365 Days photo Challenge - Day 20-26

Week 4 of 365 days photo challenge.

Day 20: Pancakes.


Day 21: Blue manicure.


Day 22: When there's a lack of inspiration, take some photos of chocolate. :P


Day 23: Winter lips.


Day 24: First snow and happy Ris. He loves snow.


Day 25: Winter day.


Day 26: "Kremšnita".


Thank you for watching!

18 komentarjev

  1. kinder country, ena najboljših čokolad !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni pa v bistvu niti ni tako dobra, ampak je bila pač pri roki za fotko. :P

      Izbriši
  2. What kind of pancakes are those? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. They have cottage cheese in them and over the top sour cream. I bake them for like 20-15 minutes. :)

      Izbriši
  3. Izgleda da su svi psi sretni sto je pao snijeg,i moja se obozava igrati u snijegu ;)
    A ovaj plavi ruz je predobar *.*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se mi zdi, da psom ni večjega veselja kot je sneg. :)
      V bistvu sem zmešala lipgloss in Essence pigment. :D

      Izbriši
    2. I dobila super stvar,taman za neki ledeni look ;)

      Izbriši
  4. Ob prvi fotki se mi pa sline cedijo :D I want some! :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihi, te potem naslednjič povabim na palačinke. :P

      Izbriši
  5. Haha, dobro, da Ris ni bel, če ne bi se še kje v snegu zgubil :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, še res, glede na to, kako rad ima sneg. :P

      Izbriši
  6. Nails look so cute, and kinder county my favorite treat :)

    OdgovoriIzbriši
  7. palacinkeeee :D ja sam taman sinoc pekla svojima :) manikura mi se svidja, a plave usne totalno neobicno izgledaju :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Kakšne lušte si mi zdaj naredila s palačinkami... polna usta sline imam :S Krasna manikura <3

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3