Born Pretty Store Gold 3D Nail Stickers Review

I was so excited when I received golden 3D sticker from Born Pretty Store, because these are probably the most cutest stickers I've ever seen. They look antique to me. Perfect for easy nail art, when you don't have much time, but you want for your manicure to look like you put a lot of effort in it. Ok, on my photos you can see the lines of stickers because I didn't use a TC, but if you'll use it they won't be visible. You can see all stickers you get in this package HERE. There are many different stickers and many different posibilities for manicures. They are also easy to use. You just take them from plastic, place them on your nails and voila, you're done. They stick very easy on nails. 

For the first manicure I used Stargazer 232 as a base.


For the second manicure I used Essie Tangle to the Top as a base. Here I have shorter nails, because I had minor break again and I had to fill them all down.


For these two manicures I didn't use any top coat, but I do recommend you to seal the manicure with it, because sticker will last longer that way. Otherwise they'll ware off after one day.

http://www.bornprettystore.com/

So what do you think about these stickers? Like them or not? Thank you for reading!

23 komentarjev

  1. kaj pa vem... so mi tvoji nail arti lepši :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, hvala. :) Obljubim, da kmalu spet kakega objavim, že dolgo nisem nič risala po nohtih. :D

      Izbriši
  2. They look great on both silver and that deep red.
    I am waiting for my gold stickers to arrive too.. I can't wait even more after seeing your post :)

    OdgovoriIzbriši
  3. I really like both versions, the stickers add quite a nice effect to the whole manicure and it looks really elegant, vivid and sophisticated! Love it :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni zlati dodatki niso preveč všeč, sem zato raje izbirala srebrne, ampak to je čisto stvar preference. :) Zlata in rdeča pašeta krasno skupaj. Mi pa te nalepke niso preveč pri srcu, ker gredo prehitro dol in ne maram poškodovanih manikur, so mi water decals (hmmm, a mamo slovenski izraz zanje?) veliko ljubše. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vodne nalepke? Ne vem, če bi bil to pravi izraz. Drugače pa je res stvar preference, meni so npr. zlate lepše kot srebrne. ;)

      Izbriši
  5. They look super pretty! I've already ordered a couple water decals from BornPretty, I think I'll get these babies as well :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kombinacija na srebrnoj manikuri mi je super, na ovoj drugoj me malo bode u oci sto se vidi da je bas naljepnica (znam da cjepidlacim)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj pravim, če se doda TC, se ne vidijo te linije, ampak meni se za tale post ni dalo dodajati TC. :P *lazyass* :D

      Izbriši
  7. o kako smo danas elegantni *.*
    srce mi je zaigralo na prvi lak, već sam htjela komentirati kako ti ga budem ukrala... a onda sam vidjela i essie i budem ti ukrala oba ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, ne vem, če ti dam katerega. :P

      Izbriši
  8. Ta kronica mi je zelo všeč :) Pa na splošno ta zlato-rdeča kombinacija je super :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepe <3 Jaz jim imam v srebrni barvi, mi je bolj pri srcu kot zlata :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Hehe, jaz sem pa ravno kontra (vsaj pri teh nalepkah, drugače imam srebrno barvo tudi raje kot zlato). :D

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3