365 Days Photo Challenge - Day 6-12

Hello, my darlings! It's week 2 of 2014 and I'm here with my second week of 365 days photo challenge. I admit, that sometimes is really hard, because during the day I just forget to take photo (like on day 7), but I hope that with time I'll remember to take one photo each day. :P Some of you said, that I should put writing above each photo, so I'm posting this post with writing first and then a photo. Let me know, if it's better that way.

Day 6: Shadow of a first letter of my name.


Day 7: Soon.

Day 8: Kongresni trg (Congress Square) in Ljubljana.


Day 9: Forehead braid.


Day 10: Ris: "Did you get something for me?"


Day 11: Selfie.


Day 12: Orchid.


Thank you for reading!

29 komentarjev

  1. Pomalo pomalo kad se naviknes padat ce ti na pamet fotkat, ali ono sto sam ja recimo radila je okinula bilo kakvu fotku kad god se sjetim cisto da imam nesto cak i ako ne nadjem the fotku. Braid mi je super i selfie isto, nadam se da cemo vidjet detaljnije taj look

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upam, da mi bo počasi prešlo v navado, v torek sem čisto iz glave pustila fotkanje. Bo pa post o tem looku na predzadnji sliki objavljen čez par dni. :) Sem nekaj ustvarjala, ampak mi je bilo tako všeč, da sem kar pofotkala za blog. :)

      Izbriši
  2. Nice!! Loved the Flower and your makeup is WOW !!! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ohh I loved the make-up on the day 11 *-* It looks so amazing!

    OdgovoriIzbriši
  4. Nice selfie, prekrasan makeup <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni pride veliko boljše, če napišeš zgoraj ;) spet zanimive slike, vse pohvale! Tista s psom čisto zmaga :) a imaš naravne lase? Zelo mi je všeč barva ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Ok, bom odslej pisala zgoraj. Pa krepki tisk, bo ok ali dam brez?
      Ja, lasje so naravni. Sicer sem jih en čas barvala, ampak potem par let nazaj nehala in se dejansko zaljubila nazaj v svojo naravno barvo las, tako da se odslej barv izogibam. :D

      Izbriši
  6. Na predzadnji sliki si ful lepa in razigrana :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super selfie. Mi je všeč da nisi tako resna, kot na drugih slikah.
    Sem se tudi jaz hotel pridružit tem challenge-u pa mi že 1.1.ni uspelo najti ideje in motiva za sliko *blush*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Hehe, saj večkrat poskušam narediti kako "smejočo" fotko, a kaj, ko se sama sebi zdim čudna, potem pa raje dam take, kjer se makeup bolj vidi in moj nasmeh niti ni tako pomemben. :P
      Jaz si kar sproti zmišljujem in sproti iščem motive. Sicer ni najlažje, ampak vzrajam. :D

      Izbriši
  8. jooj na selfie si pa took lusna! lepo te je videt kdaj tok nasmejano :)
    pa luskane slike :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Selfie je odličan, uvijek si tako ozbiljna na slikama..nabaci više puta osmijeh :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Saj se večkrat fotkam, ko se smejim, a kaj, ko se sama sebi zdim čudna, pa potem ne objavim. :P

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3