Random Sunday #41


Hi, everone! After a long time I have Random Sunday post for you. These series is becoming monthly, not weekely anymore as it use to be. I'll have to change that.

Doing make up look with goodies, I got on Essence and Catrice event. Most of the products I already reviewed.


The same look, just with another lip product - Essence Stay Matt Soft Nude lip cream.


At the beginning of the month, when I was doing some major swatching, I run out of nail polish remover, so I went and bought 3 bottles of it to have it in stock.


 Taček. I noticed I don't have any proper photo of Ris, he just don't like to photograph.


"Kremšnita", made by my mother. The best kremšnita ever.


The name of my blog.


My new planner for future blogposts.


Love.


Fall.



I hope you had nice October and you'll have a wonderul beginning of new week. Thank you for reading!

23 komentarjev

  1. Mmm, tistale kremšnita zgleda zelo okusno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe slike, pa zelo ti paše tale Essence Soft nude :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Ta Essence lip cream je eden tistih nude odtenkov, ki mi super pristajajo. :D

      Izbriši
  3. Drevesa!<3 Lepe fotke in njam kremšnita :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Te jesenske barve mi prav krasno izgledajo na drevesih. :)
      Moja mama zna res narediti odlične kremšnite. :)

      Izbriši
  4. Pa nije bio los listopad, mogao je istina bit i bolji. Svidjaju mi se fotke jako :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj tudi ni bil slab, čeprav bi lahko bil boljši. :) Hvala. :)

      Izbriši
  5. Kremšnita izgleda tako dobro, da sprva sploh vedela nisem da je kremšnita (nisem fanica): :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe. Moja mama zna narediti odlične, drugače pa imam najraje doma narejeno, tiste iz trgovine mi niso tako dobre. :P

      Izbriši
  6. Prvi make up ti bolj pristaja kot drugi... Ali pa ti zato ker se na prvem smejiš :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj gre za isti makeup, samo šminka je drugačna. Mogoče zato, ker mi rdeča bolj paše kot nude. :D

      Izbriši
  7. Kok ti paše rdeč odtenek na ustnicah <3

    OdgovoriIzbriši
  8. krasne fotke, pusa tačeku i risu (premda njega nema na ovim fotkama)... a tebi puuuuuno bolje stoji crveni ruž nego neutralac <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Mislim, da mi res lepše stoji rdeča šminka kot nude. :D

      Izbriši
  9. Rdeča ti res super paše, meni pa tiste gobe izgledajo bolj slastno kot vsak posladek (sem nora na gobe, sploh na pohane marele) ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3