Fall Manicure: Bear

Hi, girls! Today I have a quick post for you to show you last fall themed manicure, I did, because in less than a month it will be officialy a winter and in December I'll probably start with some winter and Christmas themed manicures.


Here was actually the main idea to use plum shades with different finishes and on accent nail I decided to do a bear. For this manicure I used Essie Bahama Mama, P2 Seductive, OPI Don't Pretzel my Buttons, China Glaze Mahogany Magic and Maybelline 23.


What do you think about this manicure? Thank you for reading!

55 komentarjev

  1. ooooo kok je lep tale p2. Pa medi ti je tok lepo uspeu!

    OdgovoriIzbriši
  2. iii, ful luškana manikura :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Luškana manikura :) Essie Bahama Mama je božanski <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Ena najbolj srčkanih manikur kar sem jih kdaj videla! Awwww <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Kok luštno <3 Pa tale sand lak je čudovit

    OdgovoriIzbriši
  6. Ova Bahama mi stalno iskace jos cu na kraju pokleknut i potrosit previse love na nju XD svidja mi e i ostatak manikure :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale sand finish je res lep:) Lep akombinacija z medekom:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tale medo je čist preveč sladek :)
    Pa P2 je hudo lep lak

    OdgovoriIzbriši
  9. It is super cute1 I love the combo of textured and regular polish and the bear is just awesome! ;D

    OdgovoriIzbriši
  10. Lušen medvedek in spet sem se zaljubila v ta Essie odtenek in ker me je zanimalo katere odtenke si uporabila sem opazila, da si napisala Orly na slikici je pa OPI ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za opozorilo, včasih sploh ne opazim, ko se zatipkam, ker imam v glavi, da sem napisala pravilno, ker sem mislila tako, čeprav sem potem napisala drugače. :P

      Izbriši
    2. Verjamem, se meni velikokrat zgodi pa sploh ne opazim, sem imuna na pravopisne napake ;)
      To sem opazila samo zato, ker se mi je zdelo da ima OPI isto ali pa zelo podobno ime

      Izbriši
  11. preprepre presladak <3
    sigurno ću ti kad-tad ukrast ideju :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako luštno <3 Pa tale p2 lakec... mmmm :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Preslatki medo,i prekrasni lakovi ♥

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3