Essence The Boy Next Door

Don't you just hate when Essence changes the color of a polish, but keeps the same name? Like if they can't come up with some interesting names. The Boy Next Door was first dusty blue shade, I think, but then they changed the color and this one is an electric blue shimmery shade.


The brush is a bit strange, because it's larger on one side than on other, but I learned how to work with it. Otherwise the formula of this polish is really nice, it applys like a butter and it's opaque in two coats. If I'm not mistakes, this polish will be discontinued now, so it won't be available for long.


Have you tried The Boy Next Door? What do you think of this shade? Thank you for reading!

26 komentarjev

  1. Uff, izgleda prekrsano, škoda da imam že veliko electric blue odtenkov =).
    Kakšna je pa kaj zdaj obstojnost teh Essenčkov? Se spomnim da ko sem kupila zadnjega v tanovi flaški(mislim da je že leto nazaj) mi je takoj odstopil.
    Kar se pa tiče imen in spreminjanja barve, je pa res škoda, mi gre pošteno na živce, sem pa opazila da se kaj podobnega zgodi tudi pri saloon znamkah, kar je še bolj "škandalozno".

    Toliko sem se razpisala, da sem skoraj pozabila, zakaj sem začela komentirati=). Tvoji nohti izgledajo božanski! Oblika, dolžina res pure perfection=)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, pravo si vprašala. Na meni noben lak ne zdrži več kot 2 dni brez krušenja, pa naj je Essence ali OPI. Žal imam take slabe nohte. :/
      Drugače pa hvala. :D

      Izbriši
  2. Si že 100 blogerka, ki se pritožila nad imenom :) In se zelo strinjam s tabo :) I love to barvo in še dobr je za štempljanje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če pa je ful tečno. Mislim, da imam 3 ali 4 lake z imenom Forget me not, pa sami razčični odtenki. Res ne maram podvajanja imen (mislim, da nobena od nas tega ne mara :P). :D

      Izbriši
  3. I love blue nail polish, but I don't really like the shimmery shades - the colour of this polish is amazing, I was thinking about getting it, but I know I would dislike the shimmer on my own nails - it looks great on yours though!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I prefer cream polishes as well, but shimmer and glitter can be very pretty, too. I'm sure you can find somewhere similar shade with cream finish. :)

      Izbriši
  4. Tudi mene jezi podvajanje imen. :/ Drugače je pa tole čudovit odtenek.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Glede na to, kako dolgo se že pritožujemo nad tem, bi lahko s tem že nehali. ;)
      Se strinjam. :D

      Izbriši
  5. Jaz mam tudi tega. Čudovit je :) Ampak se mi nažalost okruši še hitreje kot ostali :((

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se vsi laki hitro okrušijo, tako da me to niti ne moti.

      Izbriši
  6. Jaz sem ga kupila sedaj, ko je znižan, pa ga še nisem sprobala. Na tebi pa zgleda enkratno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pri nas pa ni še nič znižano, sem pa videla, da je še nekaj stekleničk tega laka na voljo.
      Upam, da ti bo tudi na tebi všeč. :)

      Izbriši
  7. I hate the name keeping for different shades as well, it's bothering and confusing sometimes... But I have to say I like this new version more than the previous. The colour is gorgeous and the shimmer suits him perfectly :)) And about the brush - once I bought Essence polish with a terrible, uneven and split brush and since that time I always check it before I buy the polish... It varies piece from piece, so it's good to take a look :D The same goes with Catrice, since they changed bottles...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I prefer newer version as well. :)
      These new Essence bushes can be horrible, I don't know what they are doing with them. It would be better if they'd keep old ones. The same goes for Catrice.

      Izbriši
  8. it's nice but i don't like that pearly finish :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. It doesn't have pearly finish, it's shimmery ones. Brush strokes are visible only because I applied a bit thicker coat. It looks gorgoues in person. :)

      Izbriši
  9. prekrasan je, imam obje verzije, trebala bih napravit i usporedbu :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Da izbacuju ga :( a prekrasan je, srecom imam ga :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3