FOTD: Golden Everyday Look

Some time ago I asked you on Facebook, what kind of makeup tutorials would you like to see and a lot of you said natural looks, so here I am with one today. As you know I prefer bolder and colorful looks, because they're more fun to do. I usually do natural looks when I'm in a hurry and I don't have time to play with makeup or when I go somewhere where it's better to wear natural look.


This time I decided to do a golden-brown look for you. I used Sleek Storm palette, which I love and when I was still going on faculty it was my go-to palette.


First I primed my lid with Essence I Love Stage eyeshadow base (step 1). I applied shade 3 in crease and shade 4 all over the lid (step 2). Then I applied shade 11 in outer V and blended it in crease (step 3 and 4). Because I used shimmery shade over the lid and brown in outer V was matt, I decided to apply brown shimmery shade in outer V as well (step 5).


On my lowerlashline I applied shade 7, the same as I used in outer V (step 6) and in inner corner shade 2 as a highlight (step 7). Instead of black eyeliner I decided to use matt black eyeshadow here. I used shade 12 (step 8). I didn't do a winged eyeliner, but instead of that I applied black eyeshadow in outer V and blended it into a brown shade I used before (step 9). I decided to apply black kajal pencil on my waterline. I highlighted my browbone with Alverde Vanille (step 10) and in the end I used a mascara (step 11).


Products I used:
*Eyes
- Essence I Love Stage eyeshadow base
- Sleek Storm
- Alverde Vanille
- Catrice black kajal pencil
- Essence I Love Extreme mascara 
- Catrice Glamour Volume mascara  
*Brows
- Catrice Date with Ash-ton brow pencil
- Catrice eyebrow set

*Face
- Bourjois Healthy Mix foundation 02 Vanilla
- Essence Stay All Day Longlasting Concealer 02 Soft Beige
- Essence Compact Powder Soft Beige
- Essence Metal Glam Gold Digger highlighting powder
- She powder rouge 002

*Lips
- Essence Stay Matt lip cream Soft Nude



I did 2 lip versions, one is with nude lips and one with red lips for more daring ones. Both are Essence Stay Matt lip creams, nude is Soft Nude and red Silky Red.


What do you think of this look, would you wear it? With nude or bold lips? Thank you for reading!

21 komentarjev

  1. Obe varianti sta dobri:) To so moji najljubši odtenki za vsakodnevne looke. Bold lip izgleda bolj drzno:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz tudi precej pogosto posegam po zlatih in rjavih odtenkih, ko delam bolj nevtralne looke. Ja, zato sem dala zraven še fotko z rdečimi ustnicami, za tiste bolj drzne. :D

      Izbriši
  2. Ful lepa senčila si izbrala :) Mi je pa bolj všeč z nude šminko, presenetljivo, običajno mi je bold bolj všeč :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A veš, da meni tudi, pa mi je običajno bold tudi čjubše? Mogoče sem napačen odtenek rdeče izbrala ...

      Izbriši
    2. Jaz bi dala mogoče malo manj "kričečo" rdečo, malo manj diva. Čeprav je zelo lepa ampak nevem a bi jo dala k še bolj naravnemu eye makeupu :)

      Izbriši
    3. Saj to sem ravno hotela doseči, divji look. Jaz pogosto nosim naravni makeup in zelo temne, divje šminke, da potem poudarim ustnice, ne oči. :D Saj sploh ne vem, zakaj mi ne paše tale rdeča zraven, ker je prav lep odtenek. :D

      Izbriši
  3. No nekaj takšnega jaz nosim vsak dan :)

    Lep :)

    www.blogvivalavida.com

    makeup giveaway! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super zgledata obe varianti :) Si za liner nanesla suho senčko ali si prej navlažila čopič? Zgleda res super črna :)
    lp, Tjaša

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Ne, sem nanesla suho senčko. Sleek palete imajo res super pigmentirana črna mat senčila, jaz imam vsaj 3 palete s črno mat senčko in so vse super. :D

      Izbriši
  5. Čudovito namazane oči. Si me spomnila na notranjo črto na vekah. Ko sem bila v zgodnjih najstniških letih sem vedno si delala to notranjo črto.. Zdaj pa sem na njo pozabila (:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz isto, pa mi je to še sedaj ostalo. Sploh pri temnejših lookih je fajn črna črta na waterline-u. :D

      Izbriši
  6. Oba izgledaju super, ali ja glasam za nude :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni sta oba looka všeč, čeprav se mi zdi, da me nude tule bolj pritegne. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. ja bih se odlučila za nude ruž, ali tebi oba krasno stoje :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivno! Skroz u nekom mom fazonu. Više mi se svidja sa bež-rozikastim usnama. :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Lijepo ti stoji ovaj nude look iako kad vidim usporedbu moram priznat da me vise vuce na to da bi prije nosila s crvenim usnama :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3