New In (November)

Hi, everyone! I finally have one shorter New in post for you. Thank god, my last 2 were really crazy. And most of these things you see, I bought myself. I tried to make November "no cosmetics buy" month, but then I got Essie coupon and OPI were on sale ... Sometimes you just can't resist ...


I got new bottle of L'oreal micellar water, because I almost finished first bottle and I really liked it, so I decided to repurchase it. I have photos for review prepared for sooo long, I just have to write it once in the future. I also got Prolab shampoo against hair loss, because I'm loosing hair like crazy. I washed my hair with it four times and I still can't decide, if I like it or not. I noticed the growth of small hair on my forehead, but I'm still loosing a lot of hair. Well, I'll use it for few weeks more and then I'll write a review about it. I got some Duchesse intimate wipes and a new brush from Ulala. They sell it in DM now. I really like it, combing is easier with it.


I also got some new OPI polishes, because they were on sale. I would never pay 13 € for them, but 7-8 € is much better price. I got Stay the Night on Click2chic and in Müller I got Did You 'Ear About Van Gogh and I Have a Herring Problem.


I already used my Essie 50 %  coupon and I got Nourish Me base coat, because many Slovenian bloggers rave about it, and shades Vested Interest and Mind Your Mittens. MYM is such an interesting shade. In the bottle it looks dark grey with blue undertone, but when I used it as a part of my snowy manicure, it looked black. I have to wear it alone to see, how it'll look on my nails, but it's very lovely shade.


From Slovenian online store Click2chic I got a sample of Chloe eau de parfum and Ruby Kisses Deal With the Devil nail polish, because I allowed them to use some of my swatches on their FB page and they send me something to thank me. I really like both ptoducts, so I have to thank them, too.


And the last product I forgot to add on a separate photo, is L'Oreal eyeshadow in shade Bronze Goddes and it was on sale for 5 €, so I instantly bought it. The color is very pretty, so I can't wait to try it. 
I'll swatch all polishes I got, but I can't promise you, when swatches will be posted on my blog, I have many other post in plan to publish first.

What do you think about my November haul? Is there anything, you particularly like? What did you get last month? Thank you for reading!

25 komentarjev

  1. Me zanima ocena šampona:) Rdeč opi lak je zelo lep:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bo čez en čas, ko ga dodobra stestiram, zdaj še ne moren povedati končne ocene. :)

      Izbriši
  2. Did You 'Ear About Van Gogh i I Have a Herring Problem su predivni!

    OdgovoriIzbriši
  3. Torej še vedno obstaja Nourish Me? :D Ker sem potem brala, da tega ni več in da je zdaj Grow Richer al kaj je že...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nimam pojma, pri nas sta bila oba na voljo. Mogoče ga ni več, ampak je pri nas še ostal, ker ni bil razprodan.

      Izbriši
  4. lijepe stvari, pogotovo lakići! :) kakva je četka i koliko je koštala? tražim nešto slično tangle teazeru pa moram obavezno uzeti i ovu četku u obzir :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Krtača je fajn, dala sem 8,5 € za njo.

      Izbriši
  5. Chloe vzorček vidim, da imaš...krasno diši res <3
    Opiji so pa res too much dragi, samo vsake toliko...drugače jaz tudi ne dam 13 €, se splača počakat na kakšna znižanja ali pa jih naročat iz tujine (sicer zdej ne vem kako pošiljajo, ker imajo to prepoved tudi)

    Za Essie kupončke pa kar predvidevam, da jih na naše konce niso pošiljali (če gre res po rač sistemu), ker sem vprašala najmanj 30 ljudi, ki vem da redno kupujejo in dobivajo kupone pa jih ni nihče!

    Dobre pridobitve...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 13 € jr čisto preveč, 7-8 € je že boljša cena, ampak še vedno veliko, sploh zame, ki se mi vsak lak hitro okruši, tudi OPI, ki nekaterim zdrži po teden dni.
      To pa je čudno, da noben ni dobil. Ne vem, po kateri logiki, ker bi vam DM potem moral vsem poslati, če imate kartice ....

      Izbriši
  6. Kok pa kaj stane tale krtača za lase iz Dma?
    Komaj čakam da pokažeš kakšnem je OPI liquid sand, zgleda tko lep odtenek :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 8,5 €.
      OPI lak pa sem že poswatchala tule: tatjanag.blogspot.com/2013/11/san-week-stay-night.html

      Izbriši
  7. Tega nourish me iščem jaz že sto let, po celi Sloveniji,pa še nisem imela sreče :P Tudi v MS dm, kjer sem porabila dm bon za essije, ga v petek niso meli. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V katerem si pa bila? Jaz sem ga našla v DM-u v Maximusu, ampak nisem ziher, koliko stekleničk je bilo, sem bila pa ravno v petek kot ti. :) Na Lendavski je bila izbira katastrofalna, nič niso imeli, kar sem hotela.

      Izbriši
    2. Jp,na Lendavski sem bila :( Kako mi je žal zdaj...Škoda res,če bi vedla,bi vsekakor zavila do Maximusa.Ma po vseh forumih,bloggih sem brala,da nourish me ni za dobit in sem mislila,da je to to...

      Izbriši
    3. Kot sem že prej Ajdi napisala, mogoče je v Maximusu ostal, ker ga niso razprodali. Jaz sem šla tja, ker se mi je zdelo, da tam ne bo tako pobrano kot na Lendavski. Res škoda, da nisi šla tja, ker tam je bilo stojalo res zelo zelo polno. Vprašaj kako kolegico, če še ima Essie bon in ga ne bo potrebovala, pa lahko potem preveriš stanje v Maximusu.

      Izbriši
    4. Na žalost sem bolj poredko v MS, skoraj sigurno me ne bo počakal dokonca meseca :(

      Izbriši
  8. OPIci su fini :D Ja mislim da mi je postalo gore proglasit no buy, onda nekako ispadne da kupim hrpu stvari XD

    OdgovoriIzbriši
  9. dobra si bila... a onda vidim opiće i essie, shame on you girl ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Si že mogoče šla na preiskave krvi zaradi izpadalja las? Možno je, da si slabokrvna. Jaz sem imela enake težave od poletja naprej, pred enim mesecem pa se je to izpadanje umirilo (čeprav še vedno ni čisto ok). Če še nisi šla, priporočam(: da se ugotovi vzrok.
    Drugače pa pomaga proti izpadanju čebula! Čebulin sok/maska(: iztisneš sok ali pa zmiksaš in daš na lase za nekaj ur. Meni je zelo pomagalo(:

    Crayons and Beads

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za nasvete. Bom šla na pregled krvi, mogoče je res to. :)

      Izbriši
  11. Super stvarcice,pogotovo lakovi naravno ;)
    Ja cekam svoju no tangle cetku,nadam se da ce mi spasiti ovo malo kosewsto mi je ostalo ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3