prav zanima kakšen se ti bo zdel Good to Go. Ga imam že kar nekaj časa v mislih, ampak se še vedno nisem odločila za nakup. Pa hvala za omembo trgovinice. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sicer sem ga dvakrat probala in mi je fajn, lepo se nanaša in hitro suši, ampak za kako bolj izoblikovano mnenje ga moram uporaljati malce dlje časa. Ni za kaj, skoraj bi pozabila, da sem naročila blush pri tebi decembra in ne že mesec prej, ne vem, zakaj sem tako zmedena zadnje čase. :P

      Izbriši
  3. Teli stargazer lakci :) Komaj čakam swatche :)
    Sem nazadnje v tušu razmišljala a vzamem al ne :D
    Drugace pa super haul :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Bom videla, kdaj bo. Če mi rešijo fotke z diska, potem naslednji teden, če ne, pa se potem spravim delat nove swatche naslednji vikend (bom prej počakala, kaj mi bodo rekli za disk:D). :)

      Izbriši
  4. Kje si pa Kalinko dobila? A ni bilo govora, da ne bo v Slo?
    G2G je meni super, samo ko prideš na 1/2 se začne sušiti :/. Sem pa po mojem ene 6 stekleničk porabila. Zadnja tretjina je bila praktično suha, zato priporočam thinner (pomaga in nič ne učinkuje ja hitrosušeče lastnosti).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V Müllerju je bila kolekcija že prejšnji teden na voljo.
      A res? To pa je škoda. Thinner sedaj dodajam že Essencovemu, ko postane gostejši in res pomaga pa na srečo ne vpliva na čas sušenja. :)

      Izbriši
  5. The essie tangled to the top looks really pretty *-*

    OdgovoriIzbriši
  6. essi tangled to the top zbilja fantastično izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Same super stvari, se že veselim ocen, še posebej Etude house blusha in Models own šminke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upam, da dobim fotke nazaj, da bodo čim prej. :P

      Izbriši
  8. Uf zanimivo... Upam da ti rešijo fotke, mene ful zanima ocena Essie nadlaka, berem ful mešane ocene. Pa Stargazer lakci, ful me mikajo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz tudi upam. Ok, bom potem ocenila Essie nadlak. Stargazer laki bodo takoj, ko mi rešijo fotke, če ne, pa jih čez par dni ponovno swatcham.

      Izbriši
  9. nikad nisam vidjela Stargazer lakove, nadam se da ćeš popraviti taj portable disk jer se veselim swatchevima!

    OdgovoriIzbriši
  10. Kje si kupila Bodysoul "krtačko" za česanje obrvi?

    Mene tudi zanima ocena Essie nadlaka, ker ne vem ali naj tvegam in ga preizkusim ali naj raje vztrajam pri Essence Better than nail polish fast dry dokler ne gre ven (upam, da nikoli!) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V bistvu je Body&Soul, sem pozabila in, vzela sem jo pa v ;Müllerju.

      Bom ocenila, ko ga dovovlj preizkusim. :)

      Izbriši
  11. Te zlate nalepke za na nohte zgledajo res super duper :-) Komaj čakam, da vidim, kaj boš ustvarila z njimi :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, ful so fajn. Bo manikura v kratkem.:P

      Izbriši
  12. Spet bom mogla malo premešat Volare skledo, ker sem zadnjič le kupila dva laka in sta me popolnoma navdušila. Barvi sta čudoviti in obstojna sta ;)
    Kje pa dobiš tele Essie kupončke? Jaz bi tudi kakšnega imela, sploh Bahama Mamo ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene so tudi presenetili, res so fajn, edino imena pogrešam.
      Essie kuponi pa so bili na voljo decembra, dobila pa sem jih po pošti, ker imam njihovo kartico.

      Izbriši
  13. oooh so many new pretties! I'm really interested in the Etude House blush

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. The review will be up, I just can't promise, when, I have to see, if they'll rescue my photos first. :P

      Izbriši
  14. Puno toga, ali nikako da editiram new in video, morat cu ovih dana >.< svidja mi se dosta toga tu :)

    OdgovoriIzbriši
  15. oo res lep nakup :) vse mi je všeč !

    OdgovoriIzbriši
  16. 59% popust na BIORESONANCNO TESTIRANJE CELOTNEGA ORGANIZMA, s katerim boste na nebolec in ucinkovit nacin ODKRILI in PREPRECILI vzroke za slabo pocutje, pri bioresonanci SREBRNA! - kuponko.si
    kuponi

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3