Ocena 2D nalepk za nohte

*Sorry, international readers, but this post will be written only in Slovene.

Živjo, punce! Danes en post samo v slovenščini, ker bom ocenila nalepke za nohte, ki sem jih prejela od spletne trgovine Moja drogerija. Ko nam je Anja ponudila, da si lahko izberemo katerekoli nalepke, sem najprej razmišljala, da ne bi vzela nobenih, ampak ko sem videla, kako krasne so spodnje nalepke v obliki listov, sem si premislila, ker sem si v glavi takoj zamislila jesensko manikuro, ki bi jo lahko ustvarila z njimi. V živo so bile še lepše, vendar pa ni šlo nič po načrtih.


Gre za 2D nalepke, ki so na belem papirju in imajo čez prozorno folijo. Pred nanosom naj bi folijo odstranil in izbral nalepko ter jo prilepil na noht. Žal pri meni ni šlo tako preprosto, kajti ko sem odstranjevala folijo, je ta s sabo potegnila tudi nalepke. Nato sem poskusila na drugačen način, in sicer tako, da sem prozorno folijo zalepila na noht in upala, da se bo nalepka prijela nohta, ko bom odstranila folijo. Žal niti to ni uspelo. Poskusila sem tudi tako, da sem folijo obrezala, prilepila na noht in dala čez nadlak, ampak ni lepo izgledalo. Zadnji poskus je bil, da sem skušala s pinceto odstraniti nalepko s folije, ampak mi je uspelo le nalepko uničiti. Ne vem, če sem delala kaj narobe ali pa dobila samo slab izdelek, kajti nalepk mi ni uspelo spraviti na noht.


Sem kar žalostna, da vam ne morem pokazati manikure, ki sem so jo zamislila. Čeprav nalepke niso drage, stanejo le 1,74 € in jih dobite tukaj, so mene razočarale. Sicer sem ljubiteljica nail arta in si raje vzamem čas, da kaj narišem na nohte, kot pa da samo prilepim nalepke, ampak če bom še kake uporabljala, bodo to take, ki nimajo preko folije, kot so npr. zimske, ki sem jih uporabila tukaj.

Ste že preizkusile te 2D nalepke? So vaše izkušnje boljše od mojih? Hvala za pozornost.

*Ta izdelek sem prejela v oceno.

4 komentarji

  1. Nisam ni ja bas neki ljuitelj naljepnica imam neke vec godinama jos ih nisam sve iskoristila XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz si raje vzamem čas za nail art, me to nekako bolj veseli kot nalepke. So mi bile pa te tako lepe, škoda, da jih nisem mogla spraviti na nohte.

      Izbriši
  2. Po pravici povedano, sama še nisem preizkusila nalepk. Sem jih pa včeraj naročila prek neta (ličila.si) in sicer 3D. Me prav zanima, ali me bodo prepričale :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem jih preizkusila že kar nekaj, ampak so se ponavadi dobro obnesle. Poročaj potem, kako ti bodo všeč.

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3