Review: NYX Slim Lip Pencil Orange&NYX Loose Pearl Powder Space Pearl (+Some Testers)

Lep pozdrav vsem! V tem postu vam bom predstavila 2 NYX izdelka, ki sem ju prejela od spletne trgovine Moja drogerija. Najprej sem razmišljala, da bi objavila za vsak izdelek posebej, ampak ker imam za december v načrtu že veliko objav (božični izziv in nekatere druge ocene), sem se odločila oceniti ta izdelka skupaj v enem postu. Upam, da boste potrpežljivi z mano in vam bo uspelo prebrati post do konca, ker verjetno ne bo najkrajši, pa tudi ogromno fotk vas časa.

Hi, everyone! In this post I'll review 2 NYX producst, that I received from online store Moja drogerija. I was thinking to post both products in separate post, but I have so many plans for December, what I want to post, so I thought the best thing will be posting these 2 together in one post. I hope you'll read the post till the end, because it won't be short. 

NYX Slim Lip Pencil Orange

Prvi izdelek, ki sem ga prejela v oceno, je NYX svinčnik za ustnice v odtenku Orange. Na voljo je kar nekaj različnih odtenkov in marsikatera barva me je mikala, ampak na koncu sem se odločila prav za oranžno iz tega razloga, ker imam zelo malo oranžnih izdelkov za ustnice.

First product I'm going to review, is NYX Lip Slim pencil in Orange. NYX has nice range of shades in I had my eye on few, but in the end I decided for orange, because I don't have a lot orange lip products.


Svinčnik ima črno pakiranje s črnim pokrovom, konica pa je v barvi odtenka svinčnika. Formula tega izdelka je kremasta, čeprav ni tako zelo kremast kot npr. Essence svinčniki. Nanos je zelo preprost, z lahkoto se da z njim obrisati robove ustnic in jih tudi zapolniti. Pigmentacija je super, dovolj je, če greš z enim potegom čez ustnico, pa je prekriven. Suši se mat, vendar se mi ne zdi, da bi mi izsuševal ustice, ko ga nosim. Moram pa pred uporabo narediti piling za ustnice in za nekaj minut nanesti tudi balzam, ki ga pred nanosom odstranim, ker mi drugače poudari vse suhe dele na ustnicah (pozimi znajo biti moje ustnice v kar precej slabem stanju). Pa tudi v gubah ustnic se zna nabirati. Na meni zdrži nekje 3 do 4 ure, če jem, pa manj, saj med jedjo in pitjem izgine ali pa ostane le na zunanjem robu ustnic. Tudi bledi ne enakomerno, ampak začne najprej bledeti v notranjosti ustnic in ostane na zunanjem robu. Jaz ponavadi nosim svinčnike samostojno, čeprav naj bi se uporabljali kot podlaga za šminko ali glos ali pa za obrisovanje ustnic, ampak meni je všeč njihov mat izgled.

The packaging od the pencil is black with black lid and the end is in the color od the pencil's shade. Formula is a bit creamy, it's not very hard, but again is not as creamy as Essence pencils. It apply nicely and it's also good pigmented. It drys matt, but I didn't get dry feeling on my lips, when I wore it. It's winter and my lips are not in the best condition, so I had to do peeling on my lips and also apply balsam for few minutes, which I remove before application, because otherwise it would look horrible, because it emphasize dry patches on lips. On me it lasts 3-4 hours, if I eat and drink, even less (but you know, that I eat in 3-4 hour at least once and drink even more). It doesn't fade evenly, first it starts fading in inner part of the lips and it stays on outer part. I usually wear lip pencils on their own, because I like their matt effect.


Kot že ime pove, gre za oranžen odtenek, ampak mi je zanimivo dejstvo, da ima na meni rahel rdečkast podton. V tem hladnem zimskem času moje ustnice niso ravno v najboljšem stanju, ampak vseeno sem se potrudila in naredila swatch na ustnicah. Žal pa nimam fotke celotnega obraza, upam, da bo spodnji swatch zadostoval.

As the name says, the shade is orange, but on me it has red undertone. Although my lips are not in best condition at the moment, I did a swatc for you to show you, how it looks on my lips (but unfortunatelly I don't have a full face to show you).


Svinčnik vsebuje 1 g, ampak bo trajal kar nekaj časa, ker se npr. ne porablja tako hitro kot Essence svinčniki. Cena je 3,12 €, kar se mi zdi čisto normalna cena. V Moji drogeriji je na voljo 12 odtenkov. Meni je svinčnik všeč, ampak ga bom verjetno več uporabljala poleti, ko bo oranžna na ustnicah "bolj in" in bo tudi lepše izgledala k zagoreli polti, poleg tega pa bodo moje ustnice takrat tudi v boljšem stanju.

The packaging contains 1 g of products, which will last me for quite some time. It costs 3,12 €, which I don't find expensive. I do like this lip pencil, but I'll probably use it more in summer time, when orange will be more appropriate. And also my lips will look better then.

NYX Loose Pearl Powder Space Pearl (+ some testers)

Naslednji izdelek, ki sem ga prejela v oceno, je NYX Pearl Powder Space senčilo v prahu. Oklevala sem med več odtenki, ko sem izbirala, ampak na koncu sem se odločila, da bom pogumna in izbrala barven odtenek, ne kakega bolj nevtralnega, in s svojo izbiro sem zelo zadovoljna. Ker sem imela doma še nekaj testerjev, ki sem jih dobila pri prejšnjih nakupih, sem se odločila vključiti v oceno tudi te, in sicer gre za odtenke (od spodaj navzgor po fotki): Oreh, Mink, Roza, Fanta in Bela.

Next products is NXY Pearl Powder Space loose eyeshadow. In Moja drogerija there are quite few shades available, but I decided to try something more colorful, so I chose blue eyesahdow. At home I had few testers, which I got with few past purchases, so I decided to include them in this post. These shades are: Walnut, Mink, Very Pink, Fantasy and White.


Kaj pravi NYX o teh senčilih: "NYX Loose pearl shadows so senčila v prahu s kovinskim ali svetlečim sijajem, pakirana v mini posodicah. Senčila so narejena iz fino brušenega mineralnega prahu, ki zagotavlja intenziven nanos in dolgotrajno obstojnost senčila."
S tem opisom bi se kar strinjala. Loose Pearl senčila so senčila s kovinskim finišem in na vekah izgledajo zelo svetleče, kar je meni osebno zelo všeč. Kot za vsa senčila v prahu je tudi za njih značilno, da pri nanosu padajo na obraz, zato pri njihovi uporabi priporočam, da najprej naredite očesni makeup in šele nato nanesete podlago in ostale izdelke na obraz. Senčila se z lahkoto blendajo in na vekah res zdržijo ves dan brez da bi zlezla v gubo, edino po kakih 8 urah rahlo zbledijo.
Edina stvar, ki je zelo moteča, je pakiranje. Gre za manjšo prozorno posodico s črnim pokrovom, v kateri je 5 ml senčila, in deluje zelo trpežno. Edini problem je, da je odprtina posodice zelo majhna in je skoraj nemogoče seči s čopičem v njo. Pa tudi če uporabiš manjši čopič, zajameš čisto preveč senčila. Najlažje je senčilo uporabiti tako, da se ga vsiplje v pokrov, vendar ga je potem težavno vsega odvečnega, ki ga ne porabimo pri ličenju, spraviti nazaj v posodo. Tako da če bi NYX spremenil pakiranje z malo večjo odprtino in po možnosti še sitom, bi bilo popolno.

Loose Pearl eyeshadows have metallic look and are very shiny, which I like. Like all similar eyeshadows these fall out while applying as well, so I recommend you to do eye makeup forst and then apply foundation and everything else. These eyeshadows apply and blend nicely and they do last on lids a whole day without creasing, but after few hours they fade away. 
The only very disturbing thing is packaging. It has very small opening, in which you can put the briush. If you have very small brush and you put it in the packaging, you capture too much eyeshadow. The best thing is to put some eyeshadow in the lid and then apply it on eyes, but then it's very hard to put it all back in the container. If NYX would change the packaging, that would be nice. Bigger opening and riddle would be perfect.



Pigmente sem preizkusila čez 3 različne podlage: Essence I Love Stage, NYX Milk svinčnik in Essence Colour Arts podlago, ki je namenjena prav za nanos pigmentov (oz. senčil v prahu). Kar se tiče same barve, so barve najbolj intenzivne in imajo najboljši kovinski lesk čez Essence Colour Arts podlago, vendar pa jih je čez to podlago zelo težko bledati. Lepo se nanašajo tudi čez NYX Milk svinčnik in Essence ILS podlago in čez obe se tudi lepo blendajo, vendar sem opazila, da če senčilo čez Essence ILS podlago zblendam in ga potem želim potapkati čez za večjo intenzivnost, to ni mogoče (to lahko vidite tudi na spodnji fotki makeupa), medtem ko ga se ga da čez NYX svinčnik lepo zblendati in potem še potapkai čez za večjo intenzivnost. Pod temi pigmenti vsekakor ne priporočam Essence ILS baze, se mi pa zdi najboljši NYX svinčnik, ker se dajo senčila čezenj lepše zblendati in tako tudi makeup lepše izgleda.

I tried these eyeshadows over 3 bases: Essence I Love Stage, NYX Milk and Essence Colour Arts. By my opinion is the best for these NYX Milk, because they're easy to apply, blend and easy to dab to make color more intense looking. The worse is Essence ILS, because after you blend eyeshadows on it, you can't dab them anymore, because they won't hold on. Essence Colour Arts isn't the best either. Eyeshadows do look the best over it, because they're the most intense looking, but it's so hard to blend them over it.    


NYX Space odtenek je na spletni strani opisan kot "vesoljsko moder", vendar bi jaz rekla, da gre za moder odtenek, ki ima tudi nekaj vijolične v sebi (žal moj fotoaparat ne mara vijolične in prikaže odtenek kot pravo modro barvo. V živo je odtenek še lepši.).

NYX Space is described as "universe blue" on Moja drogerija, but I would  say, that it's a blue shade with a hint od purple. Unfortunatelly my camera doesn't want to photograph purple, so it shows the eyeshadow as true blue. But it looks even prettier in person.


03 Bela - je bel odtenek, ki se mi zdi odličen za osvetljevanje v notranjem kotičku očesa.
27 Roza - je svetlo roza odtenek.
07 Fanta - je bakren odtenek.
19 Mink - je zlat odtenek.
23 Oreh - je temnejši zlato-rjav odtenek in je res krasen. Takoj za Space je to drugi najlepši odtenek in če bi se med temi petimi, ki jih imam kot testerje, odločala, katerega bom kupila, bi izbrala tega.

LP03 White - a white shade, that is perfect for highlighting inner part of eyes.
LP 27 Very Pink - a bright pink shade.
LP07 Fantasy - a copper shade.
LP19 Mink - a golden shade.
LP23 Walnut - a dark golden-brown shade, that is my second favourite from these.

From L to R: LP03 White, LP27 Very Pink, LP07 Fantasy, LP19 Mink, LP23 Walnut, LP16 Space.

Za to oceno sem se odločila narediti makeup samo z NYX senčili v prahu (edino za osvetljevanje pod obrvjo sem uporabila Alverde senčilo). Nisem bila prepričana, katera senčila točno bi skombinirala, ampak moram reči, da so na koncu prav lepo izgledala skupaj. Najprej sem čez celo veko uporabila Space, ki sem ga natapkala s čopičem, nato pa sem uporabila Mink in ga zblendala v gubo in na obrvno kost (izraz sem si sposodila pri Krvavi Meri). Potem sem v zunanji V nanesla Oreh. Na spodnjo veko sem najprej nanesla odtenek Oreh, potem pa še v notranji del Space in ga zblendala skupaj z rjavim odtenkom. Kot osvetljevalec v notranjem delu očesa sem uporabila odtenek Bela.

For this post I did a makeup look with only NYX Loose pearl eyeshadows (except for highlighting under my brow, where I used Alverde Vanille). Over the lid I used Space first and then in crease Mink. In outer V I used Walnut, which I also applied on lower lash line. Then I applied Space in inner part of lash line and blend it with Walnut. In inner part of my eyes I used White. 


Še seznam ostalih izdelkov/Products I used:
*Oči/Eyes
- NYX jumbo pencil in Milk 
- Essence I Love Stage eyeshadow base
- NYX Loose Pearl Powder Space, Mink, Walnut
- Catrice Glamour Volume mascara
- Catrice Ink Waterproof Eyeliner Don't Move
- Catrice eyebrow set (for brows)
- Alverde Vanille

*Obraz/Face
- Bourjois Healthy Mix foundation 02 Vanilla
- Essence Stay All Day Longlasting Concealer
- 02 Soft Beige- Essence Compact Powder Soft Beige
- Essence Metal Glam Gold Digger highlighting powder
- Essence Be Loud Ap-ri(c)ot blush

*Ustnice/Lips
- Essence Stay Matt Soft Nude lip cream


Jaz sem zadovoljna z obema izdelkoma, še posebej mi je všeč senčilo Space, ki mi po mojem mnenju odlično pristaja in bom zagotovo večkrat kaj ustvarila z njim. En lonček, v katerem je 5 ml senčila, stane 3,12 €, kar je zelo poceni, če primerjam z Essence pigmenti, ki vsebujejo količinsko enkrat manj senčila, cena pa je podobna. V Moji drogeriji je na voljo 17 odtenkov, tako da je izbira velika.

I'm satisfied with both products, specially with Space, because I adore the color. One packaging od Loose Pearl eyeshadow contains 5 ml and it costs 3,12 €, which is not expensive at all (Essence pigments have 1/2 less product and similar price).

Kaj menite o teh dveh izdelkih? Ste že katerega preizkusile? Katere druge odtenke svinčnika za ustnice in 
senčila v prahu mu priporočate? 

What do you thinka bout these 2 products? Did you try any of them? Which shades do you recommend me and my readers to try? Thank you for reading!

*Ta sva izdelka sem prejela v oceno./These 2 products were sent to me for review.

23 komentarjev

  1. The look is awesome! I like colourful shadows but don't have ideas for makeup and always end up with just black liner

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, I like to create with color, but I need to take time for that. If I'm going somewhere I'll probably wear nude look or only eyeliner. :D

      Izbriši
  2. Vidim, da smo res vse imele podobne izkušnje, mi je pa bilo zelo všeč, da si opisala še kako se je obnesel na različnih podlagah :) Pa tale oranžko je res krasen, ker ni tista prava oranžna barva, pa tudi Mink in Walnut sta mi zelo všeč :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem najprej probala čez Essence ILS bazo pa mi ni bilo všeč, zato sem testirala še čez drugi dve in baza podlaga res naredi razliko. :D
      Jaz sem liner vzela ravno zato, ker sem mislila, da bo prava oranžna barva, ampak mi je vseeno zelo všeč. :D

      Izbriši
  3. Joj, prekrasen look, zelo mi je všeč! In res pišeš super ocene, zelo podrobne, na polovico teh stvari sama še pomislim ne, ko tipkam. :D Space je res čudovit, ne vem, mogoče si ga nabavim, samo imam že toliko modrih ... ampak je res lep, pa za tri evre ... Orange me je pa prav presenetil, pričakovala sem (za moj okus) precej nenosljivo oranžno, na tvojem swatchu je prav lep odtenek. Poleten. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Zdaj že en čas pišem te ocene, tako da že vem, kaj moram izpostaviti in na to sem potem tudi pozorna pri testiranju. :) Jaz sem v bistvu pričakovala pravo oranžno, ampak to, da ima rdeč podton, me prav nič ne moti, ker mi rdeča na ustnicah pristaja, tako da sem zadovoljna z njim. :D

      Izbriši
  4. Tole si se pa super potrudila. Všeč mi je svinčnik, jaz imam od NYX dva svinčnika, pa sta mi kar všeč. Ravno tako ti modro senčilo paše, kar večkrat ga nosi ;))

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lep odtenek oranžne in pa modra ti ful pristaja :) Drugače pa super objava, zelo podrobna

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivno ti stoji ova kombinacija na očima, jako mi se sviđa! Ja sam prelijena zezati se sa sjenilima u prahu, meni bi toga bilo svukuda :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj pri meni se je tui znašlo vsepovsod. :P Ampak za oceno se je treba malo potruditi in potrpeti. :)

      Izbriši
  7. Odgovori
    1. Prekrasen odtenek, priporočam. :)

      Izbriši
  8. Predivno :)
    Ti pigmenti su odlicni!

    OdgovoriIzbriši
  9. Super mi je taj look :D A zvijezda mi je ipak NYX lip pencil, predobra je boja :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3