365 Days Photo Challenge - Day 1-5

Hello, everyone! As you can see from the title, I'm starting with a new project this year. It's a 365 Days Photo Challenge and the main point is to do one photo each day. I actually decided to do it, because I want to see, if I can persevere with such a long challenge and finish it and of course, because through this challenge I want to improve my photographic skills. I'll post this challenge each Sunday this year (or on Monday, if it won't be possible on Sunday), but that doesn't mean, there won't be Random Sunday posts anymore. Of couse I'll continue with them and all photos taken, that won't be selected for this challenge, will be publish in Random Sunday posts. But I probably won't post them every week, but on 2 or 3 weeks. I hope, you'll find this challenge and my posts interesting, although my life quite boring, as you'll see in this challenge.


Day 1: Sweets.


Day 2: Practising makeup.


Day 3: Sun.


Day 4: "Love bears all things, believes all things, hopes all things, endures all things ... Love never fails."


Day 5: Playing game.

Is any of you doing this challenge as well? If yes, send me link, where you post your photos. Thank you for reading!

P.S.: I did writing under the photo. What d you think, is it ok that way or it would be better, if it would be above the photo?

38 komentarjev

  1. Great! It gets hard sometimes but it is interesting challenge!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I believe it'll be hard sometimes, but fun as well. :)

      Izbriši
  2. O ful dobro? A to maš nek cilj, pač določene motive ali pač fotkaš karnekaj (joj pa to ni mišljeno grdo, ampak pač kar ti pride pod roke, trenutna inspiracija itd)

    Jaz sicer to delam zase...nasplošno veliko fotografiram, vendar imam za osebni arhiv (skoraj vse obroke, vsak make up, psa, sebe, družino, mojega <3, ko kam grem,...)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj jaz drugače tudi ful slikam in tudi to vse, kar si omenila, veliko objavljam na blogu, FB, vsega pa niti ne, sploh fanta in pa naju oba, te slike se mi zdijo precej osebne in jih raje ne bi objavljala na blogu. Drugače pa nimam vnaprej določenih motivov, včasih čez dan naredim več fotk pa potem izberem eno ali pa se en dan prej odločim, zdaj bom pa imela tisto za jutri (tako je bilo npr. za Essence highlighter - day 4). Bom pa poskusila pofotkati čim več različnih motivov. :)

      Izbriši
  3. Oz nekaj delim tudi z Instagramom... :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Very interesting challenge! I like the writing under the photo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. OMG!! of course Candy being the first photo yummy!!! I Love the idea is unique because I haven't seen or heard anybody doing it! So I know is going to be a hit ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe. :)
      Not a lot beauty bloggers did it, last year Lendoxia did it (http://lendoxia.blogspot.com/) and Fairy Ana is also doint it (http://fairy-anna.blogspot.com/). :)

      Izbriši
  6. To ene delajo project 365, sem ravno vceraj razmisljala, da bi jst tud:) samo bi vsakih 10 dni:)) mam se cas se opogumit:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, delaj ga. Vsakih 10 dni je dobra ideja, vsak dan lahko včasih zmanjka inspiracije, meni je bo verjetno tudi, ampak bom vztrajala. :)

      Izbriši
  7. Kako lep make-up, razgled in zelo lepo napisano na Essence highlighter :) Vse pohvale, da si se odločila za ta izziv in se že veselim naslednjih slik!

    Meni osebno je boljše napis nad sliko, ker že takoj vidiš za kaj se gre, če iz slike ne takoj ugotoviš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Upam, da mi uspe, ker jaz sem znana po tem, da hitro obupam. :/

      Hvala za tvoje mnenje, ravno iz tega razloga sem spraševala. Bom dala naslednjič nad sliko, pa da vidim razliko. :)

      Izbriši
    2. Držim pesti, da boš tokrat bolj vztrajna in ne boš obupala :) mogoče ti bo lažje, ker si ga objavila javno in se obenem "zavezala" tudi svojih bralkam ter jih ne boš hotela razočarat :)

      Izbriši
    3. Hvala. :) To pa drži, zato pa javno delim, ker bo to tudi ena motivacija, da grem do konca! :)

      Izbriši
  8. Oh I haven't even heard about such a challenge, but it seems so great! Of course, quite a big thing as well, keeping it every day might be hard, however still a great project. I really love your make-up on the second photo, looks amazing! Are you wearing falsies there? And the highlighter... in the comments I see it's probably Essence one, may I ask what TE does it come from? Looks soo lovely *-*
    With the writing - for me it's always a bit better when the titles are above the photo, seems a little bit better arranged I think :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you, Niky. :)
      Highlighter is from Essence Love Letters collection, it's a new collection, available from last week.
      I'll do writing above the photo next week to see, if it'll look better. :)

      Izbriši
    2. Thanks a lot! I'll have to look if we have this TE here :) It will probably come much later...

      Izbriši
    3. I totally forgot to tell you, yes, I'm wearing falsies with this look, the one from Essence, called volume lashes. :)

      Izbriši
    4. Thanks again :))) They look really subtle, but add quite a lovely effect, looks definitely good! Need to try these out :)

      Izbriši
  9. I love photography, it is also one of my main hobbies. One of my fave Hungarian bloggers is also doing it, her blog is puderfelho.hu if you wanna check it out, she started last year as well, that's when I first heard of this challenge. Now that you're doing it too, I might as well join in :D It's a nice idea, it's like collecting memories each day.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I'm very bad at photography, but I hope that I'll get better through this challenge. I'd like to see your photos, if you'd join, iz would be awesome. :)

      Izbriši
  10. Izgleda kao zanimljiv izazov, super su ti slikice :) Sigurna sam da ces uspjeti do kraja, držim fige! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Tvoj winged eyeliner je popolnost :D Meni se je pa ravno danes en majhen del highlighterja odkrušu, pa ga še sploh nisem uporabljala...na srečo sem ga že poslikala in verz je še vedno v enem kosu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, sem pripravila photo tutorial, edino nimam še pojma, kdaj bo objavljen, čakam, da mi povejo, če bo možno rešiti fotke, pa potem objavim z oceno Catrice linerja. :)
      Jaz sem ga pa že uporabila, jutri bo ocena, izgleda pa krasno. :)

      Izbriši
  12. Drzim fige da bude uspjesno :) Ja ovaj highlighter ne bi ni dirala da mi se ne izbrisu slova :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Sem ga že probala, bo jutri ocena. :)

      Izbriši
  13. Ah nehaj, s toliko čokolade tvoje življenje ne more bit dolgočasno! :P
    Tale highlighter je škoda uporabit … :))
    Je pa zanimiv izziv, mogoče se ga pa lotim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, to pa res je. :)
      Sem ga že, ups. :P
      Daj se ga, da bo malce več motivacije, če bo še kdo drug sodeloval. :D

      Izbriši
  14. 1 i 2 odlični! a broj 4 treba samo gledati, predobro izgleda ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Sem ga že probala, ker bo ocena, tako da ...

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3