FOTD: Colorful makeup

Hello, everyone! I know I promised you some natural makeup tutorials on Facebook, but that will be on my blog next week, at the moment I'm very into colors and colorful makeup looks. On Monday I decided to play around with ranbow colors and this is what I created.


This is definitely not an every day makeup look. To me this is more a look for practising makeup to see, how bold can I go. But I did like it very much on me and I think that in the end, if I'd go somewhere with this look, I'd wear it with confidence.



I was so satisfied with eyeshadows and everything, but then, when I was applying liner, everything went wrong. It's getting a bit thicker and dryer and it was so hard to do a thin line with it. In the end I did thicker winged liner, so this look needed false lashes. I'm still very clumsy with them. I place them on most of the eye nicely, except in inner corner, where the glue doesn't want to stick (any tips?). I was fixing them, so in the end I kinda stick them on and they didn't jut out.


Just a quick word tutorial, if any of you wants to try something more bold to practise makeup: in inner corner I applied yellow, on middle red and then I wipe up the brush and blend both colors together. The same I did with red and orange, which I placed on last third of my lid. Then I took purple shade and blend it into a crease and browbone. After that I took pink and blend the purple out with it. In crease I applied dark blue and blend it. I also applied dark blue in outer V. On my lowerlashline I first applied turquoise color on first third of lower lashline, green on two thirds and then I connected blue from outer V with lower lashline and blend it into a green shade. In my inner corner I applied vanilla pearly shade to give this look a bit sparkle. On my waterline I used NYX Milk white jumbo pencil and this pencil I also use as highlighter under my brow (and as a base for eyeshadows, so they're more intensive, I forgot to mention that before).



Products I used:
*Eyes
- Essence I Love Stage eyeshadows base
- NYX Milk
- Sleek Curacao (Screwdriver, Bloody Mary, Tequila Sunrise, Blue Hawaiian, Apres Midori, Martini, Purple Haze)
- Sleek Ultra Matts V2 Dark (Ink)
- Beauty UK Day&Night (pink shade)
- Catrice Ink Waterproof Eyeliner Don't Move
- Essence I Love Extreme mascara
- Catrice Glamour Volume mascara
- Catrice eyebrow set (for brows)  
- Baci natural look 673 false lashes

*Face
- Bourjois Healthy Mix foundation 02 Vanilla
- Essence Stay All Day Longlasting Concealer 02 Soft Beige
- Essence Compact Powder Soft Beige
- Essence Metal Glam Gold Digger highlighting powder
- Essence Be Loud Ap-ri(c)ot blush

*Lips
- Essence Natural Beauty


So, what do you think od this look? Thank you for reading!

30 komentarjev

  1. Zelo dodelan make-up :) takšne vpadljive make-upe nosiš tudi čez dan ali samo zvečer ali za kakšne posebne priložnosti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Zdaj sem doma in imam ogromno časa, pa veliko preizkušam različne looke, drugače pa ja, tudi čez dan nosim temnejše ali barvne oz. vpadljive looke, razen če nimam dosti časa, potem grem z naravnim lookom, ker gre najhitreje in tudi napake so manj vidne.:)

      Izbriši
  2. čudovito !
    nyx milk jumbo svinčnik pa itak dela čudeže, vedno ko vidim kako pridejo senčke na vrh tega, se spomnim, da si ga morem enkrat kupit :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      NYX Milk je verjetno moje naj odkritje lanskega leta, senčila naredi izjemno čudovita. :)

      Izbriši
  3. O wow! =))) Very pretty!! =))) Samo ven pa si ne bi upala taka, je za posebne priložnosti =P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Jaz sem najprej mislila, da si tudi ne bi, ampak mi je tako krasno izgledalo na meni. :p
      Bi me pa po moje ljudje čudno gledali, haha. :P

      Izbriši
  4. I love it. I love colourful makeups!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo pride. Ampak najverjetneje tega nebi nosila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Saj pravim, da look ni za vsakega in za vsak dan, gre bolj za testiranje in preizkušanje makeupa. :)

      Izbriši
  6. Wow,predivno,ovo bih nosila bez problema ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Uuu, zelo barvito:) Všeč:) Jaz pa večkrat grem tako "obarvana" kam ven. Ampak po navadi bolj poleti, ko me nekako vedno prime, da bi uporabila več barv:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj jaz tudi veliko upurabljam barve, ampak ponavadi kake bolj podobne (npr. samo modro in vijola ali rumeno in oranžno poleti), bi pa ta look nosila kamorkoli, mi je bil všeč na meni, ampak sem ziher, da bi me ljudje ful čudno gledati, ker pri nas niso navajeni pri puncah na več kot maskaro, liner pa mogoče kak naraven makeup. :P

      Izbriši
  8. Taya look sem že komentirala, mi je zelo všeč! We want more :))
    Drugače pa a sem lahko iskrena? In ne bo prišlo do kakšnih zamer? Meni edino obrvi nikakor ne pašejo zraven. Oboje je preveč bold. Obrvi, bi mogoče boljše prišle malo tanjše in svetlejše, da ti res pade make up v oči. ? :$ don't be angy please.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj bo še več. :)
      Ne zamerim, itak ima vsak svoj okus. :) Tanjših ne morem delati, ker imam naravno čudno obliko, žal posledice in mladih let. :P Sem probala ta look tudi s svetlejšimi, pa mi je bil s temnimi bolj všeč. :)
      Sicer pa lahko vedno izraziš svoje mnenje, tudi če se ne strinjaš z mano, saj ljudje smo različni in taka so tudi naša mnenje, tako da se ne boj, da bi kaj zamerila. :)

      Izbriši
    2. Aha tako kot jaz -.-" No jaz nisem sama kriva, je bolj mati narava. Za košate in kuštraste obrvi-.-"
      Saj važno, da je tebi všeč!! :))
      Saj veš, da so nekatere občutljive, pa hitro zamerijo :)

      Izbriši
    3. Ne vem, zakaj bi ti zamerila, da si podala konstruktivno kritiko. Take vedno rada sprejmem, sploh ker potem vem, kaj izboljšati. Nasveti so vedno dobri, sploh ker včasih sam ne opaziš česa. :)
      Saj v bistvu sem že sama opazila, da si barvam obrvi za te looke vedno bolj temne, sicer pa je to samo za fotke, drugače jih barvam manj opazno (bo tak look tudi na blogu). :D

      Izbriši
  9. Aaaaw this look is really stunning and you look absolutely beautiful! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Jao super mi je ovo, ja jos nesto ovoliko komplicirano nisam ni pokusavala :D morat cu, ove boje mi samo stoje i skupljaju prasinu XD

    OdgovoriIzbriši
  11. Ma, saj sem verjetno že kje omenila na blogu - jaz obožujem take izglede. Ja, so "glasni" in vpadljivi, ampak ... zakaj ne? Sploh, če jih ustvariš tako dovršeno kot si tega, res je prekrasen. Rabim Sleek Curacao paletko!! S takim MUjem bi šla z veseljem tudi ven, nimam s tem težav, je pa res, da potem pazim vsaj na to, da je ostalo na meni zelo umirjeno, pa itak sem večinoma stalno v črnem, tako da se barve ne tepejo. :) Ne vem, vedno ko vidim tak izgled na blogih, me prime nekaj takega nosit, morda še pofotkam, če bo look uspel! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. wow i love all these colors - beautiful!

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3