Review: Maybelline Color Tattoo On and on Bronze

Hi, everyone! Today I decided to review Maybelline Color Tattoo eyeshadow in shade On and on Bronze. I have this eyeshadow for some time now and it's become one of my favourite eyeshadows to use on a daily basis. I bet you all heard and already tried Color Tattoo eyeshadows, so I won't ramble about them and I'll go directly on the review.


On and on Bronze is a bronze shimmery cream eyeshadow. I like to use cream eyeshadows in summer for quick makeup or as a makeup base. After my Essence brown cream eyeshadows dried, I needed a new one and I was so happy, when these came in Slovenia, because this one is a perfect shade for everyday usage to me. I usually apply and blend it with fingers, because it's quicker, but it's easy to apply and blend with a brush, too. Because it's nice bleandable, you can use it a little to add a touch of color on your eyes or a bit more and use it as a base for darker smokey look. Eyeshadow comes in a transparent thick jar with a black lid, that has a label with writing on it. I like the packaging, because it's sturdy. It also has indigredients written on it (if you open label, where the arrow is), but I discovered that just today, so no photo of indigredients (but you can Google them, if you're interested).


Here's a swatch on my hand. The pigmentation and formula are really nice, it melts with contact of the skin. Because it's very pigmented, I use it little for one makeup, so I think this jar will last me for a very long time (I think it'll dry before I'll finish it). The only problem I have with it, is creasing. I have to use eyeshadow base underneath or set it with powdery eyeshadow, otherwise it creases. I can wear it alone for about 5, 6 hours, before it starts creasing. So the fact, that they last 24 hours on lid, doesn't hold to be true for me, but it does lasts longer, if I use eyeshadow base or set it after application.


I bought this eyeshadows in Tuš drugstore for about 5 €. On the lid it doesn't write, how much eyeshadow contains the lid, but the Google says 4 g. This amount will last me quite long. Color Tattoo eyeshadows are also available in Müller and DM. I think in Slovenia you can get 8 different shades. If I ignore creasing, I like it very much and I have 2 more shades on my WL: Mettalic Pomegranate and Permanent Taupe. I have a feeling, they will end up in my collection soon.

Have you tried Maybelline Color Tattoo eyeshadows? Which shades do you like? Thank you for reading!

25 komentarjev

  1. Absolutno obožujem ta izdelek. Zadnje tedne si samo še to namažem vsak dan:) Meni kar dolgo zdrži brez da bi šlo v gube:) in odtenek je res odličen, dovolj vsestranski:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz, če ne uporabim baze ali pa senčila, mi nikakor ne zdrži in ne vem, zakaj ne, ker imam normalne veke, se mi ne mastijo. Res je, jaz ga obožujem predvsem za hiter makeup. :)

      Izbriši
  2. Obožujem tele senčke. On & on Bronze je moja najljubša. Sem že pri drugem lončku. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti pa jo potem hitro porabljaš, jaz imam občutek, da mi bo tale trajala dolgo časa. :)

      Izbriši
  3. Nisam zasad nijedan tattoo probala, al lijepa mi je ova nijansa, ako budem uzimala permanent taupe mi je prva na popisu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Permanent Taupe imam tudi jaz na WL, izgleda uporabno senčilo. :)

      Izbriši
  4. Jaz imam isti problem, če jo uporabljam samo mi zleze v gubo :/ Ampak obožujem odtenek (sicer bolj taupe kot tolo bronze) in jo v gubi zafiksiram s kakšno drugo senčko potem pa zdrži ves dan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taupe imam še namen kupiti enkrat v prihodnosti, ker mi je tui lepo senčilo. Tole mi je bilo super poleti za hiter MU, pa sem zato tega prej vzela. Sfiksirano tudi meni zdrži dlje. :)

      Izbriši
  5. O nakupu tega pa že nekaj časa razmišljam :) Mi je ful fajni odtenek, pa vidla sem ga več ljudi hvali ta izdelek :) Mogoče se zdaj za božič končno obdarim :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če imaš rada kremna senčila, definitivno probaj. Saj v trgovini jih lahko stestiraš, ker imajo testerje inboš videla, kako ti bo všeč tekstura. :)

      Izbriši
  6. nisam probala ali ova je prelepa nijansa :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Mene ti tattooji sploh niso pritegnili. Kremna senčila niso za moje veke pa naj jih še kako hvalijo! Bom raje pri senčkah v kamnu ostala :)

    Deja Zu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni so kremna senčila super za poletje in pa za makeup na hitro. Če ti kremna senčila ne pašejo, potem je res bv, da bi jih kupovala.

      Izbriši
  8. Tale je res super za hiter makeup, imam tudi ostala dva odtenka, ki si ju omenila in sta mi tudi odlična, čeprav sem pri Permanent taupe opazila, da na meni ni tako obstojen kot tale in Metallic pomegranate...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zanimivo, imamo res različne izkušnje z njimi. Jaz si bom tista 2 odtenka zagotovo še nabavila, edino nisem ziher, kdaj točno, mam še prej v načrtu ene druge nakupe (decembra žal ne bo no buy-a :P). :)

      Izbriši
  9. Tale je definitivno moj najljubši :) drugace se pa strinjam da tudi meni zna zlest v gubice, ampak me ne moti prevec ker je tako lep odtenek za lahek nanos, pa tud perfekten je za smokey eye :)
    super post :) *

    OdgovoriIzbriši
  10. 5€ is such a good price! I have never found the Color Tattoos for less than 7€ but they are usually around 11€ :(

    OdgovoriIzbriši
  11. Ah perfektna barva, te najrajši nosim!

    OdgovoriIzbriši
  12. jaz mam dva odtenka, pink gold in metallic pomegranate, oba se mi zdita odlična :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3